Kan de Waroo ook met een normale 4-lijnsbar?

kiter25

September 27, 2006, 19:02:25
edit2Rapporteer  
Kan de Waroo ook met een normale 4-lijnsbar? Ik heb een 9 op het oog, die kan je toch heeeel lang houden?
Ricardo

Antwoord #1 September 27, 2006, 19:20:14
edit2Rapporteer  
De 9 kun je idd heel lang houden en hij is te vliegen op een normale bar, maar dan heb je dus niet de totale depower en is hij dus niet heel lang te houden. Regel ff een upgrade kitje:
http://www.bestkiteboarding.com/s.nl/it.A/id.758/.f?sc=2&category=19
gertjan w
Gast
Antwoord #2 September 28, 2006, 02:33:08
edit2Rapporteer  
de waroo kan heel goed op een Naish bar of elke andere 4 lijns bar.
vaar zelf een 7 met een naish bar en heb meer dan voldoende depower. mocht de depower net niet genoeg zijn dan kun je nog de lijnen een knoopje verplaatsen bij de kite.
hOe hA HeNniE

Antwoord #3 September 28, 2006, 02:57:10
edit2Rapporteer  
Kan de Waroo ook met een normale 4-lijnsbar? Ik heb een 9 op het oog, die kan je toch heeeel lang houden?
no problemo! vaar zelfde maatje als jij op t oog hebt met n oude 4-lijns wipikabar: geen lange armen show en met n beetje afstellen gebruik maken van de volledig depower; wat ik een zeer groot voordeel vindt is: ik kan nu tegen de knoop varen, wordt t te gortig: depowerstrap aantrekken en hoplaa.

veel plezier en hoop dat je er iets aan hebt.

gr danny
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.