The O
Logs: 0 | 68 uur
|
Morgen ga ik zeker met een beetje geluk met nieuwe 11m.
@RP hij is niet ingekakt Windsnelheid: 18,1 knopen (9 m/s, 5 Bft) Windstoten: 21,1 knopen (10,9 m/s)
|
|
|
hans
|
@hard2handel ben dinsdag en woensdag avond met de zelfde soort wind naar auto playa geweest was goed te doen dus ik ben daar morgen weer van de partij
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
@hansol was dinsdag avond bij monster, was wel weer even lekker maar playa is wel een beetje vlaggerig met N
|
|
|
MayhemX
Geen avatar
|
Ik kom net terug van autostrand. Heb voor het eerst zowel naar links als rechts echt flink meters gemaakt ! Was zo blij niet normaal Meestal val ik wanneer ik te hard ga. De kite bepaald waarheen en hoe hard ik ga en kan ook totaal geen hoogte lopen. Dat was ook het probleem na 10 x op en neer was ik zo ver na links van het strand dat echt een *** eind terug moest lopen. Vond de wind ook niet echt fijn, zoals el rudo al zei licht aflandig. Paar keer moeten bodydragen naar me bord. Ik wil morgen ook gaan, ga alleen even kijken wat de wind richting doet.
|
|
|
@rjen
Geen avatar
Logs: 0 | 2 uur
|
Jongens, wat een pleurisweer op dit moment, en buienradar.nl geeft aan dat het niet snel beter wordt (vermoedelijk rond 15:00 uur beterschap) Morgen aanzienlijk beter @ Ron: ik ben er morgen ook, vandaag toch klussen en duurt nog wel ff. @ @rjen: 1 dag in het weekend, ik snap het. Beter kies je dan voor zondag. Ouddorp een betere optie dan playa Ben toch vandaag gegaan! Was lekker maar niet top, 11/2 uur gevaren waarvan een krap uurtje lekker gepowerd maar fucking veel stroming op Nudie. Moest een gozer met een Vegas nog door de reddingsbrigade uit zee gevist worden omdat zijn kite niet meer starten met die stroming. Een maatje van mij bijna hetzelfde gebeurd als Ron maar gelukkig zag een gozer aan de kant zijn boardje drijven! ik denkt dat het helaas morgen niet veel beter wordt als vandaag maar hoop natuurlijk voor je van wel!
|
|
|
hans
|
wind is morgen N over het algemeen @kitebreda wat was er niet fijn aan de wind te zwak of vlaagen
|
|
|
|
hans
|
@cyberric ik ook waarschijnlijk, ik zal de cult begroeten als ik hem ziet
|
|
|
MayhemX
Geen avatar
|
wind is morgen N over het algemeen @kitebreda wat was er niet fijn aan de wind te zwak of vlaagen
N is op autostrand recht aanlandig of niet ? twijfel tussen vrouwenpolder of autostrand...Hoe is N op vrouwenstrand ? Wind richting was vooral even wennen omdat het licht aflandig was, dreef heel snel af en aangezien ik nog geen hoogte kan lopen moest ik steeds heel eind terug lopen. en als ik me bord verloor was al vrij snel meter of 10 bij me vandaan. was ik ook niet gewend. Wind was wat kracht prima !
|
|
|
@rjen
Geen avatar
Logs: 0 | 2 uur
|
N is op autostrand recht aanlandig of niet ? twijfel tussen vrouwenpolder of autostrand...Hoe is N op vrouwenstrand ? Wind richting was vooral even wennen omdat het licht aflandig was, dreef heel snel af en aangezien ik nog geen hoogte kan lopen moest ik steeds heel eind terug lopen. en als ik me bord verloor was al vrij snel meter of 10 bij me vandaan. was ik ook niet gewend. Wind was wat kracht prima ! Noord is side-shore op playa, vrouwenpolder geen idee.
|
|
|
hans
|
vrouwenpolder is N onshore dus hij was niet vlagerig bedankt dan ga ik naaar playa
|
|
|
jeroen90
|
ouddorp was vanaf 3 uur ongeveer echt lekker te varen met 9m. Alleen wat is het water daar ongelofelijk smerig..
|
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
hey Banpiet Paulusma, ik ben moggel op Den Playeur der Bolides, N is goed te doen.
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
Ik heb vandaag een keer een goede keus gemaakt geloof ik! Ik was met een maatje om 14.30 naar Kamperland gereden om daar voor hem een 2e hands, maar zo goed als nieuwe Vegas 12 (2007) voor een mooie prijs mee tenemen...en meteen maar een 2008 Warrior. Toen naar Vrouwenpolder gereden en daar bleek het druk en lekker winderig (de windmeter in de snackbar (luxe!!) schoot zelfs naar 7Bft....). Om 5 uur het water op gegaan. Wind is daar met N onshore...dat wastie vandaag daar ook.
Maar goed....bleek eerst rond de 18 knopen te zijn denk ik en dat nam lekker toe naar zkeer 20 knopen zo tegen 19.00.
Ofwel, lekker gevaren en chill spot!
Trouwens weer backroll geoefend...gezien de golfrichting was met rechts voor dit keer handiger...en dat bleek me minstens zo goed af te gaan als linksvoor...dus dat is wel handig...helemaal goed istie nog niet...
MORGEN! Weer ingekakte voorspelling. Na 15.00 misschien wel wat. Dan maar Playa denk ik...
Robster????
|
|
|
JO'Neill
|
10 uur present @ playa!!!
|
|
|
Alferink
|
Ik ben erbij, als de wind wappert en de zon straalt (ook al is het achter de wolken)
Wss playa.
|
|
|
JO'Neill
|
nee joh..heel de dag zon!! wordt maar 2% bewolking opgegeven bij de playa!...wordt top dagje!!!
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
Ik ga naar Ouddorp om 11:00 net iets meer wind en minder vlagerig. dan playa. en om een uurtje of 3 hoog water. ik krijg daar ook ander boardje. Iedereen veel plezier vandaag!
|
|
|
YouriB
|
Kitebreda : Heeft een meisje jou kite opgelaten gisteren op het autostrand?
|
|
|
|
YouriB
|
Denk het niet, Mijn pak is nog nat en de wind is ook weer NO. Dus dan kan je alleen maar beetje varen en niks nieuws proberen omdat je anders je board misschien kwijt bent.Jij we?
|
|
|
cyberric
|
jep ga nu weg anders hoor of zie ik je wel grt ricardo
|
|
|
R.B.
|
Yo dudes, Ik ga het ook weer proberen vandaag in NL. Maar ga denk wel naar Ouddorp. Noord Oosten wind op playa is gewoon aflandig en eigenlijk een nogo op playa. Daar ik zie dat Ron Rodeo om 11 uur gaat ga ik denk ook zo rond die tijd. Wie kan ik er nog meer verwachten?
|
|
|