Ga zo even als "badgast"op Edam kijken ...maar de wind lijkt al wat toe te nemen.. Uiteraart surfgear mee ..en hopen op nog wat wind. Als de wind teveel zuid is rij ik door naar Schel..
Hoop echt dat het straks aantrekt op Enkhuizen. Heb echt zin om vanavond te varen! Volgens de voorspellingen moet het rond een uur of 4 wat gaan waaien.
Net terug van Edam...vanaf 14.00 uur tot 17.00 goed kunnen varen met de 11 mtr Edge....Zeker verder op het meer was de wind goed constant zo, n 15 tot 18 knp Ger, bedankt voor het gezelschap houden van mijn vrouw ..maar je had beter je spullen kunnen halen... Was tropisch zelfs het water is pislauw...
Frank graag gedaan. overigens ben ik van mening dat je beter naast een mooie en aardige vrouw kan zitten dan onder een kite kan hangen. Frank nog een week werken en alvast een prettige vakantie toe gewenst.
Yep was een lekker daggie bij Warder ,(paar km boven Edam) .Goed gevaren en gesprongen met de 11m2 idd en dat in bikini .Toch weer 3 uurtjes meegepikt met 35 graden...Waanzinnig zo lekker alleen wel een hoop badgasten op de kant Blijft link met beginners en kinderen in het water
Maar het ergste is nog dat ik geen kiteking heb gezien.
Je hele weekeind weer goedt geen Kite king gezien
Citaat
Helemaal dat takke eind vanuit drente naar enkhuizen gereden voor Jan L.L Embarrassed
Je zat verkeerd, hier moest je weze , kon je in Bikini knalle , gelukkig mag je in September weer naar Braziel en ben je over 46 nachies al weer lekkel thuis in Emmen
Citaat
Yep was een lekker daggie bij Warder ,(paar km boven Edam) .Goed gevaren en gesprongen met de 11m2 idd en dat in bikini
En wie Pino nog niet ken, dit is hem uit de vorige eeuw, let op hij heeft zijn niveau om hoog geschopt !!!