Snackyman
Logs: 0 | 6 uur
|
Nog meer regels. Het is trouwens wel onduidelijk ivm de verschillende data wanneer er op welke plek gekite mag worden.
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
Het is mij niet duidelijk of het nu echt verboden is na oktober. Ik kan er niet uit opmaken dat er een daadwerkelijk verbod komt. men zal toch wel gedogen? Er komt daar geen hond met 7 bft en regen, behalve wij. Ben 2 weken geleden toen de windri. er goed voor was nog helemaal naar het nieuwe sportstrand gevaren maar ik werd er niet blij van, het was de ultieme klotsbak.
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
Het is mij niet duidelijk of het nu echt verboden is na oktober. Ik kan er niet uit opmaken dat er een daadwerkelijk verbod komt. men zal toch wel gedogen? Er komt daar geen hond met 7 bft en regen, behalve wij. Ben 2 weken geleden toen de windri. er goed voor was nog helemaal naar het nieuwe sportstrand gevaren maar ik werd er niet blij van, het was de ultieme klotsbak. ze gedogen teveel in dit land, behalve natuurgebieden.
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Ach, op Oostvoorne controleren ze ook nog zelden heb ik onlangs gemerkt....
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
Ach, op Oostvoorne controleren ze ook nog zelden heb ik onlangs gemerkt.... ja idd en dan ben ik geneigd om bang te zijn voor de evt concequenties #geengoednieuws.
|
|
|
|
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Op de Slufter zal het vanaf 1 Oktober 2012 niet meer officieel toegestaan zijn om te kitesurfen. Deze info is ook elke keer te zien als je het Slufterstrand betreed via het bordje:
"Tijdelijke opstapplaats voor kitesurfers van 1 mei - 1 oktober 2012"
|
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
Op de Slufter zal het vanaf 1 Oktober 2012 niet meer officieel toegestaan zijn om te kitesurfen. Deze info is ook elke keer te zien als je het Slufterstrand betreed via het bordje:
"Tijdelijke opstapplaats voor kitesurfers van 1 mei - 1 oktober 2012"
binnenkort de 12 even omdraaien voor 21...
|
|
|
Evan
Administrator
|
Beter draai je dan alleen de 0 en 2 om, daar winnen we iets meer mee dan die 9 jaar van jou
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Zag net van die hersenlozen in Haren wat je met een verkeersbord kunt doen....
|
|
|
EddyC
Geen avatar
Logs: 0 | 4 uur
|
Ik wil de overheid nog zien komen ccontroleren bij 7-8Bft bij 8 graden en regen. Op het strand waaien ze weg en op zee met een rubbermotorbootje riskeren ze hun leven in die golven
|
|
|
|
Evan
Administrator
|
Typisch een gedachte voor iemand die de spot "Het Slufter" noemt
|
|
|
|
Strakko
|
Tijdelijke opstapplaats voor Duitse kitesurfers van 1 mei - 1 oktober 2012" !!
|
|
|
|
|