|
Bart79
Geen avatar
|
Bart ik zal morgen aan je denken Eens even achterhalen wie die rode helikopter bestuurde boven de maasvlakte. Kan ik hem even vragen om je een bezoekje te brengen boven Playa .
|
|
|
Splitrr
Logs: 0 | 19 uur
|
Hallo vriendjes eeeeeeeeeeeen vriendinnetjes Wie ow Wie mag ik zaterdag vragen om mijn kite te helpen het ruime luchtruim in te helpen? Tot de volgende keer maar weer!
|
|
|
|
|
|
ronny
|
Zondag ben ik er.
|
|
|
Splitrr
|
Zondag ben ik er. O yeah!! ! Misschien dat ik zaterdag in de ochtend wel ff een blik op het strand ga werpen.
Milieuvervuiler!!
|
|
|
RonaldFX
Geen avatar
Logs: 0 | 335 uur
|
Misschien dat ik zaterdag in de ochtend wel ff een blik op het strand ga werpen.
Milieuvervuiler!! Uiteraard ruim ik die na gebruik weer op
|
|
|
Bart79
Geen avatar
|
Ik wil ook morgenvroeg gaan eigenlijk. Zullen er op zaterdagmorgen rond een uur of 9 al mensen aanwezig zijn? 's Middags helaas andere verplichtingen. Onbegrijpelijk dat mensen geen rekening kunnen houden met de wind.
|
|
|
ronny
|
de wind is voor zondag weer een beetje afgenomen:) maar ik ga toch maar even kijken met de 13 en maandag kan de 7m weer uit de kast
|
|
|
Robin73
Logs: 0 | 176 uur
|
Was hard werken met de 7. Omdat ik er al redelijk vroeg was was ik de enige op het water. Ik weet niet echt verstandig maar wel super om te kunnen varen en niet op andere kiters te hoeven letten.
|
|
|
|
gt1987
|
zijn er rond deze tijd van jaar ook veel kiters aanwezig op oostvoorne... bijvoorbeeld morgen!?
|
|
|
Robin73
Logs: 0 | 176 uur
|
Misschien ben ik er morgen wel te vinden. Moet even kijken of ik morgen of overmorgen het water op ga.
|
|
|
Splitrr
|
Ik probeer vrijdag te gaan. Dagje vrij omdat ik "een lange afsspraak" heb met de tandarts Maar vrijdag ziet er nu nog om te janke uit
|
|
|
|
MdK
Geen avatar
|
ik heb woensdag middag vrij voor de makelaar. Maar ik zit er wel heel hard aan te denken de ochtend vrij te nemen en richting oostvoorne te gaan. Iedereen dan wel opgepast. Beginner aan het werk.
|
|
|
Rutger113
Logs: 0 | 8 uur
|
Zoals het er nu uitziet ga ik woensdag richting het playa..... Wordt volgens mij een mooie droge dag!
|
|
|
|
|
Iw@n
|
lucky bastards.. tijd dat het in het weekend ook weer hard gaat waaien
|
|
|
Splitrr