kiten in de buurt van malaga

mightymark

Geen avatar

December 26, 2007, 06:04:48
edit2Rapporteer  
hee mensen...

7, 8 en 9januari ben ik in de buurt van Malaga en heb ik tijd om te kiten.....wie weet waar ik daar in de buurt kites en boardje kan huren en welke suit ik mee moet nemen...Hopelijk heb ik plek om ergens mijn kites en board in het busje te stoppen maar ik reken er niet op..
eventueel richting tarifa rijde is een optie maar die afstand moet ik de 9e ook weer terug rijden....

groeten mark
Michiel.
Moderator

Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #1 December 26, 2007, 19:42:34
edit2Rapporteer  
Van Malaga naar Tarifa rijden is goed te doen. Daar kun je wel huren, zijn zoveel kitestores, en ze zitten ook vrijwel allemaal in dezelfde straat.

In Tarifa waait het vaak, terwijl 10km verder het niet kan waaien daar. Bizar om mee te maken.
mightymark

Geen avatar

Antwoord #2 December 27, 2007, 03:20:36
edit2Rapporteer  
hmmm dat ga ik dan maar doen denk ik hoewel ik er dan de dag ervoor bijna langs ben gereden en die 160km erna ook weer terug moet rijden omdat ik vrijdagavond weer in NL moet zijn....
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.