|
|
martimor
|
welkom jeroen. lekker weer hoor, maar.....zucht, doe mij maar herfst
|
|
|
Johnny Tampony
|
heel heeeeeeeeel mis dinsdag een beetje wind
|
|
|
|
|
|
skyhigh as a
|
zit al opt bot nu, maar nog geen wind..... ga vanmiddag de boot maar op met Krizze, lekker beetje over kiten praten (dast enige wat Krizze kan de laatste maanden ) heb uit betrouwbare bronnen, dat Krizze ook aan de Rebel gaat hangen binnenkort.. nog eeum en aalmoal Grunniger Rebeln, dus da wordt nog veel meer uutkiekn
|
|
|
Lude
|
Hmm Krizzie uitge-epict?
|
|
|
Johnny Tampony
|
ik ben uit gerebelt heb nu rhino
wil een beetje meer vliegen
|
|
|
Walt0r
|
krizze weet niet eens meer wat kiten is man...
|
|
|
martimor
|
morgen ff naar de blauwe met randy. heb nog zo`n banshee bugee, zonet ff snel een kicker(tje) in elkaar gezet. dus wie nog tijd en zin heeft om afgeschoten te worden...
|
|
|
|
Yurup
Geen avatar
Logs: 0 | 11 uur
|
Na lang wachten kan ik me nu ook officieel voorstellen.
Ik ben Marcel, uit Groningen en het laatste gedeelte van mijn kitespullen is nu eindelijk binnen gekomen. Zit nog op beginners niveau, net van de lessen af en een stukje kunnen varen.
Ik heb nog wel een vraagje, is Mirns de beginners plek of zijn er ook andere goede plekken voor beginners "in de buurt"?
Tot op het water!
|
|
|
Wim uit Assen
|
Welkom! Workum is ook een goede spot voor beginners.
|
|
|
lowietje
Logs: 0 | 4 uur
|
welkom. mirns en workum zijn prima. lauwersoog kan ook, want is ondiep. maar het is voor een beginner niet aan te raden om op de dijk de kite te starten. kijk of iemand een eind met je mee het water in kan lopen en laat daar dan je kite op. deze spot is voor een beginner af te raden met pal aanlandige wind (nnw geloof ik). en heel soms staat het water echt hoog en dan kun je er met moeite staan, zie getijvoorspellingen, ook dan beter niet erheen gaan.
|
|
|
Lude
|
inerdaad, zelfs de locals schatten de wind op de dijk van lauwersoog nog wel eens verkeerd in.. verder prima plek om te leren als het getij goed is.
krijg trouwens ontwenningsverschijnselen, na zoveel kiten deze zomer is 2 weekjes niets echt zuur!
|
|
|
Gj
|
Morgen nog mensen die los gaan?
|
|
|
martimor
|
Ja ik, op mn werk
|
|
|
Gj
|
Niemand die los gaat op mirns en die mee wil rijden?
|
|
|
|
inleveren
|
Ik ben zeker van de partij @ mirns! Roze/grijs rebel 09
|
|
|
lowietje
Logs: 0 | 4 uur
|
verrek, t gaat t morgen gewoon waaien, dat had ik niet verwacht. wel onstuimig zo te zien met op workum 13-30 knopen in de avond.... kitemaat kiezen wordt dan wel heel lastig he.
|
|
|
Gj
|
of je vaart eerst met 1 en dan met de ander? of had je daar nog niet aan gedacht. Ik ga wel met Robert Jan? heb nog 1 plekknie vrij wil wil mit?
|
|
|