hOe hA HeNniE
|
Eej louk, ik zit je maar te dollen...feit is wel dat je er nu merkbaar meer lol in hebt dan voorheen....
Als de wind zondag doorzet in kessie, kom ik wel ff met de kids kijken..
|
|
|
Joy.H
|
hey Louk, Mijn conclusie over de flysurfer en tubekite discussie is als volgt: ze hebben beide hun voor en nadelen en het is dus gewoon een persoonlijke afweging voor welke kite je gaat.
|
|
|
(R)Ikke
|
Ok dan, ik denk dat ik morgen heel vroeg op de brouwersdam sta om even lekker te raggen en dan weer naar huis.
Greetz
|
|
|
Ron
|
Ik moet om 14.30 werken maar gezien de dikke wind (zonder regen) die in de ochtend voorspeld word ga ik maar eens vroeg opstaan en kiten voordat ik ga werken, scheelt dat de zondag meestal erg rustig is en ik dan wel ff bij kan komen van de woeii Ik verwacht tussen 9 en 10 in Kessie te zijn. Meer mensen die er lekker vroeg zijn?
|
|
|
(R)Ikke
|
kessie sucks.........
oeps heb ik dit echt opgeschreven?
|
|
|
Ocean-Limbo
|
wie is er morgenvroeg op Kessie?
|
|
|
hOe hA HeNniE
|
ron......tussen 9 en 10
|
|
|
Parkie
Logs: 0 | 12 uur
|
ron......tussen 9 en 10 ..... Zou het de leeftijd zijn ??
|
|
|
(R)Ikke
|
En jongens???? Was het leuk op kessie. Lekker vlagerig zeker. Dat moet wel, want aan de kust was het zelfs vlagerig. Ik ben er ook van overtuigd dat de wind uit het Zuiden niet echt lekker is. Ok ok misschien wel op de slufter.
Ik zat vanochtend vroeg al in de auto naar de brouwersdam en ik hoorde alleenmaar spannende verhalen op de radio over storm hier en harde wind daar........, maar dat viel wel mee. Ik heb de hele tijd mijn Fuel 7 uitgelaten met de strap open. ( ik bedoel eigenlijk dat mijn Fuel 7 mij heeft uitgelaten, maar dat klinkt niet erg chille dude snap je!!)
Ik heb dus nu al een beetje auwes en niet omdat ik ze radicaal ben, maar eerder omdat ik te weinig kite en dan teveel hooi op mijn vork neem enz enz enz. O ja, weet je wat echt NOT DONE is?......railey's proberen (uitgehaakt natuurlijk) mega op je bek gaan (zoals ik) en dan je bar nog maar met 1 hand vast houden en dan body dragend loopen en bijna ieman zijn hersen kraken op het strand................MAAR!!! ze konden er om lachen.
Maargoed, ik heb weer gekite en ik heb weer spierpijn en daar doe ik het allemaal voor.
En wat is jullie excuus???
|
|
|
|
hOe hA HeNniE
|
leuke pics Rick en idd....als je de 30 gepasseerd bent ist pittig een leuke bak te verzinnen..maareh..dusssss.......ik ook van jou (R)ikke, persoonlijk snap ik d'r geen klote van dat je 4 uurtjes in de auto gaat zitten als hier ook blaast, t zal mijn vlagerige geest wel zijn T was hier alleszins te doen hoor! Lekker geknald met 13mtr...later nog even aan de 8m dos van David gehangen...oehhh...wat een smooth apparaatje, heerlijk. Voelt direkt prima aan, genoeg power erin. Grappig is dat je in een sessie met 13/klein board hetzelfde resultaat hebt als met 8/groot board: beide heeft wel wat. topdagje voor in de limbobooks, op (R)ikke en bi-ba-bas na, was de hele limbo clan aanwezig... ben blij dat ik me a) wat beter voelde al en b) ik de kids een paar uurtjes onder kon brengen.... Ode aan mijn ouders in deze...want wie kant je beter als deze mensen? Zij: "Ach danny, het waait flink buiten...Jij zal zeker wel buiten willen gaan spelen" Ik: "Nou ehhhh...JAAA!" Zij: "Doen dan." Ik: zat toen al lang en breed in de auto op weg te fantaseren over wat er komen ging
|
|
|
hOe hA HeNniE
|
nu bedenk ik me plots toch iets dat een smet op deze dag gooit: ik heb Louk niet gesproken...sorry kerel...t zal me niet meer overkomen.
