Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Gisteren ook al even een 6bft, zelfs nog mn 7m gepakt omdat ik er geen zin meer in had om zwaar gepowerd in de chop van ouddorp te varen
|
|
|
Mriek
|
09 pro x, heb de kustwacht al ingeschakeld en zal straks de knrm is bellen met de hoop dat ze wat hebben gevonden Veel plezier allemaal: He Martijn wat klote zeg. Is er niemand die een extra boardje heeft dat je vanmiddag kunt lenen? Wie vanmiddag waar?
|
|
|
sjorsie
|
met oost kan je tog op brouwersdam varen?autostrand?
|
|
|
|
sjorsie
|
met oost kan je tog op brouwersdam varen?autostrand?
nee, nee waar dan?tips?
|
|
|
jurrr
|
wie gaan er morgen en maandag varen bij brouwersdam of autostrand?
|
|
|
R.B.
|
@sebas ik weet nog niet welke dag ik naar KBO ga was van plan maandag te gaan maar omdat ik gisteren een mailtje heb gehad ivm het winnen van een t-shirt. Word ik er zondag verwacht dus nog ff kijken welke ik doe. Ik laat het hier wel weten.
Owja voor de rest ik dacht gisteren laat ik is wat foto's maken van het dichtslibben van autostrand. Zie de foto's.
|
|
|
Spoon
|
wie gaan er morgen en maandag varen bij brouwersdam of autostrand?
ik heb wel zin om vanavond te gaan... en anders morgen.. misschien wel beide.. het zal wel druk zijn.. pinksteren enzo..
|
|
|
El Banditos
|
ai ai ai dat is zuur martijn, hopen dat iemand je board vind
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
Das balen Martijn..... Gelukkig is het nog relatief goed afgelopen met de personen zelf. @Robin pb.
|
|
|
surfing28
|
Uiteraard als we een board vinden gaat tie gewoon de kant op van de rechtmatige eigenaar Moet echt zeggen mensen, ik vind de sfeer en mentaliteit onder vrijwel alle kiters zeer relaxt. Niemand is te beroerd om elkaar te helpen en iedereen let wel op elkaar.. Super kan ik alleen maar zeggen... ps : Zou het nog wat worden vandaag met de wind ?? Het ene moment denk ik jaaa het gaat toenemen, het andere denk ik weer aiii jammer het lijkt nergens op..
|
|
|
thomasr
|
ja vandaag wordt het zeker wat ik ben nu weg!!!
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Das balen Martijn! Hopelijk vinden ze hem snel terug! Ik heb gisteren op de Noordzee ook ff een minuut of wat liggen dobberen......met iedereen op het water tegelijk. De wind was ineens helemaal weg. En wel zover weg dat je kite niet eens meer in de lucht bleef hangen....en ik natuurlijk weer net voor de golfbreker Net op tijd kwam de wind weer op, was wel ff schrikken. Voor de rest een heerlijke avond met eindelijk wat nieuwe dingen kunnen proberen. Volgende keer hopelijk iets meer wind, maar het was een heerlijke dag! @ Lauw: wat ging je S-bend into blind surface pass vet zeg! Vanavond weer krijg ik de indruk? Echter ze geven NO op wat bij de meeste spots wel aflandig is, dan blijft het Oostvoornsemeer over....beetje te ver voor zo weinig zekerheid wat betreft wind
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
Uiteraard als we een board vinden gaat tie gewoon de kant op van de rechtmatige eigenaar Moet echt zeggen mensen, ik vind de sfeer en mentaliteit onder vrijwel alle kiters zeer relaxt. Niemand is te beroerd om elkaar te helpen en iedereen let wel op elkaar.. Super kan ik alleen maar zeggen... ps : Zou het nog wat worden vandaag met de wind ?? Het ene moment denk ik jaaa het gaat toenemen, het andere denk ik weer aiii jammer het lijkt nergens op.. Surfing28, met NO moet je eigenlijk niet naar de voorspellingen kijken maar gewoon naar het strand rijden. Met NO begint de wind vaak vanaf 15:00 te blazen, dit kan 14 knopen zijn maar ook 20. altijd moeilijk te zeggen. Maar verwacht er nooit te veel van, dan valt het altijd mee;)
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Als ik de windvoorspellers moet geloven is Zondagmiddag een betere optie als vanavond. Richting N. En vanaf maandagmiddag N wind Kortom, wordt volgens mij een best aardig pinksteren En voor de mensen die naar het KBO willen gaan, zou 2x nadenken voor als het waait. De filmpjes zie je toch wel hier weer voorbij komen!
|
|
|
Spoon
|
ik wilde eigenlijk ook wel vanaaf :s... waait het weer vanuit een een of andere rot hoek maar morgen dus! ik kan en wil.. wie gaat er mee ? bbq mee?
