Ik zie pas in het filmpje dat het om de 9m gaat! Toevallig in de Access die net uit is een heel artikel over de ontwerper van de Fury en Escape. Erg leuk om te lezen!
Heb de kites in mijn handen gehad op de PKRA stop op Scheveningen onlangs, en vond ze er verdomd goed uitzien. Ook de afwerking (op de katrollen na) is zoals we gewend zijn van alle Peter Lynn producten, maar dit is wel pas de eerste tubekite natuurlijk.
Zou je je ervaring bij gear ook willen toevoegen? (filmpje kun je ook daar embedden)
Dat is een misverstand, dat is niet de naad extra versteving maar om het mooie te maken. Dat dunne band houd helemaal niets. Bij Best uit 2007 zit het precies op de zelfde manier. Ik heb gister zo'n LE open gehaalt om een scheur te maken.
Met de expertise van Vlieger Op hoef je echt geen troep te verwachten. Ze importeren al jaren diverse merken tubes, en kunnen zelf aardig overweg met naaimachines, lijm, tape en stukken doek!
De persoon die 'in de zaak' de naaimachine op een vakkundige manier je genots lap weer aan elkaar toverde is er niet meer. Kees zit nu thuis bij zijn kindertjes.
De twee nieuwe lichten, die in de zaak staan, staan meer buiten te roken dan dat ze werken.
Maar ach, voor naai partijtjes zal ik naar een ander adres moeten. En dat terwijl vliegerop bij mij op de hoek zit!!!!
@ HDF Frank: ooit mijn eerste meters gemaakt samen met Kees Hij kan inderdaad erg goed overweg met de naaimachine. Wist niet dat hij daar niet meer werkt. Jammer, want kiten is zijn leven.
Maar zoals Koen al aangeeft is praktisch de hele straat daar het magazijn van de importeur Vlieger Op. Ben er zelf jaren geleden eens binnen geweest, niet normaal hoe groot het achter en boven de zaak is.
Had begrepen dat ze een ontwerper hebben aangetrokken die persoonlijk door de grote Peter Lynn is opgeleid in New Zealand. Die zitten daar ook lekker prototypes te naaien
@ Koen: had ik al een apart nieuwsbericht van gemaakt
@ Lars: graag! Helaas zit ik vanwege gezondheidsklachten nog zeker de komende weken thuis. Maar ik hou mij aanbevolen