(R)Ikke
|
vind nik wel een goed plan, om 8 uur bij louk en dan zien we wel hoeveel auto's we nodig hebben.
Ik heb nog wel contact met bas
|
|
|
(R)Ikke
|
Ok mannen,
Ik heb met Bas afgesproken om om 8 uur bij loek te zijn. Dus iedereen die mee gaat word daar om 8 uur verwacht. Dan kunnen we gezellig met z'n allen samen gaan kiten. Rijden we gewoon met z'n allen naar Oostvoorne. Lekker ondiep kunnen we lekker tricken.
Ok,, dan zien we elkaar morgen bij loek.
O ja, daar waar loek woont.....dat noemen ze hoensbroek, dus zorg dat je met afgsloten portieren er naar toe rijd.
Goed dat was het
|
|
|
Ocean-Limbo
|
O ja, daar waar loek woont.....dat noemen ze hoensbroek, dus zorg dat je met afgsloten portieren er naar toe rijd.
Je bent goed bezig Rik,....nog even volhouden..... BE AWARE OF THE REVENGE OF ZORRO THE BLANDIT
|
|
|
hOe hA HeNniE
|
Wat doet Danny Nino en co?
Danny heeft dit weekend zijn 3 kleine musketiers logeren. Morgen ga ik wsl wel even naar kessie met de kids om te kijken....als de limbo-crew zeeland aandoet ben ik benieuwd wat er daar aan gespuis overblijft..... Have fun dames!!!!!! (gaaf trouwens dat jullie je organiseren om zo samen te rijden......wat een mooie dochter al allemaal niet teweeg kan brengen, he louk )
|
|
|
Ocean-Limbo
|
Voor de thuisblijvers.........een foto van mijn dochter [img]/img] jammer, lukt niet.
|
|
|
witte
Geen avatar
|
super dag met Louk Maurice Rik Bas aan het autostrand. Goede wind, niet te koud en goed geslapen in de auto!! Louk, we hebben niet meer gewacht op jullie maar bedankt en tot de volgende keer
|
|
|
hOe hA HeNniE
|
Voor de thuisblijvers.........een foto van mijn dochter [img]/img] jammer, lukt niet. haha, goeie bak, louk!!!!!!!!!! d8 al dat jullie een topdag tegemoet gingen, kon haast niet anders... @diesel: hoe wast aan de belgische kust? 2 topdagen wed ik..... ben verder ff met kroost naar kessie gereden, maar was daar qua wind en opkomst een treurige dag....jammer...
|
|
|
Parkie
Logs: 0 | 12 uur
|
Ben zaterdag weer op de toplocatie, net iets zuidelijker dan het autostrand geweest....... Ik en Ray hadden allebij een lekker kiteje bij ons en die wilde wij ff testen. Ik moest een beetje rustig aan doen met mijn enkel, maar ik had hem flink in getaped waardoor ik er gelukkig niet zo veel last van heb gehad. De hele dag stralende zon en een lekkere 6 bft, en om 2 uur laag waterrrrrrrrrrrrrr Dus de speedpiste bij de zandbank weer ff goed misbruikt Wat een topdag, en wat een lekkere kite !! Was weer ff geleden voor me, na die topsessie op Kessie............. I'm back !!
|
|
|
Basjuh
|
hej hallo,
Louk en Maurice: wij hebben jullie inderdaad niet meer gezien. Bij deze bedankt voor de mooie dag.
Volgende keer gaan we samen he Ray en Sjokteef...............En Danny volgende keer ook mee.
En de rest ook.......
Groetjes...........
|
|
|
Parkie
Logs: 0 | 12 uur
|
Volgende keer gaan we samen he Ray en Sjokteef...............
Zeg Basjuh, niet zo hè Ik heb niemand gehoord over zaterdag, jullie Parkstatters zouden zondag gaan
|
|
|
Basjuh
|
je hebt gelijk. lezen blijft gewoon moeilijk voor me.....
|
|
|
NinoBrownz
|
Mooi om te lezen dat iedereen weer een goed weekendje op het water heeft gehad op allerlei goeie locaties!
Zelf had ik met de vrouw des huizes even kwali-TIJD ingepland en zijn we een weekendje in Antwerpen geweest. Gelukkig hadden ze er een O'Neill shop, zodat ik nog even tussen het neopreen kon wandelen :-)
Hopelijk wordt het dit weekend iets, heb wel zin om zaterdag weer wat rakjes proberen te varen.
