Loepie (2 flat-3) de Leeuw
|
tog wel bizar hoe een nieuwe 13m fuel 1450e compleet kost en een 08 13m overjarig dus nog maar 650e compleet Op die van 650 schrijf je mischien 200 a 300 af in een jaar die ander zo te zien dus iets van 400 tot 600 per kite Waar denk je waar dat aan ligt, boven de 9 zijn het gewoon slechte kites die ook nog eens uitelkaar flikkeren. Dus eigenlijk is €650 veel geld alsnog.
|
|
|
Idefixe
|
vandaag ff wezen kijken bij Telstar Harderwijk. Veel echt goedkope meuk / d'r was een soort van uitverkoop ( snowboards vanaf bijv € 100 ) zoals gewoonlijk in de winter bij Telstar was de kite/wind surf afdeling gedecimeerd naar een f*cking klein stukkie van de shop ( Het gaat tenslotte om de euries en niet om het "dingetje zelf ") De aandacht ligt nu duidelijk op het wintersport gebeuren. Maar in dat kleine kite/wind surf stukkie liggen mooie schoentjes. Mystic Reef Boot 5mm : dikke zool en 5 mm dik voor 29,90 eurie.
|
|
|
[Pepper]
|
Alleen vandaag bij Conrad.nl: Radiografisch weerstation voorzien van combi-buitensensor met geïntegreerde temperatuur-, luchtvochtigheids-, wind- en regensensor voor €99,99.
|
|
|
McBridges
|
Link werkt niet...........
|
|
|
kitertjuh
|
Bij Kitestuff.nl zijn de Slingshot TB³ in de aanbieding!! Erg scherpe prijzen. Dus voor de beginnenede kiter natuurlijk Top. www.kitestuff.nl
|
|
|
Morres
|
spammert
|
|
|
|
|
|
Nazar
|
ik kan 1tje voor 18 regelen
|
|
|
Nazar
|
180 hee:P
|
|
|
Kitemaster
|
oja waar dan???
wil ik ook wel
|
|
|
|
KappuhH
|
Topics ff samengevoegd
|
|
|
Morres
|
Ik zoek een Nobile Shinn 08/07 voor een schappelijke overjarige prijs, UK bv, al wat rond gekeken, maar kan niet overjarig vinden :S
|
|
|
|
KappuhH
|
Kitepirates moet je even bellen want die reageren niet echt snel op mailtjes...
|
|
|
Morres
|
@kobrin, thx, maar 2008 666(welke je niet wilt hebben) is al 480euro, dus shinntwinn is vast iets van 540, zelfs als ze wat gaan stunten nog veel te veel geld Had er bijna een voor 270pond, gebruikte demo board, maar was al weg
|
|
|
|
Morres
|
wow thx doed! Die 2e hands is beetje aan de grote kant voor 62kg Ik zal die engelsen ff mailen of ze dealtje kunnen maken, ondertussen ook bezig een 666 2006 te kopen, had ik nooit moeten wegdoen, maarja, achteraf gelul
|
|
|
Nazar
|
He kitedudes en kitechicks, Hier in Bataviastad (Lelystyad) Is sinds gistere en tot Maart een sampel winkel geopend! Dat wil zeggen: Vette O'neill kleding, voor spotprijsjes. Onderandere: Nieuwe collectie boardshorts en bikinies voor 15 euro, nieuwe collectie casual en enkele stukt. We zijn de hele week (ook zondagen) van 10.00 tot 18.00 uur open. Zeker een aanrader! Peace!
|
|
|
® € M © 0
|
Toevallig ook goedkope wetsuits te koop ?
|
|
|
Nazar
|
nee dat niet , sorry!
|
|
|
|