Dennis, denk even na, hoe kunnen mensen nou jouw rekeningnummer hebben als ze jou zien kiten op zo'n meer? Dat moeten ze eerst vragen... En hoe zouden ze kunnen meten hoevaak jij kite op een plek?
klopt, er staan zogenaamde kite flits kasten. Later gaan ze dit controleren met satelieten. Je moet dan opgeven wat voor kite je vaart en je moet er een uniek identificatie nummer op laten brengen. Laten we zeggen 'n kenteken plaat voor je kite. Heb je een grote kite, dan ga je meer belasting betalen. Lichte kites vallen in het zogenaamd, groene tarief. Er komt nl. minder CO2 vrij bij de productie van een lichte kite. Er is maar een oplossing. EMIGREREN.
Dennis, denk even na, hoe kunnen mensen nou jouw rekeningnummer hebben als ze jou zien kiten op zo'n meer? Dat moeten ze eerst vragen... En hoe zouden ze kunnen meten hoevaak jij kite op een plek?
Misschien moet jij even nadenken, of goed lezen (justitie),t is een geintje.
140 eurootjes Dennis, maar met jouw rotkop krijg je er ook nog eens 100 euro bij vanwege het vestoren van de omgeving.
laatst waren er enkele mensen van de waterpolitie op bezoek waar ik werk ( watersportbedrijf in Sneek) ik vroeg wat kost dat als ik mijn kite op het sneekermeer op laat en ik ga een uurtje varen? nou dat zouden ze even zien. allemaal mappen kwamen tevoorschijn maar ze konden me het zo een twee drie niet vertellen. stond nergens in die ( recente) boeken van ze. met de opmerking "varen zonder vaarbewijs is 300 euro dus dit is ook wel duur" moest ik het doen..