nieuwe rockertafel

waveke

Januari 27, 2006, 01:59:27
edit2Rapporteer  
heb volledig nieuwe rockertafel gebouwd,boards tot 1.60 m en rocker tot max 4 cm.
vacumaansluiting integreerd in de tafel
daar dit forum de beste zelfbouw sectie heeft .......

an ja,met dank aan alle personen van dit forum voor de inspiratie
Evan
Administrator

Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #1 Januari 27, 2006, 02:05:39
edit2Rapporteer  
Mooie rockertafel hoor, maar geen mogelijkheid om concaaf aan te brengen? Of vind je dat niet belangrijk.

daar jou link niet helemaal werkt hier de werkende: http://users.telenet.be/musicplanet/
Elevation

Antwoord #2 Januari 27, 2006, 02:08:36
edit2Rapporteer  
eh, wat is de funktie van al het verspeelde forex, kan je niet gewoon ff wat latjes formica laten zagen en zijkanten en tips met nietjes aan elkaar nieten ??
flyingkite

Antwoord #3 Januari 27, 2006, 02:13:07
edit2Rapporteer  
Strak tafeltje hoor alleen die concaaf idd of trek je die met vacuum erin?

ook erg mooie vacuum nippels van festo zij je toch, wat is het bestel nr?

Top Smiley
waveke

Antwoord #4 Januari 27, 2006, 02:40:14
edit2Rapporteer  
wil concaaf eerst proberen met een houte latje , had niet zo direkt een idee om concaaf mee te integreren in de pllaat.

@elevation   forexplaten heb ik van oude reclameborden kunnen krijgen,formica zoek ik al 2 jaar in belgieen ,maar niets te krijgen als particulier.

@flyingkite  ben mijn vacuminstalatie ook aan het vernieuwen zal proberen de bestelnummers van FESTO te posten als mijn instalatie af is.
D

Geen avatar

Antwoord #5 Januari 27, 2006, 03:18:28
edit2Rapporteer  
waveke,
check bij de lokale interieur bouwer en vraag naar een HPL afvalstukje voor weinig
flyingkite

Antwoord #6 Januari 27, 2006, 03:39:29
edit2Rapporteer  
@ waveke Hoe ga je dat latje neerleggen dan? ik bedoel het lijkt op de foto dat je geen dwarsliggers onder je rockertafelplaat hebt om het latje overheen te leggen!

Dat er geen formica te krijgen is in Belgie erg bijzonder, moeten we eens een luchtbrug opzetten naar belgie ;p

Het nr van de festo onderdelen zie ik tegemoet.

Greetz.

Elevation

Antwoord #7 Januari 27, 2006, 03:47:09
edit2Rapporteer  
bedoel alleen te zeggen dat je forex beter in stroken kan zagen, dit is nutteloos gewicht.. doe het gewoon zoals op plaatje, lijkt mij dan ...
waveke

Antwoord #8 Januari 27, 2006, 13:58:52
edit2Rapporteer  
is goed voor het volgende board,zoals ik het doe voel je tog al dat de forex gewicht krijgt.
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.