Jrlourens
Geen avatar
|
Bedankt! Had de site al gevonden. Lijkt er alleen op dat daar niet erg veel mensen actief zijn.Vandaar dat ik het hier ff checkte..
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Hier zit eigenlijk bijna niemand die vaart op Egmond. Misschien dat ze wel mee lezen, maar echt actief posten doen ze dan niet.
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Ben bijna op weg Peter, lijkt wel of er op Wijk minder wind is vandaar naar Schel.
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Hier zit eigenlijk bijna niemand die vaart op Egmond. Misschien dat ze wel mee lezen, maar echt actief posten doen ze dan niet.
... er is wel 1 wel-noon infiltrant: ons Timmeke@explosief (gjewoon kei en keihard op site 6 van de riders)
|
|
|
Davidoff
Gast
|
Bedankt! Had de site al gevonden. Lijkt er alleen op dat daar niet erg veel mensen actief zijn.Vandaar dat ik het hier ff checkte..
Yo! Ik kite altijd op egmond aan zee! We zitten meestal bij de tropen op strandafgang noord. Vanavond rond een uur of 6 aanwezig om te kijken of er nog wat over blijft... David
|
|
|
Jrlourens
Geen avatar
|
Ah, top!
Denk dat ik er dan nog wel ben!
Klopt het dat de tropen eerste strand afslag en dan naar rechts?
|
|
|
Tim_GTS5
|
Klaas bedoel je mij? Kite nooit op egmond is betaald parkeren en daar heb ik een hekel aan! Morgen andijk ?
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Ja ik zag je groene C4 met je nikneem erbij... kdenk dat ken er maar 1 wese... wss ooooooit in een ver verleden erop gezet. Nee geen Andijk, nog ff pauze, vanaf volgende week weer van de partij (ALS er dan wind is, mss as maandag) @Peet Nog heul veul spass mit deinem fraulein am texeler boden... hopelijk ff keen duutserexodus vor ort
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Morgen denk ik ook Andijk, als het kan liever zee maar denk dat 't meer waait op Andijk. Misschien vanavond nog een kansje?
|
|
|
Torchmeister
|
Ah, top!
De tropen is richting strand Noord. Als je op de boulevard staat, helemaal naar rechts lopen. Je vindt daar tevens Kite-egmond. Pas op dat je niet in het midden van de boulevard gaat, want dan loop je het risico om door een overijverig agentje gepakt te worden.. Ze controleren weer... @ allen: Ik vaar bijna altijd op egmond. Mocht er noord/oost in de richting zitten vindt je me op Andiek en Medemblik :-) Haaai Haaai!
|
|
|
Jrlourens
Geen avatar
|
Ah, top!
De tropen is richting strand Noord. Als je op de boulevard staat, helemaal naar rechts lopen. Je vindt daar tevens Kite-egmond. Pas op dat je niet in het midden van de boulevard gaat, want dan loop je het risico om door een overijverig agentje gepakt te worden.. Ze controleren weer... Thnx! Nog een uur werken en dan ga ik die kant op..
|
|
|
Tim_GTS5
|
Ik ga richting wijk pier !
|
|
|
On the Loose
Logs: 0 | 194 uur
|
Vergeet je niet het lcht uit te doen Tim BAAL dat ik niet kan... Ziet er top uit op vanmidag en in de avond Kite hard!
|
|
|
Frank82
|
Ik ga rond half 7 naar de pier, wind valt weg tussen 4 en 7 en komt daarna prima terug volgens surfabc
|
|
|
@LaurenS
|
Schell was zalig met de 9m2. Weer veel te lang erop gestaan.van 12 tot half 5,ben kapoet
|
|
|
Frank82
|
Wind valt natuurlijk later pas weg, ofwel, geen wind vanavond, hopen op morgen dan maar.
|
|
|
|
Giertje
|
Peter als je morgen een downwinder wil maken naar wijk dan breng ik je wel weer naar de boot. Prettig weekeinde op Texel.
|
|
|
|
@LaurenS
|
Peter als je morgen een downwinder wil maken naar wijk dan breng ik je wel weer naar de boot. Prettig weekeinde op Texel. Thanx a lot Ger ,downwinder is net geregeld ,van de vuurtoren naar Paal 17.Toch wel handig dat facebook,net contact gehad met de locals van Texel...super
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Ahh ...Richard om dat van jou te mogen horen (lezen ) ... Maar het ging vanmiddag weer eens lekkerrrr op Schellie Lekker windtje die steeds harder werd ...draaide later wel wat naar W/NW maar heb heerlijk gevaren ...Morgen Andijk ...of toch maar weer eens naar Zee..
|
|
|
Frank82
|
Argh! Nu waait 't natuurlijk, had ook gewoon moeten gaan. Zoveelste mooie sessie gemist de afgelopen tijd, dan weer voor JL rijden en dan thuis zitten als 't waait. Hopelijk dat 't morgen nog wat is, iig dinsdag/woensdag vrij dus laat 't dan maar flink waaien!
|
|
|
Tim_GTS5
|
Nou je hebt niks gemist hoor Frank, heb nog niet eens een uurtje kunnen kiten en aanlandige wind en laagtij werkt dan ook tegen.
Morgen zien we wel weer, surfabc:
Zaterdag blijft de wind uit het noordwesten komen. Het duurt even voordat de wind op sterkte komt, maar eind van de ochtend moet het op het noordelijke IJsselmeer alweer bijna 20 knopen waaien. In het zuidwesten minder wind, 15 knopen en het hoogtepunt wordt daar juist later op de middag bereikt. De golven zijn minimaal 1 meter hoog en goed krachtig door de noordelijke swellrichting. Hoog water in de ochtend en helemaal aan het eind van de dag. Begin van de avond neemt de wind echter wel af naar 5-10 knopen in het zuidwesten tot 10-15 knopen in het noordwesten.
Dus Andijk of beter nog texel zit meeste wind , in het noorden dus... van mij mogen die stormen er wel weer aankomen !
|
|
|
|