Guust
|
Mijn Nieuwe Whipie is Binneeeeeen!
|
|
|
|
onderaqua
|
Net besteld de Nobile 2 HD,
|
|
|
feddomw
Gast
|
Net besteld de Nobile 2 HD, Zelfde resolutie als de iPad HD?
|
|
|
|
Tim_GTS5
|
Hij is echt mooi John , golven rippen ! Ooit zal ik er ook 1 hebben
|
|
|
CCaptain
|
Erg mooi Osjonnie! Moet ik een schroevendraaier voor je meenemen?
|
|
|
EddyC
Geen avatar
Logs: 0 | 4 uur
|
F-One: scheve achterste voetband omdat de vinkast in de weg zit. Is het board dun achteraan ? (hoe dunner hoe liever voor mij)
|
|
|
|
|
Parkie
Logs: 0 | 12 uur
|
@Hijo, ik vroeg me af, heb je een speciale reden om een 6.2 te nemen ? Ik had nl het gevoel dat de waveboardjes de laatste tijd een beetje korter gevaren werden Of je moet natuurlijk 100+ kg wegen....
|
|
|
|
robbepop
Logs: 0 | 996 uur
|
Wat zijn die bandjes aan de bovenkant John? is dat om hem over je dakdragers te schuiven??? Vet boardje man
|
|
|
|
YJ
Logs: 0 | 106 uur
|
Net besteld de Nobile 2 HD, De nieuwe 2012? Hoor graag over je ervaringen daarmee! Vaar zelfs sinds vorig jaar met de 2011 versie, die is eeerg lekker
|
|
|
Langbeest
|
Hij is echt mooi John , golven rippen ! Ooit zal ik er ook 1 hebben Niks voor jou Tim...
|
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
@Hijo, ik vroeg me af, heb je een speciale reden om een 6.2 te nemen ? Ik had nl het gevoel dat de waveboardjes de laatste tijd een beetje korter gevaren werden Of je moet natuurlijk 100+ kg wegen....
He Parkie - ik ben geen ervaringsdeskundige in deze maar ik wil gaan voor het golfsurf gevoel en dan met name strapless. Wat inlezen, rondvragen bij de die-hard directionalboys etc etc heeft mij doen besluiten voor deze optie te gaan. Ok ok en het boardje op zich smoelt ook wel lekker... Wat zijn die bandjes aan de bovenkant John? is dat om hem over je dakdragers te schuiven??? Vet boardje man Ha Rob goed dat je even post, ik had een hoopje dat jij me kon vertellen waar die dingen voor zijn Ik zie ook alleen maar vinnen aan 1 kant gaat dat eigenlijk wel goed??
|
|
|
HaPe
Moderator
Logs: 0 | 273 uur
|
Die Nobile ziet er goed uit, voetbanden lijken me ook wel relaxt zitten
|
|
|
Morres
|
ja, pads en straps van nobile zijn eigenlijk altijd dik in orde
|
|
|
Reodude
|
He Parkie - ik ben geen ervaringsdeskundige in deze maar ik wil gaan voor het golfsurf gevoel en dan met name strapless. Wat inlezen, rondvragen bij de die-hard directionalboys etc etc heeft mij doen besluiten voor deze optie te gaan. Ok ok en het boardje op zich smoelt ook wel lekker... Wat zijn die bandjes aan de bovenkant John? is dat om hem over je dakdragers te schuiven??? Vet boardje man Ha Rob goed dat je even post, ik had een hoopje dat jij me kon vertellen waar die dingen voor zijn Ik zie ook alleen maar vinnen aan 1 kant gaat dat eigenlijk wel goed?? voor het surfgevoel is de maat perfect, 6.0/6.1 hangt ook eeen beetje af van de rocker, maar dat zal wel goed zitten. Mooie boardjes , mooie shape, alleen oppassen voor de vinnetjes en de bodem, vorig jaar zaten de vinkasten niet aan het dek mee vastgelamineerd ook geen enkel stukje airexschuim er rond, zo gewoon in het piepschuim. Dus een beetje uitkijken in het ondiepe! Vorig jaar iemand gezien en daar was de vin gewoon met een stuk van de rail eruit gescheurd, net door dat en zo konden we zien dat er helemaal geen extra versterking was. een verwittigd man...... Have fun !!!! dude
|
|
|
Yoram
|
@John, ziet er nice uit die plank Heb vandaag maar zelf een overjarig modeltje aangeschaft, maar ben er blij mee:
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
@John, ziet er nice uit die plank Heb vandaag maar zelf een overjarig modeltje aangeschaft, maar ben er blij mee: Mooi boardje Yoram daar ga je veel plezier van hebben!! Morgen niet veel wind dan ka je die tuin eens een beetje onderhouden van je ;-)
|
|
|
Yoram
|
Mooi boardje Yoram daar ga je veel plezier van hebben!! Morgen niet veel wind dan ka je die tuin eens een beetje onderhouden van je ;-)
Thanks! Haha Ben ik net twee weken bezig geweest met die tuin krijg je dit
|
|
|