leeany
|
wat kijk jij vreemd net voordat je springt maar.. een jpg plaatje is meestal maar een heel laag aantal kb's/mb's. wat je kan doen is gewoon knippen plakken?
|
|
|
JePe
Geen avatar
|
Wel grappig, dan ben je bezig met PS, zwaar aan de bewerk, maar laat je de horizon scheef.. Je kunt niet van 5Mb naar 2Mb zonder dat je formaat (pixels) kleiner ingesteld hebt (dus van 3000x2000 save je het als 1500x1000 bijv) of zonder jpeg compressie (op 10 of 8 gezet).
|
|
|
|
ik heb beeldje voor beeldje uitgeknipt en in de middelste foto van de seq ingeplakt. is idd een hele hoop werk...maar ja ben ook een amateur!
|
|
|
spoetnik
|
Je 5-de plaatje klopt toch niet?? Zijn je benen in eens 180 graden gedraaid??
|
|
|
michiel v geel
|
dat heet landen op toeside.
enfin mooi seq alleen jammer dat je afzet er niet op staat
|
|
|
crahsdummie
Gast
|
ik knip zo ook een voor een uit en beetje in mekaar plakken daarna de randjes beetje bij-klonen en je heb leuk plaatje
|
|
|
Petteflat
|
Vijfde plaatje in de sequence van Elbuitre klopt inderdaad niet. Behalve dat hij ineens naar toeside gedraaid is en de landing vervolgens toch heelside doet, staat de schaduw ook ineens de andere kant op. En blijkbaar was er tijdens al dat gedraai in de lucht ook nog tijd om de depowerstrap te verstellen. Knap, knap knap!
|
|
|
leeany
|
Vijfde plaatje in de sequence van Elbuitre klopt inderdaad niet. Behalve dat hij ineens naar toeside gedraaid is en de landing vervolgens toch heelside doet, staat de schaduw ook ineens de andere kant op. En blijkbaar was er tijdens al dat gedraai in de lucht ook nog tijd om de depowerstrap te verstellen. Knap, knap knap! hahah, hij heeft je door!:P
|
|
|
(R)Ikke
|
Wat dat rare gezicht betreft....zo kijk ik ook altijd als ik een scheet moet laten
|
|
|
leeany
|
Wat dat rare gezicht betreft....zo kijk ik ook altijd als ik een scheet moet laten
dan zou ik toch maar eens naar de dokter gaan als ik jou was, kan niet echt goed zijn
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Zeg? Laat eens wat van jullie zelf zien! Gaan we het ook gezellig beoordelen?
|
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Super netjes!
|
|
|
|
|
michiel v geel
|
ik vind dit leuker als een seq alleen jamemr van die bagger kwaliteit waar je mee eindigd. iemand hier een oplossing voor?
|
|
|
|
kijk, hier hebben we wat aan! heb gelijk weer een paar dingen bijgeleerd...
|
|
|