martimor
|
Laat maar weten waar de reis heen gaat. Misschien dat ik ook nog ff kom.
Maar nu eerst ff pitten...
|
|
|
Mutantbasse
|
Nog iemand zin om te flyboarden? ff lekker old-school aan de 6m twister hangen
|
|
|
martimor
|
heb hier om 12.30 nog ff gekeken, stond niets dus ben weer lekker gaan pitten. net ff gezellig snel een bakkie gedaan bij surfcenter... jullie nog wel bezig geweest in de kou? kwam onderweg nog een paar keer flinke winstoten tegen. (jullie kregen de groeten )
|
|
|
|
Geronimo79
|
Morgen Sneeuw en vanavond lekker skien ^^
|
|
|
martimor
|
@jeroen : en waar hang jij nu weer uit? @rico : ff lekker grootmoeders recepje eet smakelijk
|
|
|
skyhigh as a
|
oke als er morgen genoeg sneeuw is benk op zweefvliegveld veendam/wildervank
wees derbij!!
|
|
|
Geronimo79
|
Ikke was vanavond les aan het geven op de skischool.... en ja morgen SNEEUW
|
|
|
skyhigh as a
|
cake mislukt en morgenavond pas sneeuw en alst goed is alleen de noordwest bourel dacht ik zoow dus wordt niks... maar alst wel wa wordt benk erbij
|
|
|
Geronimo79
|
Ach als et een beetje meezit zijn we in begin maart die sneeuw helemaal zat.. ^^
|
|
|
skyhigh as a
|
wie wil er vandaag eeum een korte kou sessie boeken??? anders effe belle 0630280568 wil wel effe kaitn
|
|
|
Wimpie
Gast
|
Is het water nog open op ZLM? Anders dit weekend eens kijken/kiten. Wie nog meer?
|
|
|
martimor
|
ik denk/hoop dat er vanaf vanacht/morgenochtend bijna de hele dag gaat sneeuwen. (gezien de voorspellingen) dus het weekend ben ik ergens op een weiland/zweefvliegveld aan het kiten. ik neem iig een schep mee dan, ff schansje bouwen. of zijn er nog wilde plannen voor een funpark , ik doe mee. @wimpie, kloten he, toen ik mijn droogpak kocht in december vorig jaar was ook iedereen aan het snow/ijskiten. pas in februarie voor het eerst kunnen kiten op het water maar in de sneeuw is echt tof hoor
|
|
|
Gj
|
als er genoeg sneeuw ligt, ben ik sowieso van de partij, ik neem ook van alles mee we gaan natuurlijk als een gek het veendammer funpark opzetten!
|
|
|
Albert
Geen avatar
|
Ik ben ook van de party laat maar weten waar je heen gaat...mits er genoeg sneeuw is wil mn board niet slopen,,
|
|
|
skyhigh as a
|
morgenvroeg hebk tijd om effe te rakke op zweefvliegveld
|
|
|
Melanie
|
Hejj!! is er een mogelijkheid om met iemand mee te rijden morgen? mocht er gesnowkite worden? kan namelijk wel vnmaf stad naar veendam, maar niet naar het zweefvliegveld;)
|
|
|
skyhigh as a
|
ik zou je wel op station veendam kunnen oppikken, maar ligt dus beetje aan de sneeuw en kan dus maar kort, hooguit tot 12u met inpakken en de hele reutemeteut erbij. tenzij anderen daarna verder gaan en je terug kunnen brengen
|
|
|
skyhigh as a
|
ziet er nie best uit voor groningen qua sneeuw...... funpark veendam zal nog op zich moeten laten wachten. Appie heeft wel 8m lange buizen om op te grinden, dus die hoeven alleen nog maar een meter boven de grond!! verder nog effe wat triplex platen regelen jongens voor schanzies en megahalfpipe bij veel sneeuw
|
|
|
|
Melanie
|
let it snow,, let it snow,,, let it snowww;D
|
|
|
skyhigh as a
|
kan al wel voorzichtig bij mij achterthuis opt ijs.. het meer ligt ook al dicht in 1 nacht, maar helaas wat poeder erop, dus da schiet nie op
|
|
|
Gj
|
we want more white pouder! GIVE US SNOW!
|
|
|
|