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
morgen ben ik weer op autoplaya, vandaag was zwaar ruk, spullen lekker in de tas laten liggen! Ene moment wind en andere moment windweg, gaf ook erg irritant les. Anyways valt me altijd weer op wat voor risico's mensen nemen, tja met deze wind gaat hoogte lopen niet lukken en kom je met oostenwind steeds verder van het strand, vaarde dus ook een anatal pino's 200m uit de kant. Zag zelfs een paar mensen bij de zandbank van sluf varen, wat een enorme risico's. Die gasten zullen we een mentaliteit hebben van "ach de KNRM komt me wel halen"
|
|
|
Spoon
|
Hoe laat zijn jullie op playa morgen? Lauw, moet je morgen les geven?
|
|
|
surfing28
|
Uiteraard als we een board vinden gaat tie gewoon de kant op van de rechtmatige eigenaar Moet echt zeggen mensen, ik vind de sfeer en mentaliteit onder vrijwel alle kiters zeer relaxt. Niemand is te beroerd om elkaar te helpen en iedereen let wel op elkaar.. Super kan ik alleen maar zeggen... ps : Zou het nog wat worden vandaag met de wind ?? Het ene moment denk ik jaaa het gaat toenemen, het andere denk ik weer aiii jammer het lijkt nergens op.. Surfing28, met NO moet je eigenlijk niet naar de voorspellingen kijken maar gewoon naar het strand rijden. Met NO begint de wind vaak vanaf 15:00 te blazen, dit kan 14 knopen zijn maar ook 20. altijd moeilijk te zeggen. Maar verwacht er nooit te veel van, dan valt het altijd mee;) Hahaah ja daar heb je gelijk in, maar wil mezelf toch een teleurstelling besparen.. Ik weet dat dat niet altijd mogelijk is maar net als vandaag lijkt het aardig te waaien af en toe... Maargoed helemaal zeker kunnen we er niet van zijn inderdaad.....
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
@nick, ja morgen werken:) daarna zelf ff varen:)
|
|
|
sjorsie
|
was af en toe tog lekker varen op autostrand..lekker vlak water...alleen bij me nichtje die had een nieuwe north evo gekocht 2x meegevaren nu al naar de klote dat ding...scheurde gewoon bij de stuurlijnen een super groot stuk uit het doek..zijn de kite nou zo slecht?iemand ervaring met deze kite?het gebeurde gewoon met insturen
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
ongeveer 17:45 trok de wind pas aan daarvoor was gewoon aan uit .
morgen beter
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
was af en toe tog lekker varen op autostrand..lekker vlak water...alleen bij me nichtje die had een nieuwe north evo gekocht 2x meegevaren nu al naar de klote dat ding...scheurde gewoon bij de stuurlijnen een super groot stuk uit het doek..zijn de kite nou zo slecht?iemand ervaring met deze kite?het gebeurde gewoon met insturen
Heb jaren North gevaren en nooit problemen gehad. En de Evo2 schijnt een topper te zijn. Misschien een productiefout? Dit soort dingen kun je beter checken op www.kiteforum.com of www.oase.deAls het daar voorkomt kun je vaak wel spreken over een systematisch probleem met dat model. De Evo 1 en 2 zijn/worden zeer weinig verkocht in Nederland. Bij onze Oosterburen (tja, North zit natuurlijk ook in Deutschland, lekker chauvinistisch) iis hij zeer populair. Morgenmiddag waarschijnlijk ook wind, aan het einde van de dag. Meer N tot NO als vandaag. Echter volgens mij is maandagmiddag en avond de dag om op te gokken
|
|
|