Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Dit jaar wat vaker de waves opzoeken. AERO 6'0
Wat een vette kleur!!! Ben ook erg benieuwd naar deze opvolger van mijn board
|
|
|
|
audi
|
Frank heb je een oude en een nieuwe bar ? De safety op de chickenloop is anders
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Dat klopt heb er een nieuwe bar en de andere is van 2013....(maar ook net nieuw) Nu nog een beetje wind ...eens kijken of er veel verschil is tussen de 2011 en 2014 model.. Overgens mijn oude setje is te koop ...voor een zacht prijsje ( weinig gebruikt en van een oud mannetje geweest ) Staan op marktplaats.. http://link.marktplaats.nl/816934493
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Thx LaurenS. Ik hou van knal kleuren maar vond deze combi erg nice en tijdloos. Langbeest...idd snel weer eens afspreken.
|
|
|
Tim_GTS5
|
Nadat Frank had afgerekend was ik aan de beurt
|
|
|
|
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Mooi hoor mannen, Frank, ga je straks nog hoger en blijf je nog langer zweven? Tim, die backmobe moet daar wel goed mee komen
|
|
|
|
Bolusrider
Geen avatar
|
Ook nieuwe lijnen van Evan !!!! Heb de mijne ook binnen en varen perfect... Had veel eerder moeten doen...
|
|
|
|
Paulki
Geen avatar
|
@Tim , hoezo ben je toch overgestapt op een 9m 2014 C4? Beviel de Catalyst uiteindelijk toch niet?
|
|
|
|
|
Tim_GTS5
|
@Tim , hoezo ben je toch overgestapt op een 9m 2014 C4? Beviel de Catalyst uiteindelijk toch niet?
C4 is toch meer mijn ding, even wat beter met uithaken en backstallen is de C4 toch net minder gevoelig. Catalyst ging wel lekker hoog en een iets betere high-end dan de C4.
|
|
|
HaPe
Moderator
Logs: 0 | 273 uur
|
Net weer 2 nieuwe speeltjes opgehaald, een 7m Zeeko Krush en een 17m Zeeko Pursuit Zodra ik tijd heb graag een dagje 10-12 knts, en een dagje 35+
|
|
|
Karel79
Logs: 0 | 2 uur
|
grappig gezicht zo, lijkt haast of het dezelfde kites zijn alleen is de ene 2x zo breed
|
|
|
feddomw
Gast
|
Eerste TT in 2 jaar.... ik vind mooi.
|
|
|
Bluecupra
|
Welke maat Speedball heb je gekocht? Twijfel zelf tussen W16 en W18. Ben zelf rond de 80KG en 1,86 Ook erg benieuwd naar je eerste ervaringen
|
|
|
feddomw
Gast
|
Ik heb een W16 genomen. Dat moet volgens Shinn bij mijn 75kg.
Ik ben ook benieuwd, maar ik heb een Mako gehad en ik heb het vermoeden dat ze bepaalde gelijkenissen hebben en in ieder geval qua doelgroep overeenkomen.
Daarbij komt: ik ben fan van Shinn. Ik vind vanaf dag 1 hun boards mooi en opvallend anders qua design dan werkelijk al het andere wat er te koop is. Ik herken een Shinn TT vanaf een km afstand, dat heb je gewoon niet bij andere boards.
Board is erbij voor de dagen dat het niet te doen is met een strapless waveboardje. 30kn+ pal onshore bij hoog water bijvoorbeeld. Of zo'n dag dat het erg vlak is bij16-18kn, beetje backrolls en springen, je kent het wel.
|
|
|
|