Bauke
Geen avatar
Logs: 0 | 6 uur
|
Nieuw boardje gekocht, aangezien m'n andere kwijt is . Een Brunotti Youri Zoon Pro 2011 model Morgen maar ff uitproberen @ Mirns Echt een super board! Heb er op test gevaren enbeviel super. Heb zelf het 2012 model in bezit
|
|
|
rocket man
|
Ik heb een setje glass flex van FCS in de maat M7 van 70,-- Euro onder een 5.6" boardje gezet en tot nu toe heel blij. Ben zelf ook niet zo'n freak. De grote maat zit er ivm gewicht (95kg) onder om goeie grip te hebben
|
|
|
Reodude
|
thx Rocket man ik ben nog aan het rondkijken, en wil eerst het boardje even met die 'slappies" proberen, alleen komt er weinig wind en behoorlijk kouder weer aanzetten
|
|
|
rocket man
|
thx Rocket man ik ben nog aan het rondkijken, en wil eerst het boardje even met die 'slappies" proberen
gelijk, zou ik ook doen
|
|
|
|
Morres
|
dat is neit verkeerd, past ook wel wat in
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Godverdetering zeg das een leuke baas Gaat bij de mijne echt niet lukken, een ouwe fiets misschien maar daar houdt het wel mee op.
|
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Godverdetering zeg das een leuke baas Gaat bij de mijne echt niet lukken, een ouwe fiets misschien maar daar houdt het wel mee op. Troost je, jouw hok heb meer plaats en de lijn en de kleur zijn dezelfde (page 31)
|
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
A sort of mental backup... We moeten weer eens gaan varen...
|
|
|
|
|
KappuhH
|
Gekocht voor die tering kou. Lekker voor het ijskiten strakkies. IJskiten = helm op. Je wilt niet met je knar op het ijs landen...
|
|
|
Morres
|
zkr waar, sneeuwkiten trouwens ook, zelf eens een flinke klap gemaakt, op mn achterhoofd gevallen(verklaard alles..)
|
|
|
brian
Logs: 0 | 8 uur
|
Ik heb de Blade Fat Lady gekocht Ik plaats later nog wel ff een foto, deze rol ik niet ff in m'n tuin uit, haha.
|
|
|
|
|
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
WWWWWTFFFF... HEB GEWOON...ja gewoon van mijn van mijn vriendin... voor mijn verjaardag... slik slik een..... GoPro Hero2 met de hele rambam, shizzelfrizzelmanizzel!!!! Hoe tof is dat!!!! Whaaaaaaaaa
|
|
|
brian
Logs: 0 | 8 uur
|
Nice, kan je hier vette vids posten! Wel doen he, haha. Kan ik hier nog meer tijd verdoen, die ik eigenlijk aan hw moet besteden.. Achja. Heb vanaf zaterdag ook weer een Gopro HD Hero2 Was m'n 1e verloren op Oostvoorne met 'ff snel testen'. Vergeet jij niet er een safetykoord ofso eraan te doen?
|
|
|
Morres
|
WWWWWTFFFF... HEB GEWOON...ja gewoon van mijn van mijn vriendin... voor mijn verjaardag... slik slik een..... GoPro Hero2 met de hele rambam, shizzelfrizzelmanizzel!!!! Hoe tof is dat!!!! Whaaaaaaaaa
miss. had ze wat goed te maken, zei ze tegen mij iig.... hahah, maarre nice man, dus nu kan je water proof wat hardcore bedactie filmen
|
|
|