Jeffro
Logs: 0 | 724 uur
|
Ik had 'n niksdag want ik was zo slim om mijn 8m2 niet mee te nemen, heb dus geen meter gevaren . Nja...wijze les voor de volgende keer. Al-tijd beide kites meenemen! Nu maar hopen op 'n goed windje, wil wel ff knallen.
|
|
|
Faxie
Logs: 0 | 7 uur
|
Tja dat heb ik ook geleerd.... altijd beide kites meenemen, ongeacht de windverwachting.
|
|
|
paul56
Logs: 0 | 299 uur
|
@Playa om 10:30 begonnen met de 10m. Naar de slufter gevaren met Gijs en daar sprongetjes geoefend. Tijdens de 1e stop gewisseld naar de 6m. Goede keus. Stond daarna goed gecontroleerd op het water. Rob en Ronald kwamen toen ook nog. Sprongen lukken soms wel, soms niet. Weet nog niet goed, wat ik fout of goed doe. Blijven oefenen....... @Jeffro: goede beslissing om niet met de 10 het water op te gaan. De 6 gaf al goede power. De 10 had je over het water gesleurd in de vlagen.
|
|
|
Faxie
|
Springen is toch niet zo moeilijk? .... Varen, kite omhoog en wellicht iets voorbij 12 uur, beetje aankanten, zodra je de kite voelt trekken trek je de bar aan en hoppaa
|
|
|
stefan-fone
|
Bedankt voor degene(gele rrd kite) op oostvoorne .. die vandaag mijn board terug heeft gebracht..was anders een aardig stukje zwemmen:p
|
|
|
paul56
|
Springen is toch niet zo moeilijk? .... Varen, kite omhoog en wellicht iets voorbij 12 uur, beetje aankanten, zodra je de kite voelt trekken trek je de bar aan en hoppaa jaja, als het eenmaal lukt is het allemaal simpel
|
|
|
gijs1234
|
Paul gaat iedere week beter heb je al een paar keer lekker zien vliegen ! We zijn niet allemaal een natuurtalent die direct meters hoog springen, backrolls maken etc... Was een lekker daagje zo Springen is toch niet zo moeilijk? .... Varen, kite omhoog en wellicht iets voorbij 12 uur, beetje aankanten, zodra je de kite voelt trekken trek je de bar aan en hoppaa jaja, als het eenmaal lukt is het allemaal simpel
|
|
|
Faxie
|
Grote kans dat ik morgen toch gewoon even ga kijken op Rilland. SurfABC is positief, en de modellen van weerplaza zien er ook wel goed uit. Ik zet om 9 uur de wekker en dan kijk ik even naar de actuele windsnelheid. Gezien de drukte vandaag zullen d'r morgen sowieso wel mensen zijn
|
|
|
Davy
Geen avatar
|
Springen is toch niet zo moeilijk? .... Varen, kite omhoog en wellicht iets voorbij 12 uur, beetje aankanten, zodra je de kite voelt trekken trek je de bar aan en hoppaa Faxie, Zo gaan wij hier niet met elkaar om.. Wij zeiden vorig jaar ook niet tegen jou dat je met je waterstart 'gewoon' moet insturen en wegvaren. Een beetje bescheidenheid zou je sieren. Je zult het vast niet zo bedoeld hebben maar je woordgebruik/ zinsopbouw komt wat ongelukkig over. En Paul, je liegt, ik zie jou zeker al een jaar prima sprongen maken
|
|
|
Faxie
|
Springen is toch niet zo moeilijk? .... Varen, kite omhoog en wellicht iets voorbij 12 uur, beetje aankanten, zodra je de kite voelt trekken trek je de bar aan en hoppaa Faxie, Zo gaan wij hier niet met elkaar om.. Wij zeiden vorig jaar ook niet tegen jou dat je met je waterstart 'gewoon' moet insturen en wegvaren. Een beetje bescheidenheid zou je sieren. Je zult het wel niet zo bedoeld hebben maar je woordgebruik/ zinsopbouw komt wat ongelukkig over. En Paul, je liegt, ik zie jou zeker al een jaar prima sprongen maken Wat is dit nou weer? Je leest m'n post een beetje op de verkeerde toon denk ik ja. Leuk dat je je geroepen voelt om me terecht te moeten wijzen, maar dat is nergens voor nodig hoor.
|
|
|
kitertjuh
|
Vandaag helaas te druk, hopen op het weekend dan maar
|
|
|
Thierry
Logs: 0 | 28 uur
|
Wahaha!! Bitchfight..
@Faxie en Davy..Een kleine kitebattle is wel op zn plaats!!
|
|
|
Davy
Geen avatar
|
Faxie, Laten we het inderdaad op een interpretatie verschil houden. Mijn reactie was misschien iets te fel, waarvoor mijn excuses. Noem het jeugdsentiment Wat mij betreft zand erover en dit topic gebruiken waarvoor het is gecreëerd.
|
|
|
|
paul56
|
@gijs & davy: ik voel me vereerd dat jullie het voor me opnemen. Maar Faxie kennende heeft die het helemaal niet negatief bedoeld. Laten we in plaats van een kitebattle , maar binnenkort een downwinder gaan plannen
|
|
|
gijs1234
|
Paul een downwinder klinkt goed, moet wel ff wat warmer worden... Ow en kan je gelijk het springen lekker oefenen, hoef je niet hele tijd hoogte te lopen Laten we in plaats van een kitebattle , maar binnenkort een downwinder gaan plannen
|
|
|
|
Faxie
|
Ik hoop dat die wind blijft staan. Ik zat zelf te denken aan de Binnenschelde of Krabbendijke.
|
|
|
kitertjuh
|
Als de wind aanblijft ben ik er ook bij. Power windje:D
|
|
|
paul56
|
Wie gaat er zondag?? Ouddorp of Brouwersdam?? Suggesties?? Om 10:00 moet ik nog langs Eurofun een bar lenen. Dus om ca. 10:30/10:45 kan ik op de spot zijn.
|
|
|
Faxie
|
Oud en Dam vind ik iets te ver voor zondag. Krabbendijke, Binnenschelde, Grevelingen, misschien Vrouwenpolder. Mits de wind goed blijft verder landinwaarts.
|
|
|
Bularoo
|
zondag Down to the Spot Zandvoort.. hopen dat het door gaat.. ziet er iig wel goed uit..
|
|
|
Jeffro
Logs: 0 | 724 uur
|
Zondag de hele dag met de 8m2 knallen @ Brouwersdam...zal denk ik wel druk zijn!
|
|
|
kitertjuh
|
Wind ziet er tot nu toe nog goed uit. Lekkere richting, mooie wind dus top dagje hoop ik!!
@ Paul; hoezo een bar lenen is de jouwe kapot dan?
|
|
|