nkb-wesley
Gast
|
Heb het net ook even gespeeld level 1 gehaald. Volgens mij is dat spel echt enorm verslavend.
|
|
|
michiel v geel
|
jah ik heb nog wel eens tot jaar 10 gespeeld (in het spel) echt dik geld verdienen en dik park bouwen heb dr zin an morgen is hij binnen van bol.com als hij voor 8 uur besteld zou zijn werkt dat ook met accept giro ja toch of moet je eerst accept giro betalen en krijg je dan pas het spel
tja (mama) sinterklaas was erg vrijgevig 7 pleuro en had liever legaal
kkb-wesley heb jij heb torrent gedownloud?
|
|
|
Bart13
Geen avatar
|
hij wou niet downloaden omdat je er een had met 0 leaser en 0 seeders dus niemand waarvan je het kon downloaded
|
|
|
nkb-wesley
Gast
|
@michiel ja ik had hem even snel via torrent gedownload. Met azureus... Die deed het bij eerst ook niet. Na een hoop gekloot met poorten openen enzo doet ie het eindlijk.
|
|
|
michiel v geel
|
nkb kan je de link van die torrent ff pben?
|
|
|
michiel v geel
|
ik heb hem nu maar ik had nu zo'n gratis probeer ding al gedownloud als ik nu die cd erin doe dan krijg ik als opties play (hij speeld het neit af maar sluit schermpje af al gaat hij wel hard zoemen maar dat houd na ong20sec op en blijft het mystirieus stil) uninstal(gebeurd ook niks en schermpje gaat weg) en exit (sluit wederom af)
what to do?
|
|
|
Matjas the scissor-kid
|
uhm...heb je die demo ge deinstaleerd?? kweet niet of het helpt maar wie weet....
Anders is het mooi @^%$(!^%$( je kan ff kijken of alle instellingen etc. goed staan
Suc6
mzzsl (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
nkb-wesley
Gast
|
Ik wil de versie die ik gedownload heb wel ergen op bijvoorbeeld yousendit.com uploaden voor je. Dan paas ik je de link en kan jij hem daar vanaf downloaden. Dit gaat denk ik wel een nachtje duren voordat ik hem er op heb want mijn upload is niet zo snel. Bij mij doet dit spel het wel gewoon alleen krijg ik af een toe een foutmelding met opstarten en afsluiten maar daar moet je gewoon schijt aan hebben. Het spel werkt ben al bijna klaar met level 2
|
|
|
Vinni
|
Ik had ooit eens de prijs gewonnen voor het dodelijkste park
|
|
|
Passie
|
Jongens ,, jullie zijn slecht. 2 jaar geleden heb ik heel 't spel uitgespeelt..
Favoriete park is Bumby beach:)
|
|
|
arjanschip
|
mijn favo is dat park waar alles gratis is om te bouwen
|
|
|
michiel v geel
|
idd bumpy beach maar mijn volgende probleem luid ik heb ehm op de en of andere manier wel geinstaleerd via setup maar nu staat hij niet op de computer en ik kan wel spelen en oplslaan maat louden gaat niet iemand enig id?
|
|
|
Tjok
Gast
|
haha dat spel is geniaal ik was dr vroeger helemaal verslaafd aan lekker achtbanen bouwe
|
|
|
nkb-wesley
Gast
|
@ michiel. Ik kwam er net achter dat ik het spel wel op kan slaan maar niet kan laden. Was vanmiddag vet ver met een park dik lang mee bezig geweest kan ik hem niet meer openen . Ik heb dus het zelfde probleem als jou. Download wel even een andere (hangloose_kitesmiley).
|
|
|
nkb-wesley
Gast
|
Heb een andere gedownoad en met deze kan je wel spellen opslaan en loaden. Ik zet hem wel even op yousendit.com en dan pb ik je de link wel zodat je hem kan downoaden.
mzzl.
|
|
|
Bart13
Geen avatar
|
2 jaar geleden? de eerste is er minimaal 4-5 jaar lol!
|
|
|
michiel v geel
|
ben ondertussen weer dik verslaaft al 4 parkenuitgespeeld iemand nog tips hoe je snel veel mensen in je park kan laten komen en niet dat ze moeten blijven
zelf doe ik altijd constand campagne houden
|
|
|
michiel v geel
|
kunnen we geen parken uitwisselen? gewoon ff naar de ander sturen op msn in het mappie plaatsen en spelen via msn ofzo voeg mij maar toe michielvangeel@hotmail.com en mail maar een leuk lvl
|
|
|
®obbe®t
|
jongens hijs egt iets van 2 euro
|
|
|
michiel v geel
|
voor 7 e had ik hem binenn tja wat is nou 7 euro vor zo'n spel
|
|
|
Passie
|
Ik denk dat ik 'r ook maar weer is mee begin, moet ik 'm wel weer ff kopen..
|
|
|
michiel v geel
|
dankzij kitehigh komt bol.com toch nog even van zijn spellen af
|
|
|
nkb-wesley
Gast
|
Die van mij koste niets (grinnik_kitesmiley). Wat ben ik toch weer illegaal bezig
|
|
|
Matjas the scissor-kid
|
hehe ook weer ff geinstaleerd maar ik kan wel opslaan maar niet meer openen?? Nu moet ik net zo lang gamen tot ik hem heb uitgespeeld Iemand tips?? mzzls
|
|
|