tgroot
|
Dank u! Mooi zo! Wel vreemd dat de normale versie 10kn voorspelt nu! Donderdag knallen dus!
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Grote onzekerheid, dat geeft t aan. Donderdag maar s luisteren naar het geluid vd wind.
|
|
|
|
nick1212
Logs: 0 | 74 uur
|
Tobias van surfabc heeft er goede hoop in voor donderdag. Hele dag 25-30 knopen met uitschieter naar 35+. Dus komt wel goed.
|
|
|
pallo
|
Zijn er mensen die morgenochtend al naar de slufter gaan?
|
|
|
|
geloof68
|
Morgenmiddag Dam. Vanaf 15.00 poel, als ik het goed gezien heb.
poeltje toch? Jammer dat het water zo koud is, anders zou het door het uitzetten nog wel een paar decimeters hoger uitvallen.
|
|
|
|
pallo
|
Top! Zie je daar markus!!
|
|
|
|
|
geloof68
|
@dre: 15.50 1.83 ruim voldoende
In mijn Enkhuizer almanak staat HW 156 cm om 15:45 uur...
|
|
|
gebruikersnaam
Geen avatar
|
@dre: je hebt de verkeerde bron. Ik heb die van actuele waterdata die ook rekening houdt met wind etc. Die voorspelt ook maar 2 a 3 dagen vooruit, is vaak veel nauwkeuriger.
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Ik ben morgen ook van de partij.
Slufter en zandbrommer lijken nu minste keuzes, Brouwersdam nu goede wind...verandert allemaal erg snel. Morgen maar ff aankijken
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Ik ben morgen ook van de partij.
Slufter en zandbrommer lijken nu minste keuzes, Brouwersdam nu goede wind...verandert allemaal erg snel. Morgen maar ff aankijken
ZM mee eens maar Slufter moet je me even uitleggen? WZW en ik zie ik zie wat...........
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Windkracht, John. Check de voorspellingen. Maar windfinder en guru maken gebruik van het minder gedetailleerde GFS model. Zie surfABC...grote kans dat het toch ZW wordt en dikke wind op alle spots. Pfff, je moet ook alles uitleggen aan die Ozone gasten edit: zo snel heb ik wf nog nooit zien veranderen!!!! Nu wel top op zandbrommer, bizar Morgen om 12:05u laag, Sluf dus niet de beste keuze
|
|
|
ica84
Geen avatar
|
als de voorspellingen zo uit pakken als Tobias aangeeft ben ik morgen rond een uur of 3 op de zand brommert te vinden
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Windkracht, John. Check de voorspellingen. Maar windfinder en guru maken gebruik van het minder gedetailleerde GFS model. Zie surfABC...grote kans dat het toch ZW wordt en dikke wind op alle spots. Pfff, je moet ook alles uitleggen aan die Ozone gasten edit: zo snel heb ik wf nog nooit zien veranderen!!!! Nu wel top op zandbrommer, bizar Morgen om 12:05u laag, Sluf dus niet de beste keuze 12u laag? Welke info kijk jij? Bdam getij voorspelling 11 apr: 9:20 -110cm 15:55 +186cm Dat wordt smullen als t WZW en 25kn+ waait! (zonder zeemist)
|
|
|
gebruikersnaam
Geen avatar
|
Wij zijn er in ieder geval met hoog, en iets eerder. Hopelijk niet te veel wind voor de jongens.
|
|
|
geloof68
|
Meer dan 170 cm is OK op Bdam. Ik moet nog wel een psychologische barriere nemen, maar als het echt > 25 knopen gaat worden dan wordt de kans al groter dan 0% dat ik mijn auto opvul met kitemateriaal voordat ik ga werken.
|
|
|
gebruikersnaam
Geen avatar
|
André, verman je! Wij gaan gewoon een fantastische, dicht langs de kant downwinder dam c-side maken. Alles is al geregeld.
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Windkracht, John. Check de voorspellingen. Maar windfinder en guru maken gebruik van het minder gedetailleerde GFS model. Zie surfABC...grote kans dat het toch ZW wordt en dikke wind op alle spots. Pfff, je moet ook alles uitleggen aan die Ozone gasten edit: zo snel heb ik wf nog nooit zien veranderen!!!! Nu wel top op zandbrommer, bizar Morgen om 12:05u laag, Sluf dus niet de beste keuze 12u laag? Welke info kijk jij? Bdam getij voorspelling 11 apr: 9:20 -110cm 15:55 +186cm Dat wordt smullen als t WZW en 25kn+ waait! (zonder zeemist) Dank u ik dacht al dat het aan mij, lees Ozonegast, lag
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
voorspellingen zijn al weer lager, bovendien spreekt KNMI ook over erg vlagerige wind. Een twijfeltje.
|
|
|
PieterK
Logs: 0 | 241 uur
|
Grrr, zag het er zo goed uit voor vandaag, blijft het vlagerig en net niet . Zaterdag en zondag ziet het er op windguru wel weer aardig uit, maar mag ik weer an die arbeit
|
|
|