|
manrot
Logs: 0 | 180 uur
|
Lekker daggie. Wel een raar windje. Ik zag geoefende kiters met een 7m en met 15m. Zelf lekker gevaren met de 9m Maar had beter de 12m kunnen nemen. Morgen weer een kans
|
|
|
Giertje
|
Met een 7 meter? zeker een heel lichte vogel
|
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
50kn met de 9m in de buien, dat was gewoon blokkeer modus. Verder lekker gevaren op wijk met een paar dikke sprongen inclusief boze windsurfers.
|
|
|
Giertje
|
Kon beter ik had de 9 moeten nemen. Morgen naar Schell voor de herkansing.
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Oké thanks voor de update ...lijkt hier ook niet zo hard te waaien maar de regen lijkt mee te vallen ...ben om een uurtje of 12.00 ook weer op Schellie.
|
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
Ga in de middag vanochtend eerst een fitness training voor de eerste keer sinds 8 jaar
|
|
|
TymonK
Logs: 0 | 104 uur
|
Was lekker op schel vanmorgen. Lekker met de 11 kunnen varen lekker rustig ook nog 's ochtends
|
|
|
|
zwafra
|
Goed bezig Henk eerst fitnessen en daarna nog even kiten .. Maar de mooiste momenten heb je wel gemist begin van de middag was het wat beter ,maar het was geen echt lekkere dag idd stevige buien en een vlagerige wind ..En de eerste doogpakken alweer gezien.
|
|
|
Langbeest
|
Ondanks de regen toch lekker gevaren. Vlagerig windje maar oké....wat moet je anders op de zondag Wel weer de gezellige mensen aanwezig ????
|
|
|
manrot
Logs: 0 | 180 uur
|
Was wel weer lekker. En de wind is zoals die is.... Lekker gevaren met de 9.
|
|
|
Bartbegin
Geen avatar
|
Morgenochtend iemand in WAZ wind en zon???? Weet iemand of er nog een leach aan de paal hangt bij de pier?
|
|
|
Giertje
|
Het was weer top op Schellinkhout goed kunnen varen met de 10 edge voor woensdag ziet het er ook goed uit.
|
|
|
|
Giertje
|
Ja ik heb ook heel veel respect voor jullie bikkels!
|
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
Woensdag pas ger , je vergeet morgenmiddag
mooie sessie met de furtive 12 . Ging goed hoog en in een veel te hoge sprong vlakbij de dijk alles los moeten gooien kite vloog over de laaste boerderij en landde erachter bij de boer in het grasveld . Hoop alles heel weer
|
|
|
zwafra
|
Ooh Henk ...het gaat nog eens goed mis met je ...je weet het toch nooit te dicht bij de kant springen.. Maar morgenochtend nog iemand naar schellie..ik probeer er om 10 uur te zijn.
|
|
|
Giertje
|
Henk Ongelofelijk veel geluk dat het goed is afgelopen geen blessure aan over gehouden maak ik eruit op. Frank ik zie je morgen
|
|
|
|