Morres
|
ik heb zelf van dat spiegelende folie klaarliggen daar kan je wel vette dingen meemaken, alleen ik ko mer niet aan toe
|
|
|
jeroen90
|
vinnetjes velle kleur spuiten. OOk makkelijk met terug vinden als je je board verloren bent.
|
|
|
TtHoM@s
|
vinnetjes velle kleur spuiten. OOk makkelijk met terug vinden als je je board verloren bent.
idd ik heb fel oranje vinntjes en das wel de bom (tong_kitesmiley) en voor de rest PIMP HEM MET JE NAAM EN TELEFOON NUMMER
|
|
|
Armband
|
Carbonfolie?
|
|
|
Goonie
|
Neem een board van kogelvrij plexieglas... heel stoerrrrr
|
|
|
Geen
|
plak er een sticker van een fiets op, doet het altijd geod bij de dames
|
|
|
kitewouter
|
probeer de pimp van de moves te worden.. flitsend board is wel leuk.. maar als je er op kan varen ben je meer PIMP i think
|
|
|
Lex
|
vergeet de spoilers niet!
|
|
|
~Kas
|
en de bodykit ±D. met mallen gaat het ook goed.
|
|
|
|
LOEN
|
Wavecatcher slaat de spijker op zijn kop
|
|
|
Geronimo79
|
Wat ik een keer zag bij freestyle ski's (K2 Iron maiden), is van die spikes op de tips. mocht je et leuk vinden.. volgens mij kan je ze wel op meerdere plekken krijgen.
|
|
|
Fré
|
|
|
|
|
Benjooh
|
mocht je et leuk vinden.. volgens mij kan je ze wel op meerdere plekken krijgen. Op meerdere plekken in je lijf bedoel je zeker...
|
|
|
Henning
|
Je moet de gouden Mystuic Strap ook niet vergeten hea!
Gold is the way to bling!
|
|
|
roeb
Gast
|
IK zou er een gat in maken, dat hebben nog weinig mensen! Je boardje wordt ook lichter, kan je harder
|
|
|
Mark-Fizzer
|
lekker scherp Robert!!! ;-)
|
|
|
roeb
Gast
|
Haha, niet dan? Je kan ook een vette pet op zetten, dat valt ook op. Ne0n h3b ik tr0uw3ns 0k ni3t gezien, d4t is pas vet.
|
|
|
Lex
|
en deze niet vergeten... ik heb zoiets op mijn fiets!
|
|
|
roeb
Gast
|
Kan je er geen lachgas kit op bouwen? Kan je misschien wel hoger komen?
|
|
|
Morres
|
en deze niet vergeten... die is die-hard man!
|
|
|
Sjemmel
|
Een 1200 watt versterker en een dikke subwoofer die ook de dvdspeler aan de onderkant van je board versterkt zodat als je zelf niet rockt je gewoon een filmpie van len10 aan kan zetten.
Vergeet de 12-tonige toeter niet
|
|
|
|