lennart
|
vetttt die supper korte lijnen ??
|
|
|
R@bert
|
meter of 20 of iets in die richting idd..
|
|
|
slufterhufters.com
|
Dom slecht filmpje, slechte aktie
Is een 7m Helix met een aap eraan, wat een nert...
Helix onwaardig
|
|
|
Naish........what else???
|
Hij hangt wel een beetje raar onder de kite, maar dat krijg je wanneer je hem zo raar in stuurt!
|
|
|
Morres
|
pst helix=hype, of toch niet,ik zal het snel uitvinden
|
|
|
lennart
|
no way 20 m echt iets van 15 ofzo
|
|
|
boardbas
|
na dit filmpie zal ik ook niet meer twijfelen om voor deze kite te gaan.
|
|
|
Wouter
|
zo vet vind ik hem ook niet. Hangtime=nul, Kite loopt niet mooi en met nul pull. Zenuwachtig apparaat.
Zal vast aan die gast liggen die em vliegt maar toch....
|
|
|
Nick van Kampen
|
Een hele dikke streep door die Helix nadat ik dit filmpje heb gezien, wat bagger zeg ! Echt zeer slechte promotie voor die kite, wat een halve tamme ezel die aan die bar hangt.
|
|
|
VincentC
|
Is een 12 op 18 mtr denk ik, als zelfs de ontwerper bij Naish dr al geen reet mee bakt...
Maar wel het beste wat ik tot nu toe iemand met zo'n ding heb zien doen
|
|
|
LEAF
|
Yep een niks flimpje, heb het idee dat ik 20x naar dezelfde sprong zit te kijken! Gast bungelt een beetje onder die kite en dat is het dan. :
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Het is nota bene de ontwerper van Naish die verantwoordelijk is voor de Sigma serie, Damien Gerardin. Waarom te korte lijnen? Waarom niet het standaard product tonen?
|
|
|
Marijn alias Vos
|
Het is nota bene de ontwerper van Naish die verantwoordelijk is voor de Sigma serie, Damien Gerardin. Waarom te korte lijnen? Waarom niet het standaard product tonen?
omdat ie dan nog meer jellyfished, moet je naar die tips kijken als ie springt. Geen wonder dat ze alleen maar de gast filmen en niet een tijdje de kite.
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Dat viel mij ook al op Marijn. Maar door het aparte ontwerp hoeft het niet nadelig te zijn op de vliegeigenschappen. Wil er zelf ook eerst onderhangen voordat ik mijn mening erover vorm. Naish maakt gewoon goede kites, maar zo revolutionair? Hun marketing machine is een van de beste in kiteland....
|
|
|
Wouter
|
Wil er zelf ook eerst onderhangen voordat ik mijn mening erover vorm.
Zo hoort het. Ik ga er binnenkort ook eens aan hangen
|
|
|
chico
|
Als je als toeschouwer naar de kite kijkt (tijdens varen) dan lijkt het inderdaad bagger, ook in real life zelf gezien. Mogelijk is de beleving als rider heel anders maar dat moet ik nog uitvinden. Ik vind het filmpje verdacht (knip en plak werk)
|
|
|
kitemafkees
|
Test hem nou maar gewoon pannekoeken! Die gast vaart gewoon erg raar.... Eerst proberen, dán oordelen
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Als ie los komt van het water gaat hij als een raket de lucht in, betekend dat je nog verder van je boardje bent verwijderd als je in het water ligt, of zie ik dat verkeerd..
|
|
|
#RemcO#
|
egt 0,000 hangtime, 't is vlieg en val met dat ding
|
|
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
dat zier er betor uit ja - wie weet of die kites niet wegwaaien als je ze ff neerlegt, bijvoorbeeld voor een bammetje te eten?
|
|
|
Maurits
|
Ik heb vettere filmpjes van naish gezien. Die van de Raven1 vond ik echt vet. Qua bewerking ook erg vet gedaan...
|
|
|
harryCab
|
dat zier er betor uit ja - wie weet of die kites niet wegwaaien als je ze ff neerlegt, bijvoorbeeld voor een bammetje te eten? Ook drie keer niks filmpje als je het mij vraagt.
|
|
|