Jacq
|
Is er wel hoor; Langebaan. Is wel ruim een uur rijden vanaf Kaapstad
|
|
|
johan
|
cool zeg ik heb in '98 ook een vw citi golf gehad daar in zuid afrika. helaas was het kitesurfen nog niet bekend daar en was iedereen een beetje aan het windsurfen en golfsurfen. Maar nu zou ik nog wel eens terug willen
|
|
|
R@bert
|
cool zeg ik heb in '98 ook een vw citi golf gehad daar in zuid afrika. helaas was het kitesurfen nog niet bekend daar en was iedereen een beetje aan het windsurfen en golfsurfen. Maar nu zou ik nog wel eens terug willen
Hij is leuk, he die bak..haha t grappige is dat ik geen windsurfers heb gezien daar, heel apart omdat er zat wind is daarvoor..
|
|
|
R@bert
|
Is er wel hoor; Langebaan. Is wel ruim een uur rijden vanaf Kaapstad
idd...als t in Kaapstad niet waait, kan t op Langebaan van de planeten waaien...!
|
|
|
R@bert
|
heb je mss de spot Noordhoek gezien? info over?
Nee..heb Dolphin beach, Blouberg, Big Bay en Muizenberg gezien...Noordhoek jammergenoeg niet
|
|
|
best waroo's
|
@TThomaZ; vlakwater vindt je ook op een uurtje rijden bij hermanus, de laguna....
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Erg vet Ro!!!
Ik snap die irritante grijns op je smoel wel.... Damn..
hahahaha
|
|
|
|
chico
|
Zo gaaf man. Ben dr ook geweest om te windsurfen. Toen bestond kiten nog niet eens. Het nadeel daar vond ik mijn anxiety. Dr zwemmen grote wittehappers in de rondte en iedere keer schrok je de pleuris als er een pinquin of zeehond voor je neus op dook. Lang in het water liggen (spoelen) was helemaal stressie. En mega bakken op ijzerfontijn stukkie verder. Zag wel op de rit daar naar toe p een uitgesorvben weg een echt kleurlingen gevecht. 2 waren er elkaar het licht in de ogen aan het doven in een bakkie en er stonden 20 omheen te schreeuwen. Ik wou stoppen voor een foto maar m'n surfmaatje wilde perse doorijden. Had dus wel anxiety voor witte happers maar niet voor locals ;-)
|
|
|
mightymark
Geen avatar
|
waaaah ik wil ook!2008 moet het zeker lukken.. Wel relaxt als er kiters achter de incheck balies werken zodat we elkaar kunnen matsen bij inchecken. Ging een maand geleden nog naar El Gouna en had 5kg teveel aan goodies bij, zoals een tostie-ijzer, om daar achter te laten bij het kitestation waar een vriend werkt. Had mn portemonnee al getrokken maar hoefde niks te betalen :-) Was jij niet toevallig diegene? groeten Mark
|
|
|
R@bert
|
waaaah ik wil ook!2008 moet het zeker lukken.. Wel relaxt als er kiters achter de incheck balies werken zodat we elkaar kunnen matsen bij inchecken. Ging een maand geleden nog naar El Gouna en had 5kg teveel aan goodies bij, zoals een tostie-ijzer, om daar achter te laten bij het kitestation waar een vriend werkt. Had mn portemonnee al getrokken maar hoefde niks te betalen :-) Was jij niet toevallig diegene? groeten Mark
Komt me wel bekend voor...zou goed kunnen omdat ik coordinator/supervisor ben moeten de dames/heren naar mij toe komen met dit soort dingen , mssn herken je me van mn profiel-foto. ps niet vertellen aan mn baas, he...
|
|
|
GlennVegas
Gast
|
Nog een week... dan ga ik lekker van jou tosti apparaat genieten .... whahaha Vanaf waar vloog jij naar egypt Mark?
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
prachtig mooie foto's robert wat een lokatie als schellinkhout er nou eens zo uitzag met dat uitzicht en temperatuur zou ook wel eens zo een snoepreisje willen maken maar kom niet verder dan italie
|
|
|
Er
Geen avatar
|
Wat een mooie foto's! Echt prachtig.
|
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Wat een rot leven he.. Ik ga een andere vrouw zoeken die ook voor een habbekrats mag vliegen
|
|
|