ItsMe.Erik
|
nou ziet er niet meer naar uit te kunnen kiten deze vakantie,aangezien de wind als die woeit oost is balen wil me droogpakkie wel ff testen iedergeval wens ik iedereen een goed oudjaar en dat we volgend jaar maar weer na een goede avond sessie lekker biertje en pannekoek kunnen nemen op de club Wel zaterdag middag misschien. Liefhebbers?
|
|
|
koen-tjeee
|
Zaterdagmiddag, waar?
Nu waait het ook!!
|
|
|
ItsMe.Erik
|
Op Scheef natuurlijk. Het gaat west waaien. Hoe laat is afh van de wind. Ik zie nu ook dat je op scheef kan varen, maar eer dat ik er ben is 15u en de wind zou vanmiddag afnemen dus ik hoop op morgen hopen dat alleen de regen meevalt. (geen regen dus)
|
|
|
NIELZZZZ
|
ik zat vanochtend ook nog te kijken dat het vandaag zou kunnen,maar ach zet de hoop op morgen ,vandaag schijn de zon zo erg en dan wordt te lekker
|
|
|
koen-tjeee
|
Morgen Scheef, gezellig! Geef maar een seintje als je gaat .!
|
|
|
ItsMe.Erik
|
Morgen Scheef, gezellig! Geef maar een seintje als je gaat .! Doen we.
|
|
|
NIELZZZZ
|
de wind is wel weer watafgenomen voor morgen,dus ff duimen vanavond heren
|
|
|
koen-tjeee
|
Harder duimen, want het lijkt nu nog nergens op!!
|
|
|
ItsMe.Erik
|
Harder duimen, want het lijkt nu nog nergens op!!
Duim duim duim, zuig, zuig spuug spuug
|
|
|
koen-tjeee
|
De wind is gedraaid. Nu nog even aan trekken..... (knoop of 10 )
|
|
|
ItsMe.Erik
|
Koen. Rond een uur of 3 zijn we er of het nu waait of nie
|
|
|
koen-tjeee
|
Kijk, dat is gezellig Tot 3u!
|
|
|
koen-tjeee
|
Dudes Kwam iets tussen... Ik moet werken! Ja, ja, ben blij, want kon geen werk vinden en nu verdien ik even wat . Tot de volgende keer! P.s. zag jullie nog wel op de webcam. Niet heel veel gemist volgens mij?
|
|
|
CHRIZZZZ
|
jawel, wasse lekker...
ff 1,5 uur gepakt vanaf dat het begon te waaien tot die op was..
|
|
|
ItsMe.Erik
|
Ondanks wat AWD aangeeft. Had ik voldoende druk in de kite (11m2). Soms wel even terug moeten lopen, maar dat mag de pret niet drukken. Was een heerlijk dagje en een goede start voor de rest van het jaar. Zee was trouwen mooi vlak.
En Chrizzz lekker he zo'n homo-pakkje. Blijf je lekker warm. Hmmmmm.
|
|
|
NIELZZZZ
|
en ik zat jaloers en verdrietig achter me autoraampje de dromen, ag ja had achteraf nog ook uurtje kunnen varen stomme ik
|
|
|
ItsMe.Erik
|
en ik zat jaloers en verdrietig achter me autoraampje de dromen, ag ja had achteraf nog ook uurtje kunnen varen stomme ik
sluit ik me bij aan. Maar toch leuk dat je was komen kijken.
|
|
|
koen-tjeee
|
Heren & Dames,
Het ziet er naar uit dat we zatedag met NO wind (brrr, koud) weer los kunnen! Yeahahh!
|
|
|
ItsMe.Erik
|
Ik zat ook al te kijken. Hopen dat de wind iets meer N wordt
|
|
|
NIELZZZZ
|
heren ik hooop ook dat jullie lekker kunnen beulen,ik ga weekie snowboarden in oostenrijk :Dhoop volgende week zondag en of maandag op wind. maar deze zaterdag voor jullie wind
|
|
|
CHRIZZZZ
|
lekkerrrr dan... waar moeten we ons dan nu opwarmen / g**len.... Bij eric kan het lang niet zo ruig als in jou bus... Maar waar gaan we met NO? Ouddorp..
|
|
|
ItsMe.Erik
|
Is het niet teveel O voor ouddorp. Anders ben ik voor, moet nog wel de hond ergens onderbrengen
|
|
|
koen-tjeee
|
Erik,
Laat me even weten waar jullie heen gaan. Wil niet straks de enige zijn op Scheef!
|
|
|
NIELZZZZ
|
wie morgen scheef uur of 11 laag water westen wind 17 knoop
|
|
|