@jren wees blij dat het koud & vies weer wordt met feest dagen kan je beter vrouwtje (en -ind) verwennen krijg je extra punten voor.(verwennen +1, verwennen op feest dag +10)
Oh................werkt dat zo! Ik zal het even aan mijn vrouw doorgeven. Dus 2 feestdagen x 10 punten plus 3x verwennen is dus 23 punten, hoeveel is dit waard uitgedrukt in kite-uren?? Ga in juni een week met maatje naar Rhodos om te kiten dus moet nog wat punten hebben.
Meer extra punten
Vrouwen zijn niet ingewikkeld. Naast vertrouwen en wederzijds respect is communicatie erg belangrijk.
1. Blijf haar het hof maken.
- Blijf bloemen, cadeautjes en briefjes sturen met teksten als “Ik denk aan je” en “Ik mis je”.
2. Focus op gemeenschappelijke belangen.
-Werk en sociale verplichtingen is belangrijk. Het is belangrijk om daarnaast samen activiteiten te bedenken die jullie allebei leuk vinden. Je kunt ook samen iets nieuws gaan doen. Ga bijvoorbeeld mee naar de stad, op sales, maak het huis schoon, kook wat,.....
3. Bedenk nieuwe tradities.
-Stuur iedere dag op dezelfde tijd een smsje of een e-mail of neem iedere maand op de datum dat jullie verkering kregen\ getrouwd zijn, een bos bloemen mee. Zorg ervoor dat één avond in de week voor jullie samen is.
4. Zorg dat je er bent voor de ander.
-Je moet proberen op dezelfde golflengte te zitten als je partner(s). Niet overdreven natuurlijk, maar wees oplettend, zorgzaam en leer vooral naar de ander te luisteren. Je deelt in een relatie vreugde maar ook zorgen. Als je partner stoom moet afblazen, laat haar dan gaan. Je hoeft geen oplossing aan te dragen, maar je moet er wel zijn voor de ander.
5. Praat vooral met elkaar.
-Het liefdesvuur kan alleen maar blijven branden als je met elkaar communiceert!
6. Blijf in goede conditie.
Neem lichaamsbeweging, kite onder het motto: Een mooi lichaam is essentieel voor romantiek.
7. Zorg ervoor dat je niet alles samen gaat doen.
-Onderneem activiteiten zonder je partner. Je moet geen 24 uur per dag, zeven dagen per week op elkaars lip zitten. Iedereen heeft een plekje voor zichzelf nodig. Elkaar af en toe niet zien is een uitstekende manier om het vuurtje brandend te houden.
Wat is google toch makkelijk