(R)Ikke
|
Even het limbotopic omhoog zetten, anders vallen we met z'n alle in slaap
|
|
|
hOe hA HeNniE
|
Is er nog iemand die de afgelopen dagen met skies/snwboard en zijn vlieger pret heeft gemaakt buiten? Met name maandag waaide het 's middags goed....alleen....deze eppo zag dit vanuit een kantoorraam gebeuren en moest hulpeloos toekijken hoe sneeuw en wind voor een gave dag hadden kunnen zorgen.....
|
|
|
|
diesel oo7
|
@ danny en heeliks
nog vier weekjes dan zitten we weer in betere oorden lekker een paar daagjes in Tarifa knallen the count down is startet
|
|
|
(R)Ikke
|
Ooooooooh drie maanden, wat klinkt dat kortbij
Lekker met z'n alleen tussen loek en zijn vrouw slapen
|
|
|
Ocean-Limbo
|
Ooooooooh drie maanden, wat klinkt dat kortbij
Lekker met z'n alleen tussen loek en zijn vrouw slapen
He (R)ikke, kijk maar uit dat jouw vriendin niet die vieze praatjes van jou leest .....
|
|
|
hOe hA HeNniE
|
dames, dames, is er nog iemand die komend wiek iets nuttigs met de sneeuw doet?
|
|
|
hOe hA HeNniE
|
morgen (zondag): uurtje schaatsen/ijshockeyen, daarna bakkie doen? zo ja: wie en waar!!!!! ik weet btw niet of er op kessie ijs ligt.
|
|
|
diesel oo7
|
ik ben vanmiddag weer op de plas achter de ijzeren man te vinden nog eens een middagje schaatsen
|
|
|
hOe hA HeNniE
|
Sooo!!! dit was een heerlijk weekend! Zaterdag met m'n oudste 500 keer van een bergje met de slee, zondag even geweest schaatsen; stonden we op het punt te vertrekken, kwam die gekke diesel eraan: wij nog maar eens een rondje gedaan...heerlijk! Oh how I love snow! jammer dat ut aant smelten is...... Jullie nog wat nuttigs gedaan?
|
|
|
(R)Ikke
|
Aan alle sjappies en wappies uit limburg en die, die zich aangesproken voelen, Ik wil Kiten en snel ook.
Dus, HEEEEEEL snel de verwarming aan en de ventilator op 3
Woei woei woei woei
|
|
|
|
diesel oo7
|
de mensen die al een boardje van 2009 f-one willen bestellen dat kan vanaf nu voor prijzen mail me even als ik een pre order instuur zullen ze in februari er zijn
|
|
|
Parkie
Logs: 0 | 12 uur
|
de mensen die al een boardje van 2009 f-one willen bestellen dat kan vanaf nu voor prijzen mail me even als ik een pre order instuur zullen ze in februari er zijn
Acid 2 132x40,5 Hmmmmmmmmmm ??
|
|
|
diesel oo7
|
hmmm
ik was ok al aan de acid 128*37 aan het denken
heb me net ook nog een revolt2 5m besteld laat maar komen die harde woei
|
|
|
Kitemen
|
Yes! Ik heb vanaf nu 2 weken vakantie! En ben dit weekend naar me pa in Vlissingen dus zal waarschijnlijk bij Neeltje of iets gaan kite! Hoor t wel waar jullie naar toe gaan en wie komende weken door de weeks tijd hebben...
|
|
|
diesel oo7
|
ik denk dat ik zondag kessie nog eens ga opzoeken en mijn eerste water sessie van 2009 ga houden zij er nog meer ijsberen die het zondag aandurven
see you al
|
|
|
Ocean-Limbo
|
Ik ga zondag naar Oostvoorne!
|
|
|
|
(R)Ikke
|
Ik ga waar loek ook gaat. Je weet wel alsof hij een worst aan zijn kont heeft hangen. En aan mijn kont hangt ook een worst, want daar loopt basjuh weer achter.
|
|
|
Ocean-Limbo
|
Ik ga waar loek ook gaat. Je weet wel alsof hij een worst aan zijn kont heeft hangen. En aan mijn kont hangt ook een worst, want daar loopt basjuh weer achter.
weel keep in tutsj.
|
|
|
(R)Ikke
|
Jes whe willen doe thet
|
|
|
(R)Ikke
|
Dus, bas, maurice, michiel en the fukking rest. we gaan weer rossen. Koud? JAAAAAA het word heel koud. WIND? JAAAAAAAA veel wind. SPIERPIJN? JAAAAAAAAAAA heel veel spierpijn, maar dat is pas de dag erna.
|
|
|
(R)Ikke
|
Ik heb al meer dan 1300 posts, namelijk 1301. Ik geloof dat ik met stip de king of limburgkiterstopic ben.
Respect man
Nu nog kunnen kiten
|
|
|