Ik ben op zoek naar nieuwe schoentjes trouwens. Iemand van de Limbo crew nog tips over merk, type en dikte? Ben ook al aan het rondkijken in de topics op kitehigh. Thanks.
@Basjuh: zondag snow fun in Landgraaf? Ik ben daar vanaf uurtje of 5.
|
|
|
Ocean-Limbo
|
zondag was idd een top dagje op OOstvoorne. We hebben ongeveer 5 uur achter elkaar gekite met slechts 2 korte pauzes om vlug een broodje met wat drank naar binnen te stuwen. Vooral de derde sessie van 15.00 tot 16.30 was een super sessie: strakke wind en spiegelglad water. Perfect om sprongen te oefenen. Zelfs nu - twee dagen later- heb ik nog plezier van zondag.....overal spierpijn
|
|
|
diesel oo7
|
top om te horen dat iedereen eenh top weekend gehad heeft ik zelf heb het hele weekend niet gekite omdat de wind schuinaflandig was aan de belgiche kust dus heb maar weer wat verloren tijd met mijn vriendin en hond ingehaald ben een dagje eerder naar huis gekomen,om er gister op kessie nog een goede sessie uit te knallen en wat voor een sessie was me dat weer vanaf 10h op kessie en toen kwam wimt dus met zen 2tjes de plas voor ons rond de middag is ben nog gekomen heb tot een uur of 15 gevaren super sessie met men 8m en met Ben hebben elkaar weer wat zitten overtroeven op het water de 1 nog gekker dan de ander super sessie gehad ik hoop dat het weekend ons weer veel goeds brengt
|
|
|
Basjuh
|
zaterdag misschien? wie?
|
|
|
hOe hA HeNniE
|
zaterdag misschien? wie?
ik. zaterdag lijkt inderdaad volgens de meeste sites de betere dag. wel zie ik dat het alleen aan zee te doen is. post maar wie wanneer hoe en wat!!
|
|
|
diesel oo7
|
en wie gaat nu waar? wil ook wel gaan let me now
|
|
|
Ron
|
Ik wil zaterdag ook graag naar zee, lijkt me gezellig om eens wat af te spreken. Laat maar weten wie wat waar of PB me even een telefoon nr. dan kunnen we wat afspreken. Spot maakt me niet zoveel uit, ik sta open voor suggesties Heb gemerkt dat de meeste hier uit het zuiden komen, ik kom zelf uit de buurt van Venlo dus misschien dat samenrijden wat lastig af te spreken is maar in het ergste geval spreken we op de spot af
|
|
|
Basjuh
|
als het al waait van in het weekend is het nog steeds de zaterdag. 14 a 16 knopen zeggen de meeste sites. daar moeten we toch wel in vooruit komen met een 12. Ik ben nog steeds: Voor
|
|
|
Ocean-Limbo
|
sorry, maar ik moet zaterdag laten schieten
|
|
|
hOe hA HeNniE
|
jammer louk. mannen als volgt: ben door Ben de gekke belg gebeld en plan is om rond 8.30 vanuit weert te vertrekken met tot nu toe 4 man myself included... als jullie parkstatters en wie al niet meer zich organiseren, rijden we vanaf bijvoorbeeld mac te nederweert samen, of spreken we af op de spot. wordt naar alle waarschijnlijkheid de slufter. tot morgen dames
|
|
|
Basjuh
|
Witte gaat niet, Louk gaat niet, Rik kan ik nog niet bereiken. Maar ik ben wel voor afspreken in weert of nederweert of waar het ook mogen zijn. Denken aan het milieu......... goed bezig.
Ik bel je nog Danny
|
|
|
Ron
|
Danny, zou je mij je telefoon nummer willen PB'n dan bel ik je ff en dan kom ik morgen ook naar de mac.
|
|
|
Basjuh
|
Hoi Ron,
Ik heb Danny net gesproken. We spreken 8:30 af bij de mac. En vandaaruit rijden we met 2 auto's naar de kust. Het telefoonnummer van Danny is 06-51546912
Dan zie we elkaar morgenvroeg............en hopen op de wind
Basjuh
|
|
|