PieterK
Logs: 0 | 241 uur
|
Al met al met vandaag en gisteren een goede afsluiting van de herfstvakantie. Gisteren ging de wind gelukkig nog aan - maar wat was het koud zonder (hand-)schoenen. Kom op Barry, zijn de schoentjes al binnen?
|
|
|
CouchKiter
Geen avatar
|
Vandaag met een cabrinha switchblade 2013 11m gespeeld bij playa (met dank aan de jongens van eurofun). Wat een heerlijk vergevingsgezind kite. Normaalgeproken word ik over het water gesleurd achter m'n core GT. Wel ff wennen aan het iets langzamer krachtopbouw ipv het explosieve van de GT. Maar vind het wel zoo lekker.
|
|
|
Robin73
Logs: 0 | 176 uur
|
Couchkiter volgens mij heb ik nog even met je staan praten. Jij wilde toch weten hoe laat het was?
|
|
|
RonaldFX
Geen avatar
Logs: 0 | 335 uur
|
Damn it, mooie dag gemist vandaag. Moest helaas werken. Misschien morgen even maar er is ook flink wat regen voorspeld. Even aankijken dus.
|
|
|
CouchKiter
Geen avatar
|
@robin73 klopt. Lekker gekite en 15m voor tijd de kite teruggebracht naar de winkel.
|
|
|
ronny
|
Wie gaat er morgen ik wil effe rockanje is niet zo ver lopen namelijk Nog meer mensen vrij ?
|
|
|
Splitrr
Logs: 0 | 19 uur
|
Miss dat ik daar ga. Alleen moet ik morgen eerst naar de garage vor mun auto. Ik hoop dat klein ding is maar morgen weet ik meer.
|
|
|
ronny
|
Oke ik hoor het wel moet toch eerst effe werken. Maar ben al heel vroeg klaar.
|
|
|
|
ronny
|
1 e of 2 e slag 1 e kan je over de heuvel parkeren zag ik vorige x ook iemand doen das helemaal handig
|
|
|
|
ronny
|
Maakt mij niet uit, ben alleen nog nooit bij 1e slag geweest maar dat maakt niks uit. 1e slag is goed.
Ik ben om 1 uur op eerste slag Zwarte bus met imperiaal Zie je dan waarschijnlijk wel
|
|
|
|
Splitrr
|
Helaas, auto moet wachten tot vrijdag fzo.. Slot is kapot blijkbaar duurt het lang om te bestellen =_= Dus voor mij iig tot zaterdag geen kitesurf avonturen..
|
|
|
ronny
|
O das niet best gast ik kom uit hellevoetsluis. Mis kan je meerijden ???
|
|
|
Splitrr
|
Woon zelf in de buurt van den bosch. Ligt niet echt naast elkaar op de kaart. Thanks voor het aanbod Maar net bericht gehad! Donderdag autootje klaar. dus zaterdag( Als wind staat) ben ik van de partij
|
|
|
Rutger113
Logs: 0 | 8 uur
|
Was lekker op de playa. Moest afen toe werken om de 12 in bedwang te houden. Rutger leuk om er nu ook een gezicht bij te hebben.
Zeker Robin, was gezellig!! Nu flink spierpijn, maar dat hoort er bij..... Nog een bedankje voor die gasten die mijn mutsje en handschoenen kwamen terugbrengen!! Ik had ze op de verkeerde tas gegooid toen ik het warm kreeg. Hij had dezelfde kitetas, vandaar... Had ze net 'sochtends gekocht, haha, toch iets beter opletten voortaan!! Vandaag sla ik ff over, maar misschien van de week nog een keer.
|
|
|
Robin73
|
Hoera ik ben donderdag vrij en ik zie ook nog wind staan. Dat kan lekker worden.
|
|
|
|
Robin73
|
Wil morgen ook even naar de Playa maar de wind is alweer behoorlijk aan het afnemen. Hoop dat ik nog even kan varen morgen.
|
|
|
Bart79
Geen avatar
|
Blijft irritant.......mensen die in ploegen werken en lekker overdag kunnen kiten! Ik zit de hele dag al verlekkerd uit het raam te kijken naar het wapperen van de vlaggen. Wanneer gaat de zomertijd in?
|
|
|
RonaldFX
Geen avatar
Logs: 0 | 335 uur
|
Was niet de beste dag. Vlagerig en soms net aan voor de 9 (had m'n 11 in de auto gelaten). En na 3u werd het grote maten weer. Wel een zonnetje erbij en toch ff lekker het water op geweest.
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Was niet de beste dag. Vlagerig en soms net aan voor de 9 (had m'n 11 in de auto gelaten). En na 3u werd het grote maten weer. Wel een zonnetje erbij en toch ff lekker het water op geweest.
Dat is ook niet zo gek met ZZW tot Zuid...........
|
|
|
|