reinout
|
facking hell, agressieve turken
|
|
|
®obbe®t
|
jongens dit is toch niet meer turks worstelen
|
|
|
Jacob 81.
Geen avatar
|
Wat een laf volk zeg, een beetje met een onschuldig kind dreigen uit het raam te gooien, die kreeg wel een lekkere hoek .
|
|
|
Arnie26736
|
hahaaaa.
hij had dat kind er gewoon uit moeten gooien. zou die tochnooit doen.. en wordt hij nog vervolgd ook omdat hij iemand vermoord heeft.
yeahh..
stomme turken ( zegt adje)
|
|
|
Lex
|
Mafkezen, maar dat er hier weer gelijk het woord "volk" geroepen word vind ik wel zwak, er zijn zat aardige Turken.
|
|
|
Coen2000
|
inderdaad lex, uitzonderingen heb je altijd
|
|
|
Lex
|
|
|
|
nkb-wesley
Gast
|
jezus wat zijn die gasten lelijk ze lijken allemaal op elkaar. en zoals altijd staat de hele familie buiten als er iets gebeurt is.
|
|
|
dimitri
Gast
|
De man met de snor van een paar decenia`s geleden had hier wel raad mee geweten.
|
|
|
Jacob 81.
Geen avatar
|
Mafkezen, maar dat er hier weer gelijk het woord "volk" geroepen word vind ik wel zwak, er zijn zat aardige Turken.
Met volk bedoel ik niet een bevolkingsgroep " LEX" maar die gasten (volk) die het wel verpesten voor die bevolkingsgroep .
|
|
|
Coen2000
|
De man met de snor van een paar decenia`s geleden had hier wel raad mee geweten.
Zo mag ik het horen
|
|
|
Micky
|
Sorry hoor, met alle respect. Iemand de moeite genomen om de opmerkingen onder het "filmpje" te lezen? Lijkt hier een beetje dezelfde kant op te gaan.. (angry_kitesmiley) Denk een in ieder geval een klein beetje na voor je iets "zomaar" de ruimte in slingert!
|
|
|
Lex
|
Met volk bedoel ik niet een bevolkingsgroep " LEX" maar die gasten (volk) die het wel verpesten voor die bevolkingsgroep . Ok, sorry dan heb ik j verkeerd begrepen! No offence! Maar ik dacht precies hetzelfde als micky.
|
|
|
Jacob 81.
Geen avatar
|
Sorry hoor, met alle respect. Iemand de moeite genomen om de opmerkingen onder het "filmpje" te lezen? Lijkt hier een beetje dezelfde kant op te gaan.. (angry_kitesmiley) Denk een in ieder geval een klein beetje na voor je iets "zomaar" de ruimte in slingert!
Wie bedoel je hiermee dan ?
|
|
|
|
Jarno
Geen avatar
|
ik vind het jammer dat het dan turken zijn, het hadden net zo goed gewoon duitsers of nederlanders kunnen zijn. Het gaat hier gewoon om wat asociale mensen en daar heeft de afkomst dan toch niet per direct iets mee te maken?
Is het dan gelijk nodig om alle turken af te schilderen als negatief?
|
|
|
Maurits
|
Lijkt wel michael jackson met dat kind uit het raam.
|
|
|
Coen2000
|
@ jarno, iedereen zegt altijd wel, dat elk volk gelijk is , en dat alleen de slechte dingen van de gene naar voren komen...maar dan vraag ik mezelf af, waarom is er dan zoveel meer geweld, criminaliteit etc in die landen? vooral de moslim landen...ik heb nog nooit een christen zichzelf opzien blazen in de naam van god...om maar een voorbeeld te geven. dus je kan zeggen wat je wilt..maar het is (lijkt me duidelijk) wereldwijd bekend onderhand dat mensen met deze/die/moslim achtergrond sneller overgaan tot bepaalde handelingen (agressiviteit, criminaliteit etc) . dit heeft ook wel een beetje te maken met de welvaart van een bepaald gebied in SOMMIGEN GEVALLEN. want een rijke moslim zal zichzelf niet zo snel opblazen...maarja, een arme christen ook niet , conclusie: islam zit nog in de middeleeuwen (maar dat wist iedereen natuurlijk al)
|
|
|
Vinni
|
Stelletje aggressiefe klootzakken... Maare ik kan geen duits, waar ging het nou eigenlijk om?
|
|
|
Lex
|
@ jarno, iedereen zegt altijd wel, dat elk volk gelijk is , en dat alleen de slechte dingen van de gene naar voren komen...maar dan vraag ik mezelf af, waarom is er dan zoveel meer geweld, criminaliteit etc in die landen? vooral de moslim landen...ik heb nog nooit een christen zichzelf opzien blazen in de naam van god...om maar een voorbeeld te geven. dus je kan zeggen wat je wilt..maar het is (lijkt me duidelijk) wereldwijd bekend onderhand dat mensen met deze/die/moslim achtergrond sneller overgaan tot bepaalde handelingen (agressiviteit, criminaliteit etc) . dit heeft ook wel een beetje te maken met de welvaart van een bepaald gebied in SOMMIGEN GEVALLEN. want een rijke moslim zal zichzelf niet zo snel opblazen...maarja, een arme christen ook niet , conclusie: islam zit nog in de middeleeuwen (maar dat wist iedereen natuurlijk al) Wel is van kruistochten gehoord? Dit is natuurlijk niet van deze tijd, maar wat denk je wat al de moslims toen dachten?
|
|
|
Coen2000
|
kruistocht is beetje verkeerde context? en wat de moslims toch dachten...die dachten niet daarover, omdat ze toen nog in het westen waren OF er enige vorm van media was gotcha
|
|
|
Lex
|
uuuhh nee hoorr, ant toen hadden al die cristenen heel Palestina veroverd van de moslims..gotcha
|
|
|
Coen2000
|
ik weet niet of we het wel over hetzelfde tijdperk hebben lex....punk'd
|
|
|
Lex
|
Dit is natuurlijk niet van deze tijd