Basjuh
|
Hej Davido,
Ik heb mijn hutje in Heerlen staan (NL Limburg). En Rikkie woont in Houthem (nabij Valkenburg). IK ben benieuwd hoeveel er zich nog melden............. Ik zal het topic volgen
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Misschien heb ik nooit op zitten letten op school maar volgens mij hebben we toch maar één Limburg??? Of hebben jullie een stuk aan de Belgen gegeven?? In dat geval mogen ze van mij compleet Limburg hebben!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
Lex
|
je hebt ook Belgisch Limburg....back to school dude.
|
|
|
$4%5
Geen avatar
|
Hallo David, Ik woon in Schinnen en ben er altijd voor te vinden om eens samen ergens gaan te kiten. Groeten Luc.
|
|
|
Lucas-link7
Gast
|
Hoe lang rijd je er eigenlijk over vanaf Heerlen naar de eerste kitespot.., ik heb namelijk familie in Heerlen, miss dat ik een keer daar ga kiten (ik hoorde van iemand iets over roermondse plassen ofzo,,,:S)
Greetz Lucas
|
|
|
Joy.H
|
hey, ik woon in roermond en kite vaker in kessenich. gr.joy
|
|
|
Ocean-Limbo
|
Hallo,
Il woon in Heerlen, heb een auto op gas en een afsluitbaar transportkarretje met volop ruimte voor meerdere kites en boardjes. Ik kan 3 kiters meenemen.
Ik ga (afhankelijk van wind) naar Vrouwenpolder of Brouwersdam.
|
|
|
Basjuh
|
hej Limbosurfer,
Waar in Heerlen precies? ik moet nu vaak alleen rijden omdat mijn maatje een huis aan het verbouwen is. Ik wil in de koudere maanden richting oostvoorne (2 uurtjes) rijden om niet de hele tijd kopje onder te gaan.......... Ben jij al eens wezen kijken in Kessenich? lijkt me geen hele geschikte plek maar misschien toch eens proberen?
Bas
|
|
|
Ocean-Limbo
|
Hai Basjuh,
Nu het kouder wordt zoek ik natuurlijk alleen geschikte weekends (inde 4/5) uit om op een dag (zaterdag of zondag) heen en terug richting zee te rijden. Ik ben nog nooit op Oostvoorne geweest maar wil het best eens proberen. Kessenich ken ik niet maar ik wacht nog altijd op goede wind om dat ook eens te proberen.
Mail je nummer dan bel ik je om een afspraak te maken.
Grtz.
|
|
|
|
Ocean-Limbo
|
komende zaterdag lijkt het gunstig om naar Kessenig te gaan. Lijkt me leuk om dan alle jongens (en natuurlijk ook meisjes) te ontmoeten die vanuit Zuid Limburg komen om te surfen.
Grtz.
Louk
|
|
|
witte
Geen avatar
|
ha die louk, Afgelopen weekend was goed in kessenich, ben allen je mail adres kwijt. Groet michiel Grtz. Louk
|
|
|
Basjuh
|
Ik was op bezoek bij mijn zusje in Den Haag en ben even op oostvoorne geweest vorig weekend. Ik ben nu niet helemaal lekker maar rij misschien wel even langs Kessenich om te kijken of er dit weekend nog lui aan het kiten zijn..... Ben er alleen afgelopen zomer eens geweest om te zwemmen. Jullie zijn dit weekend daar?
|
|
|
Ocean-Limbo
|
hI bASJUH,
iK GA ZONDAG ZO ROND 12 UUR NAAR kESSENICH. wAS DINSDAG OM 1/2 VIER OOK AL DAAR MAAR HET WATER STOND ZO HOOG DAT ER GEEN RUIMTE WAS OM OP TE LATEN. oMDAT HET AL DONKER BEGON TE WORDEN EN OOK NOG EENS TE REGENEN HEB IK DE SPULLEN NOG NIET EENS UITGEPAKT.
eR WARENALLEEN WAT SNURFERS.
gRTZ.
lOUK
|
|
|
Joy.H
|
hey, voor mij is het even te koud want ben nog een beginner dus ga de gok niet wagen. als het warmer wordt ben ik vaker te vinden in kessenich
|
|
|
witte
Geen avatar
|
hoi louk
Als het morgen waait ben ik rond 1100 in kessenich
michiel
|
|
|
Ocean-Limbo
|
Potverdorie heb ik Basjuh gemist. Vandaag was Kessenich koud en vlagerig maar toch heerlijk gekite.
Grtz.
Louk
|
|
|
hOe hA HeNniE
|
aha gasten! was idd lekker op kessie dit weekend: limbosurf (louk) gesproken en basjuh; tis daar idd absoluut geen beginnersspot, maar er vaart daar een kleine groep gasten die elkaar altijd wel in het oog houden...sfeer is er altijd goed; ik kom er graag! iedereen helpt elkaar en gister was het alleen maar lullen op de kant, kater
|
|
|
Cool cat
|
Ik woon in de buurt van Roermond en kom heel afentoe ook naar Kessenich. Verbaast me toch dat er nog zo veel lombolanders hier zitten .
|
|
|
Ocean-Limbo
|
Maandag lijkt er een stevige zuidbries te waaien over Kessenich (13.00 uur: ca. 20 knopen)! Gaat er nog iemand dan het water op ('s middags)?
Grtz.
Louk
|
|
|
Ocean-Limbo
|
Correctie,
Dat wordt dus woensdag de 26e
Grtz
|
|
|
Ocean-Limbo
|
Zo te zien (Windguru) wordt het dit jaarniets mer.
Grtz.
|
|
|
Basjuh
|
Hej Louk,
Ik was inderdaad al de windsites aan het bekijken maar kon niks vinden. Ik vroeg me al af waar jij de wind gevonden had. In ieder geval prettige dagen................
|
|
|
Ocean-Limbo
|
donderdag 27 december.
Check Windguru!
Grtz.
Louk
|
|
|