KiteFEEL
|
28-11-2010 Beemster Minimale sneeuw aan de zijkanten van het weiland. Niet genoeg om te snowkite.
Morgen misschien. Er wordt wel sneuw verwacht.
|
|
|
Morres
|
kunnen btr melden als er WEL sneeuw ligt
|
|
|
Vinni
|
Duuude, met deze paar vlokjes kan je toch nog niet snowkiten. Minimaal een cm of 15 wil het comfortabel worden!
|
|
|
|
Parkie
Logs: 0 | 12 uur
|
Geld dit alleen voor nl??? want ik moet helaas werken in Bayeren en heb de auto vol met snowkite spullen. En moet zeggen dat hier HEEELLLL VEEEELLLLL sneeuw ligt Nu nog wind.......................
|
|
|
onderaqua
|
its starts snowing here in pumerend....................
|
|
|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
keep it up! als er morgen ergens meer dan 6/7 cm ligt gaan we polders opzoeken:D
|
|
|
Retard
|
hier sneeuwt t nu maar om buienradar te kijken sneeuwt het nu overal
|
|
|
|
StefanS
|
Hier in Den Haag nog geen sneeuw gezien hoor
|
|
|
Swiftenaar
|
Straat is wit, cm'tje ofzo.. hopelijk vanavond/vannacht dikke sneeuwstorm..
|
|
|
Bularoo
|
ook hier in Roosendaal, in Brabant is nog niks te zien
|
|
|
ghostly
|
moet ik weer hebben net me pols gebroken in snowworld. gaat voor mij niet lukken :S na meschien ff probeeren
|
|
|
|
KiteFEEL
|
Vandaag gesnowkite!! Stap net mijn boardje af! TOPPIEJ!!! Morgen weer knallen met nog veel meer wind.
|
|
|
|
|
mocem
|
Ik neem voor de zekerheid al me spullen mee. hoop dat et de hele nacht blijft sneeuwen.
|
|
|
koen_kiter
Geen avatar
|
@kitefeel: Beschadigd je board niet heel erg als er maar zo'n klein laagje sneeuw ligt? En glijd het wel een beetje.. zelf lijkt het me dat er toch iets meer moet liggen?
|
|
|
KiteFEEL
|
Vandaag gewoon lekker wezen snowkite!! Check foto's bij Gallery.
Morgen weer knallen!
|
|
|
audi
|
op gras land beschadigd je board niet snel omdat je de sneeuw een beetje opschuift waardoor je board toch de grond niet raakt
|
|
|
|
bezemsteel12
Logs: 0 | 69 uur
|
op gras land beschadigd je board niet snel omdat je de sneeuw een beetje opschuift waardoor je board toch de grond niet raakt
vorig jaar het board van me broer anders toch wel wat krassen toegebracht hoor, het beschadigd echt wel iets!!!!!
|
|
|
Bram Wilbrink
|
Je board rag je er zeker mee af..... piste's zijn schoon... hier kan vanalles onder de sneeuw liggen. stenen oid. Als je nog de piste op wil met je board zou ik even nadenken of je niet een oud boardje van marktplaats moet scoren.
|
|
|