Heya medekiters,
In maart aankomend jaar ga ik voor tien dagen naar Hurghada, Egypte. Ik heb er erg veel goede dingen over de locatie gehoord. Het idee is om naar Magawish te gaan. Het is een eenvoudig hotel maar wat wil je, precies: de hele dag kiten en.... kiten. Het hotel zit direct aan een superspot. Verder zit er een Duitse ondernemer die een heel mooi bedrijfje heeft opgezet:
http://www.tommy-friedl.de/eng/webcam_e.phpZeker de moeite waard om alleen eventjes te kijken. Bij deze organisatie kun je gewoon al je gear storen voor niet veel geld. Ook organiseren ze toffe safari's naar de meest idyllische plekjes in de buurt.
Met andere woorden gewoon helemaal leip. Nu was mijn bedoeling om eigenlijk een leuke groep samen te stellen waarmee we dan heerlijk onze favo sport kunnen beoefenen voor een niet al te hoge prijs. Want iedereen weet: hoe meer, hoe beter, hoe gezelliger, hoe meer vreugde en GOEDKOPER!!!
Ook heb ik al wat informatie ingewonnen bij verschillende kitereisorganisaties en als het mogelijk is om een mooie groep te vormen dan kunnen we via een reisorganisatie op pad.
Heb je interesse of heb je meer vragen mail me gerust:
michaelbunschoten@hotmail.comSucces met kiten en ik verwacht wel een aantal reacties
Laterr Michael