martimor
|
ff snel een filmpje in elkaar gezet, maar het uploaden naar youtube duurt heeeeel lang. zodra ik de link heb zet ik m hierop morgen rond uur of 10 weer aanwezig @ zuidje met basse en randy voor nog een poging iets minder roeg, en mn x-ride is nog maagd
|
|
|
skyhigh as a
|
denk dak ook wel eeum langskom 10u?? dacht eeum uurtje later
|
|
|
Mutantbasse
|
Neem een schaar mee voor als het me te hard waait :b straks kiten wat erook gebeurt
|
|
|
skyhigh as a
|
bedenk me net wel dak nog steeds een vulling moet laten zette, dus da ken nog in de weg zitte...
zalk eem uptempo regeln
|
|
|
martimor
|
Heb middagdienst, maar hoop dat ik wat later Kan beginnen. Dan ga ik door tot ik helemaal gaar ben... en dan aan t werk En anders rond uur of 1.
|
|
|
skyhigh as a
|
oke dan, 10u bij de tandarts zijn.
daarna rij ik nog wel eeum heen, hij vlaagt wel vies volgens mij... zowiezo 12m met die windgaten
|
|
|
Mutantbasse
|
Beter een vieze vlaag dan een bezoek aan de tandarts
|
|
|
Melanie
|
pff afrika is echt te mooi, maar nog niet kunnen kiten:( eerst maar eens les geven eerstkomende 2 maanden dan maar ff kijken waar ik kan kiten! Nu maar wezen bungeejumpen:P ook een mooie ervaring bij de victoria falls!
|
|
|
martimor
|
vet hoor ben een x van een kraan afgesprongen, lijkt me dit toch ff wat heftiger... net terug van zuidje, raar windje, erg vlagerig maar was weer mooi. mn nieuw boardje vaart heerlijk in de chop stonden wel 4 rare mannen achter de bosjes
|
|
|
Mutantbasse
|
Woehoe de eerste foto. Tof dat je daar heb kunnen jumpen in afrika. Staat ook nog op men lijstje " bungee jumpen in een berg gebied"
Zuidje was weer super gezellig vandaag zelfs de maximum van de kahoonatje kunnen testen. 30kn is max voor de 9.5 en niet leuk.
|
|
|
skyhigh as a
|
hahahaaa , was weer eeum tof! wilt nog nie lukke met uploaden kerel? wordt stiekem beetje benieuwd naar de crash van Krizze die had er vandaag toch weer aardig wat mooie bij
|
|
|
martimor
|
wahaha, die laatste was wel heftig ja, zo`n landing is fijn voor je ballen vlaag, lekker omhoog, eenmaal daar, wind weg, en als een baksteen op je reet , hiervan helaas geen beelden. maar land ze zelf ook nog nie hoor, van zo hoog filmpje komt vanavond online...zijn niet de mooiste beelden hoor, dus niet te hoge verwachtingen...
|
|
|
|
Mutantbasse
|
Wow die backrol faceplant ziet er vet moeilijk uit
|
|
|
|
AirtimeEddy
|
Vet filmpje jij ging inderdaad vet hoog voor jou doen Rico!!!!!!
|
|
|
skyhigh as a
|
fuck jou man FUCKING EDO
wag ma sjap
|
|
|
LF Ruud
Logs: 0 | 35 uur
|
Ziet er goed uit mannen @Zuidje Maar die palen in het water daar moet je toch wel voor oppassen
|
|
|
Krizze
|
Ghehehehe Martimorrrrr!!! hahahaha Vertel mij wat over die paaltjes......... Wel jammer dat die heule vette der nie opstaan.... schier filmpie
|
|
|
Walt0r
|
Leuk filmpje Martimorrrr!
mooie actie Krizze vooral op het eind!!!!
|
|
|
LamiKaze
Logs: 0 | 11 uur
|
kRisse men how ist mit dien doedelzak whahahaha niCe Landing yeah Hoeston here weee come whahahaha Afgelopen zondag 1st time en no breaks @ all pfffff...
|
|
|
LamiKaze
Logs: 0 | 11 uur
|
MartiMor nice moooooovie hur, veural kRisse whahahaha We want more... We want more... We want more...
|
|
|
Wimpie
Gast
|
Mooi werk, mannuh!
|
|
|
|