Faxie
Logs: 0 | 7 uur
|
Kom net van sluf. Blijf maar lekker thuis. Vanochtend nog 23 kn. Maar nu nog 11 ofzo
Volgens de voorspellingen gaat het rond 5 weer aantrekken...
|
|
|
|
brian
Logs: 0 | 8 uur
|
Kheb heerlijk gevaren met mn 10 van 10 tot 2 op Playa!
Lekker warm en goed oefenwindje.
|
|
|
gebruikersnaam
Geen avatar
|
@Evan: wil jij morgen ALSJEBLIEFT zoveel mogelijk Kitehighvlaggen op de Brouwersdam bij Juventa neer komen zetten? Liefst een meter of 10 van elkaar? Lijkt me een leuke aanvulling op de taferelen die we vandaag weer hebben mogen aanschouwen.
|
|
|
Faxie
|
@Evan: wil jij morgen ALSJEBLIEFT zoveel mogelijk Kitehighvlaggen op de Brouwersdam bij Juventa neer komen zetten? Liefst een meter of 10 van elkaar? Lijkt me een leuke aanvulling op de taferelen die we vandaag weer hebben mogen aanschouwen.
Wat voor taferelen dan?
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Gooi gerust in de groep Gebruiker...
|
|
|
gebruikersnaam
Geen avatar
|
100 bijna ongelukken door ervaren Germaanse selfkickers bijvoorbeeld. Een te dikke eigenaar van een Duitse shop die bijna 4 wandelaars onthoofdt omdat ie zijn backroll vlak langs de kant wil oefenen en zijn kite vol op het strand crasht.. Geen sorry or whatever, gewoon lekker op dezelfde manier doorgaan . Hebben jullie een beeld?
|
|
|
Faxie
|
100 bijna ongelukken door ervaren Germaanse selfkickers bijvoorbeeld. Een te dikke eigenaar van een Duitse shop die bijna 4 wandelaars onthoofdt omdat ie zijn backroll vlak langs de kant wil oefenen en zijn kite vol op het strand crasht.. Geen sorry or whatever, gewoon lekker op dezelfde manier doorgaan . Hebben jullie een beeld?
Ow maar da's normaal op de Dam hoor
|
|
|
drifter
|
Ja is heel normaal, net als in de jaren 40. Goede graadmeter voor onze huidige positie, namelijk aan de vooravond van het vierde rijk.
|
|
|
Yoram
|
Morgen eindelijk weer is een beter windje
|
|
|
geloof68
|
Ook op de Bdam geweest. Was om 10 uur op het water, vanaf 11 uur werd het opeens heel druk. Ik ving de volgende zinsnede op: 'Der Benutzername hat wieder Bemerkungen gemacht ....". Strekking was dat zij echt wel hun inflatables konden launchen tussen de strandgangers in de powerzone en dat zij ook kunnen lesgeven op 15m downwind van een instructeur die daar al een tijdje staat met zijn cursist. Ik bemerkte bij mezelf dat ik alleen nog maar Duits heb gesproken op het water en op het strand, wat des te gekker is omdat ik een Nederlandse cursist had.
|
|
|
rdeheld
|
Ik kom er niet zo vaak op de dam en weet na vandaag weer waarom, Het lijkt wel of er meer klasjes dan "gewone" kiters
|
|
|
Faxie
|
Ook op de Bdam geweest. Was om 10 uur op het water, vanaf 11 uur werd het opeens heel druk. Ik ving de volgende zinsnede op: 'Der Benutzername hat wieder Bemerkungen gemacht ....". Strekking was dat zij echt wel hun inflatables konden launchen tussen de strandgangers in de powerzone en dat zij ook kunnen lesgeven op 15m downwind van een instructeur die daar al een tijdje staat met zijn cursist. Ik bemerkte bij mezelf dat ik alleen nog maar Duits heb gesproken op het water en op het strand, wat des te gekker is omdat ik een Nederlandse cursist had.
Daarom Neeltje
|
|
|
berttt
|
Neeltje was geen wind in namiddag dus br bdam gegaan tege uur of 6
|
|
|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
Ik ben er morgenochtend half 11, de glasvezel storm lijntjes en alu vriend liggen in de kofferbak
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Ja is heel normaal, net als in de jaren 40. Goede graadmeter voor onze huidige positie, namelijk aan de vooravond van het vierde rijk.
Ik roep het al jaren Rory Op BD doen ze al jaren veldtesten Zo, de woei is stevig aan! 24-36kn al. 7 metertjes kunnen weer uit de tas
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Snackyman
Logs: 0 | 6 uur
|
avondsessie nog iemand?
Ben pas om 17:30 klaar met werken. Dan om 18:30 thuis, eten en dan om 19:00 weg en om 19:45 op het strand en als het mee zit en de wind niet op is om 20:00 aan het varen. Hoe laat gaat het licht uit op een bewolkte dag?
|
|
|
|