nick1212
Logs: 0 | 74 uur
|
En ik het blijf het zeggen.... grootste groep zijn duitsers,belgen en fransen die stug doorvaren in het vogelgebied. Onee pas op Playa 2 Zweden! waren mekaar les aan t geven in het vogelgebied.
Er varen toch ook genoeg nederlanders hoor. Ik heb er ook een tijdje wat van gezegd tegen veel kiters. Veelal negeren ze het gewoon en varen gewoon door, en dit waren duitsers belgen en nerderlanders. Die spandoek tussen de palen was toch een superplan. Zag zondag nog wel een poster tegen de vuilbak, maar daar moet je ook maar toevallig op kijken.
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
Spandoek toch maar doen, maar booras de ballenlijn (zie verder in het topic Slufter off. limit)
Ik ben woensdag weer vrij, ziet er nog prima uit!
|
|
|
geloof68
|
Ook ik zie regelmatig Nederlanders in het vogelgebied. Vandaag heb ik geen overtredingen gezien. Wel lessers en hoogstwaarschijnlijk NL-lesgevers (NL-busje) met pal aanlandige wind en 10 meter vanaf het strand in het water......
|
|
|
markus
Logs: 0 | 855 uur
|
@ nick1212, ik had mss iets genuanceerder moeten zijn. Maar ik hoor gister alleen maar duits en frans gebrabbel om me heen en ook voorbij het hek waren voornamelijk "buitenlanders". En de nederlanders die er varen moeten of een prent krijgen van €300 óf een klap voor hun bek. Want als de bups van gister zo alle kitespots afgaan als een stel sprinkhanen,zitten ze binnenkort in Mirns en krijg je daar hetzelfde gezeik. I rest my case
|
|
|
nick1212
|
@ nick1212, ik had mss iets genuanceerder moeten zijn. Maar ik hoor gister alleen maar duits en frans gebrabbel om me heen en ook voorbij het hek waren voornamelijk "buitenlanders". En de nederlanders die er varen moeten of een prent krijgen van €300 óf een klap voor hun bek. Want als de bups van gister zo alle kitespots afgaan als een stel sprinkhanen,zitten ze binnenkort in Mirns en krijg je daar hetzelfde gezeik. I rest my case
Je hebt gelijk hoor, ik ben misschien een belg. Maar beschouw mezelf ook een beetje als een local hoor . Het is de spot die ik elke keer opzoek mits de windrichting het toelaat. Dus zou het ook zeer spijtig vinden moest deze spot door deze reden gesloten moesten worden. Zelf vaar ik misschien 2 keer per jaar in belgie, die regels vind ik zelf ook zeer triestig. Ook door mensen die naar niets kijken, en hierdoor andere kiters gekloot hebben. Maar voor nu, woendag ziet er goed uit . Moet ik weer een dag vrij vragen
|
|
|
Robin73
Logs: 0 | 176 uur
|
Ze moeten gewoon meer kitespots openen en minder natuurplekken in gebieden waar toch alles al verpest is door de industrie en de havens.
|
|
|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
Een giga bord tussen die palen rammen, houten plaat met wat spuitbus is genoeg, dan heb ik in ieder geval wat om naar te wijzen als ik naar ze schreeuw
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Die "sprinkhanen" Invasion is al op gang, Ouddorp maar ook Mirns wordt gekker en gekker in de weekeinden. Verbaasd me dat er geen ongelukken gebeurd zijn!?
Afijn, wie waar morgen? Rukkanje of toch den Sluf?
|
|
|
Robin73
|
Even een totaal andere vraag. Heeft er iemand een tip wat je het beste kan doen als je je releash hebt getrokken en niet wil dat je lijnen in de war raken. Afgelopen weekend zat na een flinke crash mijn lijn om mijn wingtip gedraaid. Ik wilde niet dat de kite ging loopen of dat er een scheur in het doek kwam. Dus releash getrokken. voorzichtig de kite naar mij toegetrokken en de lijn van de tip afgehaald. Vervolgens zatten de rest van de lijnen allemaal om de bar en de losse chickenloop heen gedraaid. Kon dus naar de kant zwemmen en een half uur de lijnen weer los maken. Dit heb ik wel vaker als ik de relash moet trekken. Het liefst doe ik de boel op het water weer goed en kan ik lekker verder met knallen. Het gaat trouwens om een naish bar.
|
|
|
|
nick1212
|
Mijn verlof is goedgekeurd, dat word weer een feest op de sluf morgen . Vanaf een uurtje of 11 present
|
|
|
Splitrr
Logs: 0 | 19 uur
|
Wat een pech, wat een pech heb ik ook. Heerlijk kiteweer.. Zit ik volle bak in de tentamens Hopen dat vrijdag en zaterdag ook de wind nog even aanblijft
|
|
|
|
Robin73
|
Ik zie voor volgende maandag 60 kn staan, is mijn 10m2 geschikt hiervoor ik zie zelfs vlagen van 64 knopen. Ga denk ik maar een 2 meter kite kopen
|
|
|
|
mvbtje
Geen avatar
|
er zijn weer lekker klasjes les aan het geven met aflandige wind op de b'dam. tja niet verwonderlijk dat er regelmatig mensen uit het water moeten worden geplukt. ''Ja maar met het lessen ging het wel goed '' jaja...
|
|
|
Windhoos
Logs: 0 | 701 uur
|
Wat een weertje vandaag zeg . Zit me aardig op te vreten op kantoor! Morgenmiddag maar eens t ruime sop opzoeken.
|
|
|
feddomw
Gast
|
er zijn weer lekker klasjes les aan het geven met aflandige wind op de b'dam. tja niet verwonderlijk dat er regelmatig mensen uit het water moeten worden geplukt. ''Ja maar met het lessen ging het wel goed '' jaja...
Ik zag zojuist beginners aanklooien op Neeltje Jans toen ik over de O-kering reed. Niemand op VP bezig. Hoe weet ik dat het beginners waren? Kites op 12u zowel op de heen- als terugreis, en tot twee keer toe een Core keurig zien backstallen tot 'ie op het water crashte. Echt van 12u lekker bar vol aangetrokken tot de LE op het water klapte. Onmiskenbaar aflandig ook daar, misschien dat ze net in Westenschouwen zouden aanspoelen als het mis ging.
|
|
|
flupje
|
Morgen een Parkje 9m2 testen ben benieuwd.
|
|
|
|
|
Yoram
|
Morgen ook present! Waar weet ik nog niet, met ZW weer keuze gelukkig! Ich auch, hetzelfde verhaal
|
|
|
Faxie
Logs: 0 | 7 uur
|
Ik zie voor volgende maandag 60 kn staan, is mijn 10m2 geschikt hiervoor Ben benieuwd of die voorspelling het gaat overleven... er zijn weer lekker klasjes les aan het geven met aflandige wind op de b'dam. tja niet verwonderlijk dat er regelmatig mensen uit het water moeten worden geplukt. ''Ja maar met het lessen ging het wel goed '' jaja...
Nog sterker; Natural High had op FB een oproep geplaatst op lekker te knallen in het poeltje vandaag
|
|
|
|