Ocean-Limbo
|
ben vandaag op de"secret spot" geweest. Eerst met mij 11m en daarna heerlijk met mijn nieuwe 7.5m.
|
|
|
hOe hA HeNniE
|
ben vandaag op de"secret spot" geweest. Eerst met mij 11m en daarna heerlijk met mijn nieuwe 7.5m. verklaar je nader. die secret spo(r)t van witte snapte ik nog wel, jouw spot (nog) niet?
|
|
|
Basjuh
|
en ik Louk maar bellen....................neemt die piemel niet op ouwhoer........en dan dikkedulle op de lagune bij the castle of gebrook gaan varen......
Witte was zojuist nog hier na een sociale dag gehad te hebben, dit hield in: - wandelen met de buurtvereniging van honden; - tosti eten met vrouwtje en kindje; - avondeten bij Ikea; - bas aansprakelijk stellen middels brief incl rekening.............jaja leuk spontaan bezoek. Dat kereltje van hem heeft wel al de surf-dude looks!!! maar zijn passie voor auto's begint haast duitse vormen aan te nemen...................hij zal voor flysurfer gaan.
Rikkie kan de komende weken niet kiten. Reden: zou hij gaan kiten is hij niet meer depressief. Hij zit nu eenmaal vast in zijn rol......
@hoerenhennie: Louk kan alleen maar spotten. het is dus zijn"secret-zelf-spot.
iedereen weer op de hoogte.....................
|
|
|
|
Basjuh
|
dan ben ik misschien raar aan het lullen. Benz maakt het hemaal zot.............die verkoopt meteen al zijn spullen zo te zien..... zie 2de hands...
|
|
|
|
diesel oo7
|
Ben toch wel benieuwd naar de reden dat Benz al zijn spulletjes verkoopt
|
|
|
Basjuh
|
@ Benz: ???? @ Louk: neem je nog een keer de telefoon op?
|
|
|
diesel oo7
|
Gasten het ziet er naar uit dat we dit weekend weer wat wind krijgen Maar zal op mijn nieuwe NPX LUCIFER nog een weekje moeten wachten Dan mag het kouder worden van me
|
|
|
Basjuh
|
wie wat waar hoe laat?
|
|
|
Ocean-Limbo
|
ik, kitesurfen, Rockanje, acht uur, ..........zondag.
|
|
|
Parkie
Logs: 0 | 12 uur
|
Hij gaat zaterdag wel erg lekker worden denk ik...... Weet alleen nog niet waar, kan zijn dat het hier in het zuiden ook goed word. KWW
|
|
|
Basjuh
|
en de rest?
|
|
|
hOe hA HeNniE
|
wie wat waar hoe laat?
wie: danny wat: zeg je? waar: kessie hoe: met de bus als dat freakin' ding het doet laat: nee, niet laat, eerder vroeg, danwel in de middag
|
|
|
|
Kitemen
|
ik morgen ook
|
|
|
|
Parkie
|
Hmmmm iedereen gaat dus naar klotsbak Kessie............ Heb geen zin om in mijn eentje een 7-meter-achter-de-zandbank-flatwater-hak-beul-en-vlieg-sessiete gaan doen Moet ik dan ook naar Kessie
|
|
|
NinoBrownz
|
Wie: Nino Waar: Kessie (sorry Heeliks ) When: rond 11 uur Waarom: Om nog eens gezellig met z'n allen te spelen in de achtertuin. Hoe: met de batmobiel natuurlijk. C-ya morgen allemaal!
|
|
|
Parkie
|
40+ knopen aan zee, met buien en windstoten......... Tja, dan maar klotsie-kessie Ga wel pas rond de middag, laat eerst die buien hier maar overtrekken. Na de middag droog en toenemend. C-ya
|
|
|
diesel oo7
|
Word nog eens een top dagje op de home spot Met de limbo s onder elkaar Ik breng de camera mee zullen eens wat van jullie hoge jumps gaan filmen Cee you @ the spot
|
|
|
|
hOe hA HeNniE
|
Supermiddag!! Bedankt gasten JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
|
|
|
|