Kevin
|
Wie gaan er allemaal?
|
|
|
|
|
|
|
audi
|
Yes heb me net ingeschreven van vrijdag tot dinsdag.
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Ingeschreven, van zo-zo. Mss vrijdag er gelijk al bij maar eerst even belangrijkere zaken op orde krijgen!
|
|
|
Haring High Richardt
|
Wat is de uiterste datum dat je je kan inschrijven ???? Ik ben die hele week vrij maar heb geen zin om heen te gaan als het niet waait
|
|
|
Fly like hell
Logs: 0 | 33 uur
|
Helaas deze keer er niet bij :-( Jammer, want het was alle voorgaande keren echt top. In ga het in oktober compenseren door een week naar Brazilië te gaan :-)
|
|
|
audi
|
Hoi ries ga je alleen of teigert ook mee
|
|
|
Haring High Richardt
|
Hoi ries ga je alleen of teigert ook mee
Teigert twijfelt, heeft ook geen zin om er heen te rijden als het niet waait.
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
Damn ik zou wel willen... maar moet ff kijken of ik dit ook nog kan budgetteren. heb nog een weekend florance, Madness en 3 kitetrips in t verschiet. een beetje te veel vant goeie.
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Arend jij krijg genoeg geld voor dat prutsen aan vliegtuigen dus dit kan er nog prima af.
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
Arend jij krijg genoeg geld voor dat prutsen aan vliegtuigen dus dit kan er nog prima af. ... vandaar de volgende vraag: torch of vegas 2013? btw het zit m in het aantal dagen die ik dit jaar nog mag opnemen.
|
|
|
Marc_87
Moderator
|
Arend jij krijg genoeg geld voor dat prutsen aan vliegtuigen dus dit kan er nog prima af. ... vandaar de volgende vraag: torch of vegas 2013? btw het zit m in het aantal dagen die ik dit jaar nog mag opnemen. Pfff moeilijk, heb ik beiden nog niet gevaren! Die vraag wil ik mijzelf ook nog stellen. Dan zou ik maar één andere kitetrip skippen want deze mag je niet missen.
|
|
|
|
Marc_87
Moderator
|
BVI,Portugal en Sardinië staan al vast. dus skippen is not an option.
Nja zijn ook niet verkeerde plekken om heen te gaan.
|
|
|
lowietje
Logs: 0 | 4 uur
|
ik wil wel graag heen, maar lijkt me leuker om samen te rijden met iemand. ik rij vanuit groningen, iemand die interesse heeft?
|
|
|
|
|
jeroenm1
Geen avatar
|
Zaterdag ochtend vroeg vertrekken en dinsdag zo laat mogelijk weer naar huis. 1e keer dat ik meega dus ben benieuwd:) Alleen nog ff officieel aanmelden. Misschien stomme vraag. Maar is het iets om mn niet kitende vriendin mee te nemen of beter dat ik die gewoon thuis laat? Edit mod: doe voortaan je bericht editen.
|
|
|
Marc_87
Moderator
|
Zaterdag ochtend vroeg vertrekken en dinsdag zo laat mogelijk weer naar huis.
1e keer dat ik meega dus ben benieuwd:)
Alleen nog ff officieel aanmelden.
Misschien stomme vraag. Maar is het iets om mn niet kitende vriendin mee te nemen of beter dat ik die gewoon thuis laat?
Ik denk dat je vriendin best mee kan. Want op het kiten na hebben we nog meer dan genoeg fun dus ook je vriendin zal zich prima vermaken die paar dagen. Nog een voordeel, kan ze mooi foto's maken.
|
|
|
audi
|
Mijn vrouw was vorig jaar ook mee en heeft zich prima vermaakt in de palmen bar.en wij staan ook niet de hele dag op het water dus genoeg tijd om andere leuke dingen te doen
|
|
|
|