|
Idefixe
|
Bedankt hoor!
|
|
|
|
LF Ruud
Logs: 0 | 35 uur
|
Tom van harte gefeliciteerd , wanneer krijgen we het gebak aan de waterkant op Mirns
|
|
|
edde
|
volgens mij kan het vandaag, we gaan er naar toe
|
|
|
Idefixe
|
volgens mij kan het vandaag, we gaan er naar toe
HHMMM een laf windje uit oost / zuid oost . Ik zie het al voor me: allemaal gasten die geen hoogte kunnen houden en dan allemaal het natuurgebied indrijven....... Ik blijf thuis.
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Morgen, maandag, nog iemand present op Mirns
|
|
|
McBridges
|
@ Tom, van harte! weer een jaartje wijzer, scherper, mooier etc. @ Mini-me. ben morgen vrij............. :gaat ook wel waaien zo te zien , dusse........ik zou zeggen; count me in . uurtje of 12??
|
|
|
Marko
|
Heey tom nog gefeliciteerd zie je weer snel op mirns met me nieuwe kite
|
|
|
edde
|
nou indefixe je had gelijk bijna geen wind, maar wel verbrand. en vanmiddag nog maar 1 flysurfer met 19m en met een deur aan het varen, Deze had alle ruimte en wat denk je. Ja, precies waar jij al bang voor was deze vaart bijna constant door bufferzone naar verbodszone. wij hebben er deze gast op aangesproken (hij vestond ons eerst niet) toen op ons beste duits. En wat denk je, hij wist het wel zegt die klo....! Maar na het praatje bleef hij weer netjes in de kitezone.
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
@ Tom, van harte! weer een jaartje wijzer, scherper, mooier etc. @ Mini-me. ben morgen vrij............. :gaat ook wel waaien zo te zien , dusse........ik zou zeggen; count me in . uurtje of 12?? 12.00/12.30 uur present
|
|
|
Kaptain
|
FUCK FUCK FUCK!!! WInd, maar geen vervoer en vanaf 16:00 uur pas klaar op school!
|
|
|
rikdekker
|
rijden 9 uur weg uit zutphen, 3 man sterk. laatste dagje vakantie, dus even genieten nog he!
|
|
|
Sjemmel
|
rijden 9 uur weg uit zutphen, 3 man sterk. laatste dagje vakantie, dus even genieten nog he! Hoezeeee!!!
|
|
|
|
LF Ruud
Logs: 0 | 35 uur
|
Nice Pic's Was volgens mij wel een TOP DAGGIE zo te zien. Moest jammer genoeg werken :'(
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Was idd een top dag Van 12.30 t/m 17.30 uur lekker gevaren met 18-22 knoop en zon McB wat was je snel weg See you
|
|
|
Idefixe
|
Nu maar hopen dat ik morgen een beetje bijtijds van m'n werk weg kan........... Het weekend ziet er overigens ook helemaal top uit!
|
|
|
VincentC
|
Het goede woord voor vandaag: EPIC !
|
|
|
McBridges
|
Was idd een top dag Van 12.30 t/m 17.30 uur lekker gevaren met 18-22 knoop en zon McB wat was je snel weg See you Helaas wel, had het aan één kant ook wel ff gehad na al die gecrashte backrolls , maar moest ook bijtijds terug zijn om voetbaltrainen te geven aan mijn meidenteam . Volgende keer wat langer want dan besteed ik het trainen uit......................... CU
|
|
|
Henning
|
Nog iemand die voor vandaag plaat heeft voor een verstekeling??
Leeuwdaren / Heerenveen
Zou super zijn! (ik tril alweer bijna (A)))
|
|
|
FonezzzZz
|
Zijn er morgen nog mensen op mirns? ik ben er vroeg rond half 10 - 10 uur !!
|
|
|
Idefixe
|
vanmiddag was dus kaakchirug ipv Mirns.............. en nu dus weer
|
|
|
KappuhH
|
Rij vrijdagmiddag waarschijnljk naar Mirns vanuit Staphorst. Als er mensen mee willen rijden moeten ze ff een gil geven. Kom door de noordoostpolder en Lemmer.
|
|
|