|
So_Surreal
Logs: 0 | 14 uur
|
Inderdaad, de toffe community is echt een groot pluspunt aan deze sport/hobby ! Het viel me direct op hoe behulpzaam en vriendelijk iedereen is. Niet alleen langs de kant en op het water, maar ook op dit forum.
|
|
|
pewpew
|
So surreal mOcht je nog in een kiteshop komen zou ik zeker vragen wat ze aan 2e hands meukk hebben Heb laatst bij vdb een 13 m waroo '10 gehaald voor 175€, geen geld toch ?
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
En zoals de voorspellingen er nu uitzien, kun je zaterdag lekker oefenen op Schellie met je 10m. En wij natuurlijk ook. Tis alweer veeeeeuuuuuuls te lang geleden dat ik op het water heb gestaan. 2 dagen al niet gevaren. Bah bah. Hopen dat we weer zo'n daggie krijgen als afgelopen zondag op Wijkie. wat een topdaggie was dat zeg. Eerst maar effies van mijn griepie afkomen. Hoop dat het zaterdag over is. Blehhhhhh
|
|
|
|
Ride
|
Ach ja, griepie had toch wel gekomen. Maar goed dat ik het nu krijg, net tussen de winderige dagen in. Zaterdag zal het wel weer over zijn. Kunnen we weer het water op. Nou maar hopen dat die voorspellingen blijven staan.
|
|
|
@LaurenS
|
Na wederom een heerlijke nacht, heb ik maar besloten niet te gaan kiten vandaag. Begin van een griepie denk ik dus blijf ik maar even van het water weg. Have fun heren op het water. Gelukkig waait het de komende dagen ook nog. Nou nog dat grieperige gevoel even kwijtraken. zwak gestelletje John
|
|
|
|
stefan@
Logs: 0 | 464 uur
|
kan je je eigen lekker laten verzorgen thuis John en dat met dat droogpak komt goed, moet ff wennen idd...
|
|
|
|
Flybert
Geen avatar
|
@So Surreal, wat er hier ook nog niet gemeld is, is een groter board nemen, bv een door, lijken lomp grote dingen, maar als je er mee vaart merk je er weinig van, dus niet enkel de vlieger bepaalt.
Ik heb zelf zo'n zogenaamde mammoettanker van 15, zeggen ze omdat ze balen dat wij lekker wegkomen met die Tankers als zij met hun jachtjes nog koffie staan te drinken en te ouwehoeren in de haven, maar zo'n tanker is ook geen garantie dat je kunt varen als je de skills niet hebt.
Zoals eerder vermeld oefenen met wat je hebt en eventueel voor de mindere dagen een 2e hands groot board zoals een flydoor of een concept-x xlw.
succes ermee en hou het warm zo zonder droogpak.
|
|
|
robbertvandermeer
|
Heeft er iemand tijd en zin om morgen ochtend naar Edam te gaan? Moet voor de regen weer op mijn werk zijn.. :-)
|
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
Dat ben ik niet helemaal met je eens Ries, enige verschil is dat niemand je kite vast heeft, maar het principe blijft hetzelfde Maar als je nog helemaal niet kan varen dan is het toch een stuk anders dan wat je gewend ben met lessen en dus gevaarlijker Neem je wel je paspoort, flysurferf- flijbewijs en je parkeerkaart mee marco, zaterdag
|
|
|
Ride
|
Denk dat ik er zaterdag wel weer bij ben Ries. Kijk wel even of het Schellie of Wijkie wordt. Zondag kan ik niet. Heeft mijn dochter breakdance-optredens. Neem volgende week wel weer een daggie vrij als het waait.
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
En nog even op speciaal verzoek voor Richard ....het plaatje voor zaterdag Nee he, houdt het nou nooit op Waar was je vorige week op wijk ????? Top sessie
|
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Ik vind mijn kleuren toch mooier... Hebt i eiglik as vrijdag bekeken....?? Tiz alleen ZO
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Dat is wel teveel van het goede ..Klaas ...en zelfs ik vind het niet meer duidelijk. En John ...als er straks weer ijs ligt op Schellie ga ik ook weer eens naar Zee
|
|
|
|
|