FonezzzZz
|
Hahha VET HOOR AUWE fuel 2008..... maar goed hou die kite heel en volgas die tuin omspitten bij MIRNS, veel suc6 ermee! en dan ga ik maar dubbel aan de bak, met mijn crashimpact vestje na mijn loopje op mirns van vorige zondag.....(Zonder VEST).... dacht ik....(misschien toch aantrekken tijdens kiten) hahaha EN als je goed LOOPT met die fuel TOM...dan hang je er straks mischien wel bovne
|
|
|
DaanD
|
tricks gaat helemaal goed komen. Heb dus net vandaag bericht gehad van Roy ( slingshot) en zonder gekheid, op het gebied van garantie kan daar de firma Cabrinha behoorlijk wat van leren. ( btw als je als bestaand merk een oproep moet doen voor teamriders ben je dus niet echt goed bezig ) Deze jongen hangt binnenkort aan/onder/achter een 2008 Fuel ( Dus fonezzzzz : je moet dus aardig aan de bak daar aan de overkant, wil je in het najaar deze ouwe .......nog een beetje bij kunnen houden. . Wel f*cking veel plezier toegewenst, geniet ervan!!!! ) 2008!! Slingshot is dan wel weer f*cking goed bezig!
|
|
|
Idefixe
|
is dus echt super ,super super dus. Ik hoef alleen de ( zeg maar) transportkosten te betalen............
|
|
|
DaanD
|
is dus echt super ,super super dus. Ik hoef alleen de ( zeg maar) transportkosten te betalen............
Slingshot Inc. wordt er vast niet armer van als ze nog zo'n Fuel 13 in dat pakketje vanuit de USA doen!
|
|
|
VincentC
|
Tom jij niet varen dus vandaag?
F-one knakker, knalse daar! Zien je wel als je terug bent uit het paradijs!
|
|
|
Idefixe
|
Vanmiddag 15.30 een receptie waar ik echt niet weg kan blijven. ( zucht steun kreun: strak blauwe lucht en lekkere woei uit de goede richting voor een geweldige thuiswedstrijd....... )
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Vanmiddag 15.30 een receptie waar ik echt niet weg kan blijven. ( zucht steun kreun: strak blauwe lucht en lekkere woei uit de goede richting voor een geweldige thuiswedstrijd....... )
Heb je de 13m2 al binnen
|
|
|
|
Goonie
|
huh???? heb je hem al binnen dan???
|
|
|
|
Mees..
|
wie gaat er maandag? volgens windguru komt er een dikke 20 knopen uit zuidwest. dat klinkt natuurlijk niet verkeerd
|
|
|
Idefixe
|
als ik m'n nieuwe Fuel heb ben ik er maandagmiddag bij dan
|
|
|
|
Idefixe
|
staat nu al een lekkere woei in lelystad. Misschien vanmiddag nog ff Mirns boeken dan.......
|
|
|
Sjemmel
|
Hmm ik kijk nog ff of de tramontana vandaag 24 of 26 knopen wordt in Rosas, veel plezier allemaal
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Morgen (maandag) moet het maar weer gaan gebeuren. Eerst ff naar de tandarts en daarna omstreeks 12.00 uur met HBARI present.. Gaat Zuid met een klein beetje west waaien en de verwachting is 18 knoop.... Wie-o-wie nogmeer van de partij
|
|
|
Idefixe
|
denk het wel dan
|
|
|
Mees..
|
ik hoor net op de radio dat er ook onweer komt.. Dat zou niet zo mooi zijn.
|
|
|
Idefixe
|
Onweer / buien = goed om je heen kijken. Het gaat er voor deze week steeds beter uitzien dan Lig zo'n beetje in een hinderlaag bij de voordeur om een eventuele "pakketbezorger" direct van z'n "bagage" te ontdoen.( if you know what i mean ) Nog een weekje werken............... BTW FONEZZZZZ HAVE FUN !!!!!!
|
|
|
McBridges
|
En de verwachting is 18 knoop.... Wie-o-wie nogmeer van de partij Zit helaas nog zwaar in de verhuizing, nog een weekje en dan zou het allemaal weer moeten kunnen, duurt helaas al veel te lang. Gelukkig verhuist een mens niet elk jaar Onweer / buien = goed om je heen kijken. Het gaat er voor deze week steeds beter uitzien dan Zeker goed uitkijken als je weet dat een inslag al plaats kan vinden als de bui nog 10km ver weg is...........
|
|
|
Goonie
|
hi hi hi hi..................................... ................. mirns.. zondag... blauwe lucht... hmmm geen wind voorspeld... ach toch maar ff kijken of er bekenden zijn... Ik heb me rot gelachen dat er bijna niemand was... en wat denk je???? story is on: http://kitenopmirns.hyves.nl/latersssss
|
|
|
Twoink
|
Morgen... maandag 7 juli nog mensen naar mirns????
|
|
|
VincentC
|
Hopelijk ben ik d'r dinsdag bij, nieuw boardje, nieuwe kansen zullen we maar zeggen!
|
|
|
|