Robin73
Logs: 0 | 176 uur
|
Ik zie voor morgen wat wind. Kan ik eindelijk mijn nieuwe 9 eens proberen. Moet alleen even kijken waar ik heen ga. Vind Vrouwenpolder altijd net iets te ver maar weet nog steeds geen goede andere spot met oost.
|
|
|
Jarno
Geen avatar
|
ja het lijkt op wind morgen ja.... en een flinke bak vies weer..
|
|
|
Faxie
Logs: 0 | 7 uur
|
Idd, ik ga gokken op een avondsessie denk ik. Morgen is me iets te nat...
|
|
|
|
Sierrra November
|
Nog meer mensen die hopen op een lekker windje na 6 uur? Volgens het KNMI trekt het aan naar 4 tot 5 in de buurt van HvH. Voor mensen met anorexia is het al vaarbaar nu. Zit eraan te denken om naar Kijkduin te gaan.
|
|
|
Faxie
Logs: 0 | 7 uur
|
Ik ga naar X-Beach, wil om half 6 vertrekken. Wind gaat draaien naar Oost, dus lijkt me de beste optie.
|
|
|
Sierrra November
|
Nu 16 knopen. Noord to noord-oost qua richting. Tja, twijfel twijfel.
|
|
|
richard
|
Twijfel, twijfel inderdaad. Moet eigenlijk een lamp in elkaar knutselen (iKea spul) maar is een net aan cruise windje voor de Flysurfer icm flydoor. hmm, als ie om 18.30 stabiel is ga ik snel voor een uurtje. Anders lekker lampje knutselen...;-)
|
|
|
paul56
Logs: 0 | 299 uur
|
Zijn er nog liefhebbers voor oostvoornse meer morgen ochtend uur of 9? ONO morgenochtend. Dus aflandig: NIET DOEN.....
|
|
|
Mich@el
Logs: 0 | 461 uur
|
Zijn er nog liefhebbers voor oostvoornse meer morgen ochtend uur of 9? ONO morgenochtend. Dus aflandig: NIET DOEN..... Oostvoornsemeer is een meer dus komt altijd wel ergens aan land LOL
|
|
|
Sierrra November
|
Blijf lekker thuis vanavond. Morgen weer erg vroeg eruit op naar het werk en waarschijnlijk heb ik dadelijk weer zo'n wind waarbij ik alleen maar loop te dobberen.
|
|
|
paul56
Logs: 0 | 299 uur
|
Zijn er nog liefhebbers voor oostvoornse meer morgen ochtend uur of 9? ONO morgenochtend. Dus aflandig: NIET DOEN..... Oostvoornsemeer is een meer dus komt altijd wel ergens aan land LOL Stom van me, ik heb niet goed gelezen. Ik las "strand" ipv "meer"
|
|
|
|
|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
Was prima te varen hoor vandaag met de grote maten.
Een heerlijke supsessie, gevolgd door een rondje buggyen, afgesloten met epic skimmen wat wil je nog meer! Morgen weer als je er vroeg bij bent, oftewel dan draaien we het programma om
|
|
|
ingmar
Logs: 0 | 244 uur
|
zo gaat der lekker tegen aan nu de wind op actuweel, heb spijt dat ik niet gegaan ben morgen weer een kans
|
|
|
geloof68
|
Was prima te varen hoor vandaag met de grote maten.
Een heerlijke supsessie, gevolgd door een rondje buggyen, afgesloten met epic skimmen wat wil je nog meer! Morgen weer als je er vroeg bij bent, oftewel dan draaien we het programma om Bedankt jongens voor jullie berichtjes! Ik weet weer dat ik een sessie gemist heb.....
|
|
|
robje104
Logs: 0 | 104 uur
|
Zijn er nog liefhebbers voor oostvoornse meer morgen ochtend uur of 9? ONO morgenochtend. Dus aflandig: NIET DOEN..... Oostvoornsemeer is een meer dus komt altijd wel ergens aan land LOL Stom van me, ik heb niet goed gelezen. Ik las "strand" ipv "meer" Idd oostvoornse meer, maar ik denkt net te weinig en veel regen, uitslapen dan maar ????
|
|
|
|
Ed.
|
Gaat er vandaag nog iemand het water op? En zo ja waar?
Als het met hoog nog waait, op Ouddorp bij C-side (wel links van de strandtenten pompen bitte;)
|
|
|
|
Ed.
|
Is ouddorp dan te doen met oost?
Tot ONO goed te doen, en het zal me een worst wezen anders
|
|
|
Robin73
Logs: 0 | 176 uur
|
Mooi. Ik spring uit mij. Bed en ga me klaar maken. Misschien zie ik je zo nog op het water
|
|
|
Ed.
|
Mooi. Ik spring uit mij. Bed en ga me klaar maken. Misschien zie ik je zo nog op het water
Het moet wel blijven waaien, het ziet er niet al te best uit
|
|
|