|
Loopie de Leeuw
|
Omdat de sensor bar best duur is, een vaste lijnlengte heeft en een erg kleine chickenloop. Dat is wel aan te passen, maar dan wordt het wel erg duur.
|
|
|
conner kite
Geen avatar
Logs: 0 | 118 uur
|
ik vaar de gts2 9 meter met een slingshot fuel bar. lijnen even lang en vaart hetzelfde als met de sensor bar. Je kan ook een sensor bar kopen met grote chickenloop volgens mij
|
|
|
feddomw
Gast
|
Airush bar is ook erg duur (adviesprijs).
Bestaande (vaste) lijnen kan een shop (bv Versus) zo voor je knippen, sleeven, stikken.
Dan heb je gewoon 20+4 of zo.
|
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Evan bar bestellen? Wordt helemaal voor je gemaakt zoals je het wil hebben.
|
|
|
Loopie de Leeuw
|
Bedankt voor de reacties. Conner, de fuelbar heeft geen Y-splitsing, heeft dat geen invloed op het vlieggedrag?
|
|
|
KappuhH
|
Hoe hoog moet de Y-splitsing zitten? Anders Zeeko bar goede optie zoals Frank zegt. Verstelbaar in paar seconden, zelfs gewoon op het water. Ook speciale stijvere lijnen met minder rek dan normale lijnen en zijn ook nog eens duurzamer.
Anders een bar van de grote merken, kun je ook geen miskoop op doen, maar meestal wel flink aan de prijs.
|
|
|
|
Loopie de Leeuw
|
Bedankt voor de reacties jongens :-) Ik ga ze even proberen met mn oude Best bar. Ik was bang dat vooral die hoge Y-splitsing het lastig zou maken.
|
|
|