Geronimo79
|
Lauwersmeer mag niet meer gevaren worden.
|
|
|
KiteOngoing
|
Zijn er nog Groningers die naar het kitecamp op Fehmarn gaan of willen? Heb er wel zin. Auto en vouwwagen (3 zit/ slaapplaatsen beschikbaar.) Reiskosten delen. Heb je belangstelling bel maar even: gert@zeemeringadvies.nlGert Zeemering
|
|
|
KiteOngoing
|
Zijn er nog Groningers die naar het kitecamp op Fehmarn gaan of willen? Heb er wel zin. Auto en vouwwagen (3 zit/ slaapplaatsen beschikbaar.) Reiskosten delen. Heb je belangstelling bel 06 53525281 of mail maar even: gert@zeemeringadvies.nlGert Zeemering
|
|
|
zjunnusun
|
Morgen mischien Schier?
|
|
|
zjunnusun
|
ow, ik ga zowieso met me vriendin. grtz
|
|
|
Wimpie
Gast
|
Delfzijl mag wel gewoon he? Wie heeft een kaartje hoe ik op de spot kom?
|
|
|
Gj
|
ff google, ik ben morgen ook present.
|
|
|
martimor
|
Dan denk ik ook morgen maar naar delfzijl...
|
|
|
Steven
|
Morgen varen at Loog.
|
|
|
Geronimo79
|
Ga volgende week vrijdag ook naar Fehmarn.
|
|
|
|
Wimpie
Gast
|
We gaan zo naar Delfzijl
|
|
|
lowietje
Logs: 0 | 4 uur
|
waait het daar dan? kijk net op loog voor de wind, maar staat nog niet echt veel wind
zit nog even op de 10 mijn waarnemingen te kijken, maar het lijkt daar maar 10/12 knopen te waaien. lauwersoog: 11/14 knopen.
|
|
|
|
Steven
|
Loog zal wel beter zijn dan Delfzijl qua wind denk ik. Wij hebben hebben geen plekje meer vrij, zitten krap met 3
|
|
|
lowietje
Logs: 0 | 4 uur
|
ik rij dan gewoon zelf, loog is nu al beter dan delfzijl volgens vliegerweer. tot straks dan op loog
|
|
|
Blaze 520
|
Nog mensen naar blauwestad?
|
|
|
skyhigh as a
|
wind is beetje ruk, denk dak nog wel effe naar blauwe ga, zou vanavond iets meer worden tegen uur of 5 ga wel overn uur eeum loern op blauwdibauww trekter eeum poar overpakkies met koproln uut
|
|
|
skyhigh as a
|
nog steeds vaag windje, ga met kwartiertje heen. voorspelling ziet er goed uit op pro ben benieuwd
|
|
|
martimor
|
hoe wast Ricardo, was er om 9 uur al, boot van mijn moeder op stal zetten. en van 13.30 tot 14.00 bij strandje gestaan, maar was net niks.
|
|
|
Wimpie
Gast
|
Was Lauwersoog wat vandaag? Bij Delfzijl was het net aan. Maar wel lekker gevaren vandaag!
|
|
|
Albert
Geen avatar
|
Toch nog even lekker gevaren op de blauwe morgen zal wel minder zijn..,, Gaan er morgen nog mensen ergens heen ???
|
|
|
skyhigh as a
|
was wel effe lekker op blauw, mooi vlak en oke windje.
was er vanaf een uur of 2 of iets eerder, dus vreemd dak je nie heb gezien. na 20min kijken, konden we rockuh.
morgen weer, maar kijk de wind weer effe aan
|
|
|
keessie
|
Was gister Lauwersoog ook wat? zou het vandaag ook kunnen?
|
|
|