kitedwerg
|
Mb en fam Gefeliciteerd.
|
|
|
|
360
|
@ Michiel Gefeliciteerd man welcome to the club of KITEDADDY'S cheerio
|
|
|
NIELZZZZ
|
gefeliciteerd met de kleine dreumes
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
morgen: "De middagtemperatuur wordt ongeveer +3 graden. De wind is zuidoost, matig tot vrij krachtig, 4 a 5, aan zee en op het IJsselmeer krachtig tot hard, 6 of 7 Bft."
ff kijken in hoeverre het uitkomt, maar als het werkelijk 3 graden en hij redelijk naar zuidoost draait in de middag....
|
|
|
Rich@rd>>>238,2
|
MB van harte gefeliciteerd met je zoon je vrouw natuurlijk ook ... Je hebt een mooi kindje En niet in de zin van Herman finkers "je hebt een lief kind "
|
|
|
d@ni
|
Michiel en fam. van harte gefeli en veel gezonde jaren toegewenst!!
|
|
|
ROBST3R
|
Gefeliciteerd Mb
|
|
|
cyberric
|
Michiel gefeliciteerd met je zoon
|
|
|
Alferink
|
Valt een beetje stil dit topic, MICHIEL waar blijven die foto's dat Siem ze bar vast heeft
|
|
|
|
Alferink
|
Normaal is het zonder wind juist drukker met slap geouwehoer..
|
|
|
Zeeko52
|
Hoewel ik niet dagelijks op dit forum kom, lees ik het wel regelmatig. Ik merk inderdaad dat nu Michiel zich even heeft teruggetrokken het wat rustiger is geworden.
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
Hoewel ik niet dagelijks op dit forum kom, lees ik het wel regelmatig. Ik merk inderdaad dat nu Michiel zich even heeft teruggetrokken het wat rustiger is geworden.
we hebben een stand-in begrijp ik hieruit?
|
|
|
Zeeko52
|
we hebben een stand-in begrijp ik hieruit? Dat niveau kan ik bij lange na niet benaderen, zowel op het gebied van kiten als op het gebied van de discussies die op dit forum plaatsvinden. Ik stel dan toch maar een adempauze voor. Het begint nu al weer te kriebelen bij Michiel, dus dat zal niet zo lang duren.
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
we hebben een stand-in begrijp ik hieruit? Dat niveau kan ik bij lange na niet benaderen, zowel op het gebied van kiten als op het gebied van de discussies die op dit forum plaatsvinden. Ik stel dan toch maar een adempauze voor. Het begint nu al weer te kriebelen bij Michiel, dus dat zal niet zo lang duren. waaat is er al weer een 2de in planning?
|
|
|
Zeeko52
|
we hebben een stand-in begrijp ik hieruit? Dat niveau kan ik bij lange na niet benaderen, zowel op het gebied van kiten als op het gebied van de discussies die op dit forum plaatsvinden. Ik stel dan toch maar een adempauze voor. Het begint nu al weer te kriebelen bij Michiel, dus dat zal niet zo lang duren. waaat is er al weer een 2de in planning? Daar weet ik niets van, maar ik bedoelde uiteraard het kitesurfen.
|
|
|
Spoon
|
lol!!
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
wanneer gaat het weer blazen? het kriebelt dat het jeukt. Ik ga zelfs al praten tegen m'n kites.
|
|
|
Lauw
Administrator
|
whahah liefst wel blazen uit goede richting en niet oost windje 6 en stervens koud, daar zie ik de lol niet meer van in. Wil gewoon in de 'warme' noordzee liggen:D
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
donderdag, zaterdag, maandag en dinsdag zou je meteen trek zak kunnen kiten
|
|
|
Lauw
Administrator
|
donderdag in de ochtend misschien, zaterdag ziet er redelijk uit, zondag misschien ook wel. Maandag en dinsdag is nog te ver weg:P Laten we eerst eens kijken wat het donderdagochtend doet..misschien wel even een lekker sessietje met de 9m:D
|
|
|
Lex
|
Jaaaaa ik hoop zaterdag...nieuwe kites !
|
|
|
|