|
|
|
Ocean-Limbo
|
@Lieve Danny, Hiep hiep hoera voor jouw ouders (dat ze jou zo goed aanvoelen) Ron en ik waren als (een) van de eerste op Kessie aanwezig. Zo rond de klok van 10. Het was toch wel een lastige dag: dan weer de 9 dan weer de 10, dan weer overpowerd en dan weer underpowerd.....dan weer de deur en dan weer de gewone plank ...kortom: wikken en wegen. maar wat zo fijn is....je vertrekt op een normale tijd ....en je bent ook op een normale tijd thuis. minpunten van deze dag..? Het was toch wel aan de drukke kant....en ik voel het nu al in mijn armen en benen..maar daar doen we het toch voor....TOCH? @Shockwave: gave pica's en een voorspoedig herstel van je blessure Komend weekend wil ik mss naar de kust ....
|
|
|
diesel oo7
|
@ sjokweef toch top van je dat je wat foto s kwam maken van de limbo crew ik kan me voorstellen dat je wel met pijn in het hartje aan de kant hebt gestaan mooie pics trouwens @ danny dat ging je gister wel lekker goed af met die 8 ik heb toch maar weer eens een super weekend gehad met zaterdag het zonnetje en de mooie branding van wijk aan zee en zondag lekker droog gehouden op ons eigen kessie ben benieuwd wat het in het weekend nog gaat worden @ louk wat sta je er wer knap op zeg
|
|
|
(R)Ikke
|
@Lieve Danny, Hiep hiep hoera voor jouw ouders (dat ze jou zo goed aanvoelen) Ron en ik waren als (een) van de eerste op Kessie aanwezig. Zo rond de klok van 10. Het was toch wel een lastige dag: dan weer de 9 dan weer de 10, dan weer overpowerd en dan weer underpowerd.....dan weer de deur en dan weer de gewone plank ...kortom: wikken en wegen. maar wat zo fijn is....je vertrekt op een normale tijd ....en je bent ook op een normale tijd thuis. minpunten van deze dag..? Het was toch wel aan de drukke kant....en ik voel het nu al in mijn armen en benen..maar daar doen we het toch voor....TOCH? @Shockwave: gave pica's en een voorspoedig herstel van je blessure Komend weekend wil ik mss naar de kust .... En een lol dat we hadden!!!!!
|
|
|
Ocean-Limbo
|
Beste (r)ikke, vertel eens jongen, wat zit jou dwars....? een beetje recalcitrant...? een beetje dwars en opstandig...? een beetje jaloers....? misschien ongesteld of in de overgang...? of wil je gewoon wat aandacht....? volgende keer gaan we gewoon weer allemaal mee met jou naar zee...jij je zin. Nou.....goed?
|
|
|
|
Ocean-Limbo
|
Zaterdag oostenwind.
Vrouwenpolder?
|
|
|
|
hOe hA HeNniE
|
ziet er verdraaid goed uit, kerel! in fantasie verzonden tuur ik naar die foto's...ziet er als je perfecte spot uit: vlak water + golven...Arrrghhhhhh
|
|
|
NinoBrownz
|
Wegdromend naar een mooie spot voor mij om de beginnersrakjes te varen, wordt het beeldscherm met de vele mailtjes langzamer vager...
Het plotselinge vragen van een collega doet me ontsnappen uit mijn dagdroom...waar zit jij met je gedachte? Op het perfecte water in het zonnetje al kitend met de limbokiters, antwoord ik.
*zucht*
Back to my emails again en verheugen op de volgende sessie...(in de kou brrr) Mss Vrouwenpolder dan...
|
|
|
diesel oo7
|
had vanmorgen van de importeur door gekregen dat ze daar net een f-one center zijn begonnen en hij weer lekker voor een 10 dagen naar daar gaat
ik ben nu al aan het sparen voor volgend jaar te gaan ik hoop dat er dan nog een paar van de limbo crew mee gaan
greetings
|
|
|
|
|