Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Ik heb hem ingevuld voor je, maar je vragen kan ik slecht mee uit de voeten. En ook erg weinig vragen voor 2 min
|
|
|
|
peter.
|
als dit hogeschool nivau is dan snap ik het niet meer idd 30 seconden was ik klaar
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
Onderzoek my ass... ik krijg vier vragen waarvan 2 over Brunotti die ook nog eens nergens over gaan.of was het bij jullie anders?
en na het aanklikken van de laatste knop direct een link naar een reclame
@ morres, verwijderen deze rommel a.u.b.
|
|
|
Snackyman
Logs: 0 | 6 uur
|
Dit is geen kite onderzoek maar een onderzoek voor brunotti.
Totaal niet Hogeschoolwaardig.
|
|
|
@rjen
Geen avatar
Logs: 0 | 2 uur
|
Onderzoek my ass... ik krijg vier vragen waarvan 2 over Brunotti die ook nog eens nergens over gaan.of was het bij jullie anders?
en na het aanklikken van de latste knop direct een link naar een reclame
@ morres, verwijderen deze shit.
Morres HELP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! verwijder deze zooi, dit is gewoon te verschrikkelijk! JANKERDS!
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Nou, laten we het hopen dat het een marktonderzoek van Brunotti is, dat geeft wel het niveau aan van dat kledingmerk
|
|
|
Mauro
|
Ik heb mn voor je ingevuld.. maar hier hoef ik niet mee aan te komen bij mijn opleiding. Succes ermee
|
|
|
|
reinout
|
gedaan, maar hier kan je tog niet zoveel mee?
|
|
|
|
youne nl
|
nou ik heb hem ook ingevuld ik werd nieuwsgierig maar dit SLAAT echt alles!!! Hoge school ??? ik heb lts en ben daar opeens enorm trots op !!!!
|
|
|
|
martijn
|
zozo, goed onderzoek weer btw: done
|
|
|
Kitemaster
|
hoogstaand idd!!
voor welke basisschool deed je het onderzoek zei je?????
|
|
|
Goonie
|
done !!!!!
|
|
|
Morres
|
Idd iet wat ondermaats
idd, das nog subtiel uitgedrukt. Ik zou zeggen, het is niet hbo-waardig. Als ik hiermee aankom op mn school dan krijg je er van langs
|
|
|
Alferink
|
Morgen inleveren zeker??
|
|
|
|
|
Mauro
|
DE SUKKELS HIER HALEN MIJN BERICHTEN MET NUTTIGE INFORMATIE WEG, EN DIT LATEN ZE STAAN WHAHAHA KNEUZEN WAT MIJ BETREFT Ga jij lekker verder met boycotten... ga niet lomp lopen doen.
|
|
|
*Maximus*
|
done..
beetje raar dat het zoveel over brunotti gaat..
|
|
|
Denice
|
Onderzoek van niks! Wat zeg ik, dit heeft gewoon met de kleuterschool te maken! Onderzoek naar de bekendheid van het merk brunottie in de kitewereld.
|
|
|