Geen
|
yo rudo,, ik wil ook wel,, zou die te oost zijn voor playa?? grz
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
yo rudo,, ik wil ook wel,, zou die te oost zijn voor playa?? grz Volgens de voorspelling van watersportweer.nl moet het kunnen op Playa. Maar let er wel op dat het wel de windrichting is waarbij boardjes spoorloos verdwijnen daar. Ouddorp kan ook, maar de wind komt wel over de Sluf. Ik vind de voorspellingen iets te onzeker (zeker ivm met de hoeveelheid vocht aan de bovenkant van het wateroppervlak ) om helemaal naar Ouddorp te racen. Denk eerder een Scheef, daar komt de wind ook gelijk van zee
|
|
|
Geen
|
Jups, ik denkd at ik eind van de middag ga, dan houd het afgaande water op:P dan is het wel te proberen,, denk ik grz
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
He kerels... het plaatje van Rudo klopt aardig. buienactiviteit blijft boven de grote rivieren hangen (zeeland dus droog) en trekt smiddags langzaam weg richting ZO, de wind trekt aan. aldus KNMI en Buienradar.nl Ik kan er helaas niet bijzijn, voor wie wel gaat; veel plezier zal idd Ouddorp zijn of Brouwersdam (ook mooie spot hoor!) plezier
|
|
|
|
Geen
|
hij hangt nu nog op ZZW met maar 6 tot 8 knopen.... wie gaan er nog naar autostrand enzoja hoelaat denk je?? grz
|
|
|
Mini_Arno
|
er zitten hier 4 man te wachten op woei :-(
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
De neemt zelfs al af de hele ochtend, nu nog maar 5 - 7kn. Niet eens genoeg om een LEI in de lucht te houden! Het gaat waaien, maar ik vraag mij af wanneer. Sommige voorspellingen geven pas vanaf 15:00 uur genoeg woei op Mini Arno? Ik wist dat hij aan de vrouw was, maar dat hij al nageslacht heeft
|
|
|
Geen
|
beter heeft watersport \weer gewoon gelijk
|
|
|
Jay
Geen avatar
|
Morgen jongens, dan waait het wel. Wie, waar en hoelaat? :'(
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
beter heeft watersport \weer gewoon gelijk Ik hoop het ook, maar als ik zo naar actuele waterdata op HvH kijk... Morgen jongens, dan waait het wel. Wie, waar en hoelaat? :'( Helaas ik heb andere verplichtingen, naamgenoot Mini Arno? Ik wist dat hij aan de vrouw was, maar dat hij al nageslacht heeft WTF? De Arno die hier ooit bekend was is de uberslufterhufter der hufters, ben jij zijn nakomeling?
|
|
|
Geen
|
hhaha ow die nee dit is mn zwagert, geen nakomeling haahaaaa
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
hhaha ow die nee dit is mn zwagert, geen nakomeling haahaaaa
Gelukkig maar, niet nog zo'n zeer goede kiter erbij met kamikaze inslag Nou welkom dan maar Mini Arno En de wind is nog steeds prut, evenals de regen die hier met bakken uit de hemel komt
|
|
|
Geen
|
hier in spijkenisse is het (al) droog,,
|
|
|
cyberric
|
hier in spijkenisse is het (al) droog,,
alleen nog wat wind dan:P
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
F#ck! Check HvH: 2 - 3.6kn :'( Ik ben bang dat het pas tegen een uurtje of 14:00 uur gaat waaien, maar dan wel gelijk goed voor 9m2 SLE/Bow/Delta/Flat.. kites
|
|
|
Geen
|
2 uur vink best
|
|
|
R.B.
|
wie gaat er allemaal vandaag nog? Als het gaat waaien ga ik wel ff maar wil wel ff weten waar er nog meer iemand gaat
|
|
|
|
Geen
|
jup ik ga ook met mini penis mee XXX
|
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
watersportweer blijft maar 20 kn NO opgeven, maar hoedanook, waar gaat het gebeuren? Ik heb altijd de 16 nog, lekkere namiddag sessie boeken jeweetog!
|
|
|
R.B.
|
mini arno en denn jullie gaan naar autostrand he das toch nie lekker met de aankomende NO wind.
Rudo blokkendam? Rauwe blokkendam?
|
|
|