martijn
|
ik ben er rond 12 uur
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Ik ga O ff spreken over het high-end, blijkbaar heeft hij dat nu goed kunnen testen (vrijdag waarschijnlijk). Tevens ga ik binnenkort de 7.5m2 ook testen van de Bandit, daar de 6.5m2 nog steeds niet leverbaar is. Persoonlijk lijkt me de SS Rev in 7m2 of 5m2 een goed alternatief, maar die windranges die SS opgeeft zijn zeer beperkt, en zijn net iets ruimer als de Fuel. Ik heb alleen de 9m2 gevaren in wisselende omstandigheden, lekkere kite. Low-end was goed (maar dat is het wel van de meeste 9m2), veel power en springen supermakkelijk. En one-pump wat met stuifzand wel handig is zodat er geen troep in je ventielen komt (waardoor je struts leeglopen) Jongens. DE WIND!!!!!!!!!!!!!!! Wat doet ie nou? Wordt steeds minder, hij staat nu al op de grenswaarde 8m/s
|
|
|
martijn
|
Michiel, je vergeet de 6m Cult btw, ik zie dit: Windsnelheid: 18,9 knopen (10 m/s, 5 Bft) Windstoten: 24,3 knopen (12,5 m/s)
|
|
|
cyberric
|
Actuele weergegevens voor Oostvoorne Tijdtip meting: 29-03-2008 om 08:50 uur
7,5 °C (lucht) 0,0 °C (water)
192 cm. Meting: 250 graden
Meting: 22,0 knopen met stoten van 29,4 knopen
dit geeft die op bij windzoeker.nl
grt ricardo
|
|
|
martijn
|
het water is 6,2 graden hoor
|
|
|
R.B.
|
Wat zijn jullie allemaal vroeg man het is weekend hoor pfff. Maar ik ga ook maar is ff opfrissen en naar de sluf toe en genieten van het zonnetje
|
|
|
|
Spoon
|
maar het zonnetje maakt veel goed . hoe wordt het zondag?
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
hoe wordt het zondag? :'( Oef, wind neemt weer toe Ik ga inpakken en weg!
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
Windsnelheid: 20.1 knopen (10 m/s, 5 Bft) Windstoten: 26.9 knopen (13.8 m/s)
Toch nog niet heel verkeerd....maarja...
Zondag wordt toch echt minder!
|
|
|
|
martijn
|
vandaag word de bom man
|
|
|
Spoon
|
jah zeep het maar in... ik moet (als studentje zijnde ) toch ergens min geld verdienen! ik kan dus niet.. zit achter glas te kijken naar de heen en weer zwaaiende topjes van de bomen hier en het zonnetje .... wat word het maandag? (heb geen bevoegdheid om naar die windsites te bgaan.. maar via een omweg wel naar deze.. vaag he:D
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
iedereen al weg?? beetje gaar van gister dus beetje lang in bedje blijven liggen..ga zo maar eens boeken
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
morgenochtend 09;30 op sluf.. ff paar uur rossen, regen zal wel meevallen... windvoorspellingen zijn nog steed goed voor morgen.
|
|
|
thomasr
|
ik ben rond 2 uur waarschijnlijk op oostvoorne, zie dan wel of het 12 of 9 m wordt...
|
|
|
TtHoM@s
|
iedereen al weg?? beetje gaar van gister dus beetje lang in bedje blijven liggen..ga zo maar eens boeken
idd, ga ook pas 1 uur weg naar sluftertje
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
ben al weer terug, na 2,5 uur heerlijk rossen (eerst nog even de 16 nodig gehad) de 9 er weer op, knal ros ram boeken @ sluv. Nog even tot besluit een bridle lijntje gebroken dus op tijd weer thuis.
|
|
|
KiteDemon
|
Was een top dagje 8 uur op het strand met een lekker briesje, maar kakte geleidelijk in naar bijna niks. Even stond ik op het punt op te ruimen omdat de wind inkakte, maar dat werd binnen 10 minuten weer helemaal goed gemaakt. Da Sluf trok helemaal strak en vlak en de ramen gingen ineens wagenwjd open om het door te laten tochten. Was vandaag geloof ik nationale bridle breek-dag....Dree ook weer zijn bridle gesloopt, en dat was nog wel een verse die er nog niet zo lang aan zat.
|
|
|
Lauw
Administrator
|
hij was lekker, ben alleen mijn handschoentje kwijt:( iemand een mystic glove gevonden?
|
|
|
Snackyman
|
chill ik ben woensdag vrij en de voorspelling voor woensdag zijn ook goed O en heeft er iemand hier nog ervaring met Kiten in Valencia? Kan in Juni studiereisje naar valencia gaan doen maar heb zoiets neem mijn kitespullen wel mee als valencia beetje gunstig is.
|
|
|
Mertens
|
Voor het eerst op de slufter geweest vandaag, maar dat beviel goed! Werd wel druk, vond jammer dat ik maar 1.5 uur kon varen, want daarna trok die volgens mij lekker aan! Eindelijk weer eens een dag met wind en zon! niet gek!
|
|
|
Lauw
Administrator
|
hey sjoerd! jah hij trok aan, maar om 14.00 was de wind weer op:)
|
|
|
|